Bekijk volle/desktop versie : Hoe moet ik haar helpen...



27-08-2012, 22:08
Sellam broeders/zusters,

Enige tijd geleden ben ik begonnen met twitteren met als account @Islamgezegden, omdat ik erg geïnteresseerd ben in islamitische wijsheden, gezegden, opmerkingen etc.

Ik ontvang weleens vragen via twitter over de islam waarop ik meestal wel antwoord op kan geven. Alleen gisteren kreeg ik een prive bericht van een vrouw en ik weet niet hoe ik haar hiermee moet helpen, want kan en mag haar hierovergeen advies geven omdat ik geen kennis heb hierover.

Haar verhaal:
Selam,

Ik wil wat delen ik weet niet of jij mij daarbij wat kan verklaren. Ik ging vrijdag mijn collega ophalen bij haar thuis. Mijn collega ging met mij samen rijden. We hadden werk weekend ergens in het Noorden van Nederland. Ze had 2 appels mee. 1 voor mij 1 voor haar. Ik had nog niet ontbeten dus zei ik ga eerst wat anders eten. Ik had wat gegeten, maar de appel was ik helemaal vergeten. Eenmaal aangekomen waar we moeten zijn. Spullen uitgepakt. Volgende dag dus zaterdag waren wij klaar. Spullen ingepakt. Mijn collega gaat zitten en ziet mijn appel. Allemaal tekens erop. Lijkt op Arabische taal en tekens zijn er ook. Wat kan ik hier uithalen?

Aldus haar bericht. Misschien weten jullie welke stappen zij moet ondernemen.

28-08-2012, 01:25


kan je ons mss tonen wat voor tekens het zijn?

28-08-2012, 02:36
La hawla wala quwwata illa billah..

Meschien kan zij er een foto van maken en opsturen, en kunt u in sha Allah naar iemand met kennis toe stappen met het verhaal en de foto..

Ma3a salam