Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Vraagje ?



14-12-2004, 19:58
Ik heb een vraagje

hoe krijg je je oksels nou so een kleur als die van je huidskleur so mooi en zacht heb je daar voor een bepaalde cream of ja hoe doen jullie dat .............????????

14-12-2004, 20:22


De mijne zijn ook net m'n huidskleur en zacht..maar dat komt omdat ik ze vaak epileer. Ik denk niet dat als ze eenmaal grijs zijn...je ze nog kan veranderen.
Succes!

16-12-2004, 13:59

Citaat door MOcROzINA:
Ik heb een vraagje

hoe krijg je je oksels nou so een kleur als die van je huidskleur so mooi en zacht heb je daar voor een bepaalde cream of ja hoe doen jullie dat .............????????
Hoi meissie,

Ik gebruik zelf gewoon venus scheermesjes en Gilette For Women Scheerschuim en dat helpt supergoed! Heerlijk zachte okseltjes Maar ik heb ook niet zo erg veel haargroei onder mn oksels, maybe dat dat de reden is.

Harsen is volgens mij ook een goede optie! Heb het zelf nooit gedaan, maar lijkt me pijnlijk!!!!!!

16-12-2004, 14:19
Ja precies..Als je met scheermes scheert krijg je dubbel zo haar terug

16-12-2004, 14:34



Citaat door marocciatje:
Hoi meissie,

Ik gebruik zelf gewoon venus scheermesjes en Gilette For Women Scheerschuim en dat helpt supergoed! Heerlijk zachte okseltjes Maar ik heb ook niet zo erg veel haargroei onder mn oksels, maybe dat dat de reden is.

Harsen is volgens mij ook een goede optie! Heb het zelf nooit gedaan, maar lijkt me pijnlijk!!!!!!
Ik gebruik dat zelf ook..Maar ik heb niet zoveel haargroei onder mijn oksels..

Zij bedoelt volgens mij: Als dames teveel transpireren dan komt er een lelijk geel/bruin kleurtje onder je oksels..Ik heb het bij veel dames gezien..En zij wou weten hoe je dat kan weghalen..Dat de kleur onder je oksels hetzelfde is als de rest van je lichaam..

16-12-2004, 16:18
EhHh nee laonae niet wanneer je transpireert maar gewoon normaal

je ziet ook wel b.v

ik bedoel gewoon wanneer je scheert met wat kun je het beste scheren om je eigen huidskleur te krijgen ??

16-12-2004, 17:40

Citaat door MOcROzINA:
EhHh nee laonae niet wanneer je transpireert maar gewoon normaal

je ziet ook wel b.v

ik bedoel gewoon wanneer je scheert met wat kun je het beste scheren om je eigen huidskleur te krijgen ??
ohhw zo..

Ik dacht dat dat kleurtje door transpiratie kwam..

16-12-2004, 18:56
Nee nee gewoon bij het scheren het is alleen bij de oksels veder nergens

16-12-2004, 18:57

Citaat door MOcROzINA:
Nee nee gewoon bij het scheren het is alleen bij de oksels veder nergens
ohw..Dat heb je ook bij je bikinlijn..

16-12-2004, 19:02
hoe bedoel je bij je bikinilijn ?

16-12-2004, 19:04
Dat de kleur van je bikinilijn verschilt van de rest van je lichaam je benen bijvoorbeeld..

DAt komt ook door het scheren..??

16-12-2004, 21:39
jaaah klopt

16-12-2004, 22:21



Citaat door MOcROzINA:
jaaah klopt
Ik vraag me af wat ze daarvoor gebruiken omdat tegen te gaan

Creme ofzo