Bekijk volle/desktop versie : Blijf jij het nog doen na het lezen van deze topic?



29-08-2012, 11:54
Assallamoe Alaikoem,



.....















De profeet alaihi salaat wa salaam heeft in een hadith die overgeleverd is door Abdoullah(moge Allah's tevredenheid met hem zijn) gezegd:"Allah vervloek tvrouwen die zich laten tatoeeren,vrouwen die tatoeages bij andere aanbrengen,vrouwen die wenkbrauwen epileren,vrouwen die wenkbrauwen bij andere laten epilerenen daarmee Allah's schepping veranderen ..."(Moesliem 3966)

Wist je niet dat het haram was? Dan weet je het nu en je hebt op de Dag des Oordeels geen excuus meer dat je het niet wist want je weet het nu!

Je wordt heel de dag door vervloekt door Allaah.. Zo wil je toch ook niet doodgaan. Doodgaan terwijl Allaah je vervloekt... stop ermee, verricht tauwbah enlaat het gewoon groeien!

En kom aub niet met, ieder voorzich, of bemoei met je eigen zaken. Het is onze plicht om elkaar te waarschuwen.

Groetjes!

29-08-2012, 11:55


nooit gedaan alhamdoulillah.

29-08-2012, 11:56
ik verbaas me over niqaab zusters met geschoren wenkbrauwen:jammer;

29-08-2012, 11:57
ook nooit gedaan Alhamdoelilah, zelfs niet op de bruiloft toen de ziana het aan het promoten was en zei dat ik een mooier gezicht van ging hebben.. pfff was zelfs niet verleidelijk om daarop in te gaan.

29-08-2012, 12:02


Alhamdoelilaah!!

Ja maar lieve schat, een niqaab wilt niet veel zeggen he... Sommige dragen het omdat het moet van hun mannen, de andere draagt het omdat het normaal is in die land en ga zo door...

29-08-2012, 12:09

Citaat door OumHH:
Alhamdoelilaah!!

Ja maar lieve schat, een niqaab wilt niet veel zeggen he... Sommige dragen het omdat het moet van hun mannen, de andere draagt het omdat het normaal is in die land en ga zo door...
allah ihdi machlaaq.

29-08-2012, 12:48
nooit gedaan walahamdoelillah

29-08-2012, 13:04

Citaat door praktischeblut:
allah ihdi machlaaq.
Allaahoemma amien!



allemaal!

16-09-2012, 22:22

Citaat door Tabdarstx: