Bekijk volle/desktop versie : Noem Eens Iets Positiefs Aan Hirsi' s ' Werk'



Pagina's : [1] 2 3

14-12-2004, 19:15
Laten de voorstanders van dat zandaapje eens vertellen wat ze Nederland allemaal gebracht heeft vanuit Somalie, behalve een kabinet dat bijna uit elkaar valt, grote groeperingen die ze beledigt met de woorden die Fortuyn bezigde,voor onrust zorgt en de taak die ze als Kamerlid of minister niet kan uitvoeren omdat ze meegewerkt heeft aan een productie van een film, terwijl ze die taak gewoon zo goed mogelijk moet uitoefenen. Mijn veronderstelling dat je gezeur krijgt als er negers in de regering zitten klopt toch wel.

14-12-2004, 19:21



Citaat door ItsJamal:
Laten de voorstanders van dat zandaapje eens vertellen wat ze Nederland allemaal gebracht heeft vanuit Somalie, behalve een kabinet dat bijna uit elkaar valt, grote groeperingen die ze beledigt met de woorden die Fortuyn bezigde,voor onrust zorgt en de taak die ze als Kamerlid of minister niet kan uitvoeren omdat ze meegewerkt heeft aan een productie van een film, terwijl ze die taak gewoon zo goed mogelijk moet uitoefenen. Mijn veronderstelling dat je gezeur krijgt als er negers in de regering zitten klopt toch wel.
WE HEBBEN HAAR VAN DE BEDELSTAF GERED . TOCH WEL ZINNIG.
VERDER ZOU IK HET OOK NIET WETEN.

14-12-2004, 19:22

Citaat door ItsJamal:
Laten de voorstanders van dat zandaapje eens vertellen wat ze Nederland allemaal gebracht heeft vanuit Somalie, behalve een kabinet dat bijna uit elkaar valt, grote groeperingen die ze beledigt met de woorden die Fortuyn bezigde,voor onrust zorgt en de taak die ze als Kamerlid of minister niet kan uitvoeren omdat ze meegewerkt heeft aan een productie van een film, terwijl ze die taak gewoon zo goed mogelijk moet uitoefenen. Mijn veronderstelling dat je gezeur krijgt als er negers in de regering zitten klopt toch wel.
Beste Jamal,

Het kabinet wat zo af en toe wankelt en met kunst en vliegwerk weer bij elkaar blijft, wankelt niet door Hirsi Ali.

Maar het is nog te vroeg om te kijken wat Hirsi Ali voor goeds heeft opgeleverd. Haar werk is nog niet ten einde. Kijk je hebt een noot en een notenkraker. De noot wordt nu gekraakt en door de notenkraker kan straks iedereen zien hoe die noot er nou uitziet.

Je laatste regel is ronduit beledigend, en is als zodanig strafbaar,.. daarnaast past het geen gelovige moslim om zo te praten terwijl hij in een ander draadje zijn Schepper steeds met vuur en vlam verdedigt.

Beschouw dit als opbouwende kritiek,.. hou jij je nu maar bezig met de schepping

14-12-2004, 19:24

Citaat door wrattenzwijn:
Beste Jamal,

Het kabinet wat zo af en toe wankelt en met kunst en vliegwerk weer bij elkaar blijft, wankelt niet door Hirsi Ali.

Maar het is nog te vroeg om te kijken wat Hirsi Ali voor goeds heeft opgeleverd. Haar werk is nog niet ten einde. Kijk je hebt een noot en een notenkraker. De noot wordt nu gekraakt en door de notenkraker kan straks iedereen zien hoe die noot er nou uitziet.

Je laatste regel is ronduit beledigend, en is als zodanig strafbaar,.. daarnaast past het geen gelovige moslim om zo te praten terwijl hij in een ander draadje zijn Schepper steeds met vuur en vlam verdedigd.

Beschouw dit als opbouwende kritiek,.. hou jij je nu maar bezig met de schepping
Zei het wrattenzwijn quasi beledigd. Verander je naam eerst maar.

14-12-2004, 19:26



Citaat door ItsJamal:
Zei het wrattenzwijn quasi beledigd. Verander je naam eerst maar.
die belediging zit niet in mijn stukje,.. als jij die alleen al uit mijn naam haalt dan zegt
dat meer over jou dan over mij.

14-12-2004, 19:28
Nog iets: De mensen die kritiek hebben op Brinkhorst na zijn ' uitspraak' ( alsof ' ie de holocaust heeft ontkend , zo klinkt het ) , zijn dezelfden die zeiden dat men niet naar de vorm van Submission moesten kijken, maar naar de inhoud. Wat men dus ook bij de uitspraken van Brinkhorst moet doen. Stelletje ASOCIALE KANKERVARKENS. Net pak, nette schoentjes, net kapsel, nette taal, maar onder al die neppigheid zit gewoon een vies, leugenachtig en onuitstaanbaar stuk pokkezwijn.

14-12-2004, 19:29

Citaat door wrattenzwijn:
Je laatste regel is ronduit beledigend, en is als zodanig strafbaar.
Het zijn de Hollandse blanken die de zwarte medemens nog steeds als slaaf zien.


Hirsi Anaali wordt gebruikt om zelf het vuile werk, wat eigen is aan hypocriete Hollanders, te ontwijken...


Net zoals jouw huichelarij jou met twee maten doet meten: in jouw ogen is Jamals mening beledigend en zijn de provocaties van Hirsi Anaali constructieve feedback.


gEwE :hook:

14-12-2004, 19:32

Citaat door gEwE:
Het zijn de Hollandse blanken die de zwarte medemens nog steeds als slaaf zien.


Hirsi Anaali wordt gebruikt om zelf het vuile werk, wat eigen is aan hypocriete Hollanders, te ontwijken...


Net zoals jouw huichelarij jou met twee maten doet meten: in jouw ogen is Jamals mening beledigend en zijn de provocaties van Hirsi Anaali constructieve feedback.


gEwE :hook:
de regel van Jamal slaat op alle donker gekleurden in de kamer en is dus beledigend.

14-12-2004, 19:39

Citaat door wrattenzwijn:
de regel van Jamal slaat op alle donker gekleurden in de kamer en is dus beledigend.
De regel is een stellingname en hij heeft alle vrijheid zulks te bezigen...


gEwE :hook:

14-12-2004, 19:41

Citaat door wrattenzwijn:
de regel van Jamal slaat op alle donker gekleurden in de kamer en is dus beledigend.
Bijvoorbeeld die bananenhoer van de VVD, die zogenaamd geaccepteerde breedneusaap, Griffith ( naam is Engels/Amerikaans, niet eens van haar eigen volk dus. Cadeautje uit de slavenperiode) . Die riep of er nou nog geen imams of moslims het land waren uitgezet. Volgens mij zag ze al die zielige negeraapjes op MTV en TheBox en dacht ze : jaahhhhh, wij hebben Holland veroverd. Breedneus.

14-12-2004, 19:48

Citaat door ItsJamal:
Nog iets: De mensen die kritiek hebben op Brinkhorst na zijn ' uitspraak' ( alsof ' ie de holocaust heeft ontkend , zo klinkt het ) , zijn dezelfden die zeiden dat men niet naar de vorm van Submission moesten kijken, maar naar de inhoud. Wat men dus ook bij de uitspraken van Brinkhorst moet doen. Stelletje ASOCIALE KANKERVARKENS. Net pak, nette schoentjes, net kapsel, nette taal, maar onder al die neppigheid zit gewoon een vies, leugenachtig en onuitstaanbaar stuk pokkezwijn.
Geachte meneer.

Heeft u het hier nu over Marokkanen? Of over moslims? Of negers? Als dat zo is, dan moet ik u zeer bestraffend toespreken! Zo praat u niet over uw medemens! Bent u nou helemaal een haartje betoetert! Ga uw vingers waarmee u deze schandaligheden heeft getypt onmiddelijk schrobben met schuurmiddel! Foei!!!!!!!

14-12-2004, 19:50

Citaat door Wodan:
Geachte meneer.

Heeft u het hier nu over Marokkanen? Of over moslims? Of negers? Als dat zo is, dan moet ik u zeer bestraffend toespreken! Zo praat u niet over uw medemens! Bent u nou helemaal een haartje betoetert! Ga uw vingers waarmee u deze schandaligheden heeft getypt onmiddelijk schrobben met schuurmiddel! Foei!!!!!!!
Oh sorry...... nu ik het bericht nogmaals heb gelezen met mijn garnalenbrein zie ik dat u de Nederlandse niet-moslim bedoelt. Dan is het natuurlijk goed ! Als u nog een aantal scheldwoorden met dieren en dodelijke ziekten wilt toevoegen, gaat u dan gerust uw gang hoor! Leef u maar eens lekker uit! Niets inhouden, daar krijgt u maar een hartkwaal van. Succes, ik wacht met spanning op uw toevoegingen.

Hoogachtend, Wodan

14-12-2004, 19:59


Noem Eens Iets Positiefs Aan Hirsi' s ' Werk'......

dat ze nu thuis zit?

nee, ik zou snel niet iets echts positiefs van haar weten.

14-12-2004, 19:59
echter.....

het bedreigen en kwetsen van haar vind ik veel te ver gaan.

14-12-2004, 20:03
Het positieve aan haar werk vind ik dat ze zich niet laat intimideren door geweld. M.a.w. ze stelt haar mening niet gauw even bij omdat ze met de dood bedreigt wordt. Heb je toch moed voor nodig, wat jullie verder ook over haar zeggen.

Trouwens, als andere groeperingen net zo gauw beledigd waren als moslims, lagen al jullie imams al met afgesneden keel op de grond. Want die weten pas goed, hoe ze andersdenkenden moeten beledigen en intimideren.

Leven en laten leven. We zijn allemaal maar mensen en niemand heeft de waarheid in pacht.

Pagina's : [1] 2 3