Bekijk volle/desktop versie : Ik ben zo bang !!



Pagina's : [1] 2

29-08-2012, 12:07
Salam mensen,

Ik heb eergisteren de 20 weken echo gehad. Het was hen toen opgevallen dat mijn kleine geen maagvulling had. Ik werd toen verwezen naar het ziekenhuis voor extra onderzoek. Gisteren was ik dus in het ziekenhuis voor extra onderzoek. Het bleek toen dat mijn baby voor de tweede keer geen maagvulling had. Volgens de arts kan het zo zijn dat het slokdarm van me baby niet goed in aangelegd en de baby meteen geopereerd moet worden na de bevalling.

Vanaf het moment dat ik het hoorde kan ik niet meer eten , drinken of slapen.
Ben zo verdrietig en wanhopig.

Is er iemand die dit ook heeft meegemaakt en het toch nog mee goed is gekomen?



Zouden jullie aub ook dua voor ons willen doen.

29-08-2012, 12:14


Inshallah dat alles goed gaat komen met jullie kleine wonder. Allah is groot en zoek zijn hulp en vergiffenis tijdens salat al qjam.
(nacht gebed)

Krijgen jullie nu ook vaker een echo? En wat voor verder info heb je gekregen bij de Gyn?

29-08-2012, 12:22

Citaat door zahra_i:
Inshallah dat alles goed gaat komen met jullie kleine wonder. Allah is groot en zoek zijn hulp en vergiffenis tijdens salat al qjam.
(nacht gebed)

Krijgen jullie nu ook vaker een echo? En wat voor verder info heb je gekregen bij de Gyn?
Insh allah amin.

ja. Ik heb weer een afspraak over 2 weken in het ziekenhuis. Ze willen dat ik vruchtwaterpunctie neem voor verdere onderzoek, maar mijn man en ik zijn daar op tegen en willen dat niet. Dus nu is het afwachten en horen we meer over 2 weken.

29-08-2012, 12:26
Waarom zijn jullie daar tegen op? Het is niet om te zien, of het kindje gezond is of niet. Wij als moslims zullen toch nooit een 'zwangerschap' zomaar verbreken. Het gaat nu om de gezondheid van jullie kleine. Ik zou wel de weg volgen van artsen momenteel. Allah zegt ook, wendt je tot artsen en zoek je sabab. Inshallah dat alles goed komt.

Kijk of je iets vindt op google van info.

29-08-2012, 12:30



Citaat door zahra_i:
Waarom zijn jullie daar tegen op? Het is niet om te zien, of het kindje gezond is of niet. Wij als moslims zullen toch nooit een 'zwangerschap' zomaar verbreken. Het gaat nu om de gezondheid van jullie kleine. Ik zou wel de weg volgen van artsen momenteel. Allah zegt ook, wendt je tot artsen en zoek je sabab. Inshallah dat alles goed komt.

Kijk of je iets vindt op google van info.
Mijn man en ik zijn er op tegen, omdat er natuurlijk risico's aan verbonden zit. Met zo'n vruchtwaterpunctie kunnen ze zien of het kind een afwijking heeft of niet. Ze kunnen verder niks doen voor de kleine pas tot aan de geboorte.

insh allah

29-08-2012, 13:10
Oh meid ik weet PRECIES wat je meemaakt!!

Ik pm je even

29-08-2012, 14:39
Moge Allah swt jullie bijstaan, inshaAllah komt het allemaal goed

29-08-2012, 14:44

Citaat door officialy-his:
Moge Allah swt jullie bijstaan, inshaAllah komt het allemaal goed
insh allah

aminnn

29-08-2012, 14:55
Moge Allah over jullie kindje waken en inshalalh een gezond kindje!
Moge Allah jullie bijstaan in deze moeilijke onzekere periode


29-08-2012, 15:09
wat houdt dat in? geen maagvulling? dat het kind onvoldoende binnenkrijgt?

29-08-2012, 17:57
Lijkt me heel moeilijk om zulk nieuws te krijgen!
Probeer het zo positief mogelijk te bekijken
Gelukkig hebben wij hier de mogelijkheid om dit soort dingen vroeg te ontdekken
Nu kunnen de artsen het goed in de gaten houden en als het nodig is gelijk opereren
En er is ook nog een kans dat het vanzelf nog goedkomt of dat de artsen ernaast zitten.
Vruchtwaterpunctie geeft een kleine kans op een miskraam toch? Is er geen andere manier waarop ze het kunnen onderzoeken?
Laat je goed informeren, neem de gesprekken met de artsen op zodat je later alles rustig kan naluisteren
Eventueel een second opinion als je denkt dat dat nodig is.
Heel veel sterkte meid, inshallah komt het goed!

29-08-2012, 18:40
Meid, met een vruchtwaterpunctie kunnen ze bepaalde syndromen uitsluiten. Dus het helpt jullie wel degelijk verder.
De kans op een miskraam is echt heel erg klein. Volgens mij is dat een kans van 1 op de duizend dat het misgaat.
Dan weten de artsen tenminste dat ze bijvoorbeeld een chromosoomafwijking kunnen uitsluiten.

Heel veel sbah in deze onzekere tijden....

29-08-2012, 20:07



Citaat door KoeKoek_:
Moge Allah over jullie kindje waken en inshalalh een gezond kindje!
Moge Allah jullie bijstaan in deze moeilijke onzekere periode

insh allah
amin

29-08-2012, 20:09

Citaat door Somayra_:
wat houdt dat in? geen maagvulling? dat het kind onvoldoende binnenkrijgt?
Dat houdt in dat het kindje geen vruchtwater slikt en er misschien dus wat kan zijn met de slokdarm.

29-08-2012, 20:16

Citaat door zwanger2012:
Lijkt me heel moeilijk om zulk nieuws te krijgen!
Probeer het zo positief mogelijk te bekijken
Gelukkig hebben wij hier de mogelijkheid om dit soort dingen vroeg te ontdekken
Nu kunnen de artsen het goed in de gaten houden en als het nodig is gelijk opereren
En er is ook nog een kans dat het vanzelf nog goedkomt of dat de artsen ernaast zitten.
Vruchtwaterpunctie geeft een kleine kans op een miskraam toch? Is er geen andere manier waarop ze het kunnen onderzoeken?
Laat je goed informeren, neem de gesprekken met de artsen op zodat je later alles rustig kan naluisteren
Eventueel een second opinion als je denkt dat dat nodig is.
Heel veel sterkte meid, inshallah komt het goed!
Ja dat is waar. Af en toe denk je weleens wil ik dit wel weten? Ik vertrouw op allah en hoop dat alles goed zal komen insh allah.
Het klopt dat een vruchtwaterpunctie tot een miskraam kan lijden.
Momenteel kan ik niet veel doen behalve dua doen voor onze kleine.

Pagina's : [1] 2