Bekijk volle/desktop versie : Haat me leven.



Pagina's : [1] 2

27-08-2012, 10:41
[Moeten we echt werken? Kunnen we niet slapen geld verdienen? Ik denk dat ik gewoon in de drugs ga, StagfourAllah!!!! haha
Pffffffffffffffffffffffffffff]

27-08-2012, 10:44


moeten we werken? Jah je MOET werken!! Slapend geld verdienen? maybe in the future!!

nu is het doorbikkelen op kantoor

27-08-2012, 10:45
Weetje gister lag ik zo op de bank, je kent dat wel, z'n oersaaaaaie zondag. En toen d8 ik opeens bij mezelf, wow dit ga ik dus nooit aankunnen, elke dag thuis zitten niksen.

Maar toen moest ik opeens aan de recente afgelopen zomer denken..
Daar luierde ik elke dag en dit 7 weken lang, deed wat ik wilde, stond op wnr ik wilde en toen besefte ik bij mezelf dat ik dat wel zeker kan en wel zag zitten.

Maar wil ik dat allemaal kunnen doen moet ik oerrijk zijn en ja aangezien ik niet rijk ben, d8 ik hmmm moet maar eens opzoek gaan naar shie rijke man, maar toen d8 ik weer nee, dat zit niet in mijn aard en accepteerde dit oersaaie leventje maar.

27-08-2012, 10:46

Citaat door PareltJe_Nr1:
Weetje gister lag ik zo op de bank, je kent dat wel, z'n oersaaaaaie zondag. En toen d8 ik opeens bij mezelf, wow dit ga ik dus nooit aankunnen, elke dag thuis zitten niksen.

Maar toen moest ik opeens aan de recente afgelopen zomer denken..
Daar luierde ik elke dag en dit 7 weken lang, deed wat ik wilde, stond op wnr ik wilde en toen besefte ik bij mezelf dat ik dat wel zeker kan en wel zag zitten.

Maar wil ik dat allemaal kunnen doen moet ik oerrijk zijn en ja aangezien ik niet rijk ben, d8 ik hmmm moet maar eens opzoek gaan naar shie rijke man, maar toen d8 ik weer nee, dat zit niet in mijn aard en accepteerde dit oersaaie leventje maar.
jou keuze is snel gemaakt maar zal het ook zo blijven?

27-08-2012, 10:51



Citaat door PareltJe_Nr1:
Weetje gister lag ik zo op de bank, je kent dat wel, z'n oersaaaaaie zondag. En toen d8 ik opeens bij mezelf, wow dit ga ik dus nooit aankunnen, elke dag thuis zitten niksen.

Maar toen moest ik opeens aan de recente afgelopen zomer denken..
Daar luierde ik elke dag en dit 7 weken lang, deed wat ik wilde, stond op wnr ik wilde en toen besefte ik bij mezelf dat ik dat wel zeker kan en wel zag zitten.

Maar wil ik dat allemaal kunnen doen moet ik oerrijk zijn en ja aangezien ik niet rijk ben, d8 ik hmmm moet maar eens opzoek gaan naar shie rijke man, maar toen d8 ik weer nee, dat zit niet in mijn aard en accepteerde dit oersaaie leventje maar.
Hahahahahahahaha, Ik geniet volop van mijn vakantie. Maar 3jaar terug, zat ik zonder school en werk, In het begin vond ik het heeeeeerlijk. Maar na een tijdje, verveel je de pleuris. Iedereen is op werk of school, daar lig jij in je eentje te rotten in je bed en bedenken wat je kan gaan doen. Ene kant is het wel heerlijk, andere kant is het oersaai.

Azi nkelboe 3la shie rijke vent.

27-08-2012, 10:51

Citaat door sinbadtheking:
jou keuze is snel gemaakt maar zal het ook zo blijven?
Denk het wel, tot ik trouw en kindjes ga maken, dan wil ik niet meer gaan werken, maar voor me kiddows zorgen..
Als ze wat ouder zijn of part time werken of iets voor mezelf starten en dit vanuit huis doen.

Allahow3lem, niemand weet hoe de dag na vandaag er voor hem/haar uitziet

27-08-2012, 10:52

Citaat door sinbadtheking:
moeten we werken? Jah je MOET werken!! Slapend geld verdienen? maybe in the future!!

nu is het doorbikkelen op kantoor
Fuck My life
JE bikkelt elke dag, elkeeee dagg! Je word er gek van

27-08-2012, 10:52

Citaat door POCA.HONTAS:
Hahahahahahahaha, Ik geniet volop van mijn vakantie. Maar 3jaar terug, zat ik zonder school en werk, In het begin vond ik het heeeeeerlijk. Maar na een tijdje, verveel je de pleuris. Iedereen is op werk of school, daar lig jij in je eentje te rotten in je bed en bedenken wat je kan gaan doen. Ene kant is het wel heerlijk, andere kant is het oersaai.

Azi nkelboe 3la shie rijke vent.
Dat is het, na een tijdje ga je je echt kapot vervelen.
Feen 3adie inkawhh feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen?

Remember mannen zijn nog gieriger dan vrouwen.

27-08-2012, 10:55

Citaat door POCA.HONTAS:
[Moeten we echt werken? Kunnen we niet slapen geld verdienen? Ik denk dat ik gewoon in de drugs ga, StagfourAllah!!!! haha
Pffffffffffffffffffffffffffff]
Nah drugs lijkt me veel stress hoor en je moet je zorgen maken dat de politie je niet pakt en je maakt je zorgen dat je miss om wat voor reden dan ook wordt afgeschoten. Nee bedankt dan zit ik toch liever lekker achter mijn computer op werk.

27-08-2012, 10:56

Citaat door PareltJe_Nr1:
Dat is het, na een tijdje ga je je echt kapot vervelen.
Feen 3adie inkawhh feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen?

Remember mannen zijn nog gieriger dan vrouwen.
Ja, jammer genoeg wel.
Wollah ma3raft a sahebti. Rzala matoe. Ane kelboe 3la Allah oe saf!

Hahahahaha, niet allemaal héh.

27-08-2012, 10:57

Citaat door chaima2hott:
Nah drugs lijkt me veel stress hoor en je moet je zorgen maken dat de politie je niet pakt en je maakt je zorgen dat je miss om wat voor reden dan ook wordt afgeschoten. Nee bedankt dan zit ik toch liever lekker achter mijn computer op werk.
Zo bekeek ik het niet, dacht alleen aan het geld!!!!!

27-08-2012, 10:58

Citaat door POCA.HONTAS:
Ja, jammer genoeg wel.
Wollah ma3raft a sahebti. Rzala matoe. Ane kelboe 3la Allah oe saf!

Hahahahaha, niet allemaal héh.
Geloof me, de rijkste zijn de gierigste

27-08-2012, 11:00



Citaat door POCA.HONTAS:
Zo bekeek ik het niet, dacht alleen aan het geld!!!!!
Dat doen heel veel van die zgn drugsdealertjes tot dat ze het loodje leggen of ze zitten vast. Liefde is blijkbaar niet het enigste wat blind maakt geld ook.

27-08-2012, 11:04

Citaat door POCA.HONTAS:
[Moeten we echt werken? Kunnen we niet slapen geld verdienen? Ik denk dat ik gewoon in de drugs ga, StagfourAllah!!!! haha
Pffffffffffffffffffffffffffff]
in de drugs is ook geen leven..iedereen denkt dat is makkelijk...maar je moet snacht wakker blijven overdag moet je wegen pakketjes maken versnijden zeven....heel de dag gaat je telefoon....je gaat stoned worden door al die poeder....en is allemaal chemische troep in je longen....en eindstand jaa je rijd wel een dikke bak enz...maar jaa verwoest ook levens van andere....en pak kans door de politie....

27-08-2012, 11:12

Citaat door _Vlinder_:
in de drugs is ook geen leven..iedereen denkt dat is makkelijk...maar je moet snacht wakker blijven overdag moet je wegen pakketjes maken versnijden zeven....heel de dag gaat je telefoon....je gaat stoned worden door al die poeder....en is allemaal chemische troep in je longen....en eindstand jaa je rijd wel een dikke bak enz...maar jaa verwoest ook levens van andere....en pak kans door de politie....
Het erge is de grote jongens die niet die troep versnijden,verkopen ed die pakken ze niet. Ze pakken van die jongetje die iets te vaak naar scarface hebben gekeken en denken zo wil ik ook zijn terwijl het gewoon vervangbare koeriertjes zijn van de echt grote jongens die bijna niet te pakken zijn.

Pagina's : [1] 2