Bekijk volle/desktop versie : doodongelukkig na een huwelijk van bijna een jaar



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

28-08-2012, 03:36
ik ben zo depressief mensen, er gaat geen dag dat ik niet huil.
ik heb echt spijt van de keuze van mijn man, was ik maar nooit getrouwd.
?Maar helaas er is geen weg meer terug.

28-08-2012, 03:49


mijn eigen schuld.
haramrelatie van 5 jaar
tuurlijk gaat alles mis

28-08-2012, 07:28

Citaat door newlywed22:
ik ben zo depressief mensen, er gaat geen dag dat ik niet huil.
ik heb echt spijt van de keuze van mijn man, was ik maar nooit getrouwd.
?Maar helaas er is geen weg meer terug.

er is altijd wel een weg terug en een oplossing
Gewoon beiden meer je best doen

28-08-2012, 07:29
Heb je een kind met em

28-08-2012, 07:51


Communiceren doet wonderen lieverd!

Up!!

28-08-2012, 08:40
Wat ben ik blij dat ik niet met hem getrouwd ben.

28-08-2012, 08:54
Ewa Allah isahel

28-08-2012, 09:26
waar een wil is is een weg maar eerst keihard vechten voor je huwelijk maar als het niet gaat dan gaat het niet.

28-08-2012, 09:27
Hoe komt dat het zo ver is gekomen? Je zou toch moeten weten, na 5 jaar elkaar te hebben leren kennen, hoe hij is elkaar steekt...?

28-08-2012, 09:27
als je dood en doodongelukkig bent.. dan is er altijd een weg terug.. uiteraard alleen als hij jouw leven kapot maakt, en niet omdat je er ff geen zin meer in hebt..

28-08-2012, 09:30
[COLOR="#0000FF"]Probeer positief te zijn. Waarom heb je spijt van jou keuze..? Is hij anders dan hij zich voordeed? En onthoud 1 ding: iedere man geeft een nadeel. De perfecte man bestaat niet! Of toch wel? Ja., in films![/COLOR]

28-08-2012, 09:31
eerlijk, wat had je nou van het huwelijk verwacht ts? hoe had je je dat voorgesteld? en welke waarschuwingssignalen had je van tevoren gekregen maar genegeerd?

28-08-2012, 09:32


Waarom ben je ongelukkig?

28-08-2012, 09:45

Citaat door Dame1987:
Hoe komt dat het zo ver is gekomen? Je zou toch moeten weten, na 5 jaar elkaar te hebben leren kennen, hoe hij is elkaar steekt...?
hier ben ik het niet mee eens en waarom? Die 5 jaar dat ze met elkaar hebben gehad, waren 5 jaren van plezier, gefriemel, gekus, cadeautjes, uit eten, gezellig hand in hand op het strand, nog net geen sex hebben met elkaar, elkaar een paar uur per dag zien, elke avond gezellig urenlang aan de tel, smachtend wachten op een sms zodat je die aan je vriendinnen kan laten zien.

ga je trouwen, tjah dan komen de rekeningen, dan pas zul je erachter komen of meneer of mevrouw schulden heeft (en in de meeste gevallen draag je de helft daarvan mee) elkaar 24 uur zien, je verantwoordelijkheid als vrouw maar zeker ook als manzijnde, er is geen plezier meer aan het huwelijk alle plezier die je zou moeten hebben heb je verspild in de 5 jaren ervoor en dan wordt het eentonig. je krijg je allerlei beschuldigingen aan je hoofd, want jij hebt 5 jaar een relatie met hem gehad, hij is degene die je van de straat heeft "gehaald" want anders zou je geen goede man vinden, etc etc

spannend maken en eraan werken gaat bijna niet, want spannende dingen (nieuwe lingerie, nieuw geurtje, nieuw make up etc) dat werkt niet meer (denk maar aan die 5 jaar ervoor)

heb het helaas veel in mijn omgeving moeten meemaken met de arme meiden
Ik wil alleen zeggen probeer het toch en moge Allah jullie helpen bij jullie huwelijk insa allah

28-08-2012, 10:16
het huwelijk is niet alleen rozeschijn hoor,de meeste meiden die een relatie hebben voor het huwelijk denken dat het altijd zo romantisch blijft.
als jullie een relatie hebben zien en laten jullie alleen van de beste kant zien.
vaak buiten gaan eten.
vaak samen op stap gaan,samen bioscoop enz..........
als je getrouwd bent,heb je meer verantwoordelijkheid,en moet je koken,huishouden enz............
en het 1ste jaar huwelijk is zowiezo moeilijk je moet aan elkaar wennen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11