Bekijk volle/desktop versie : Mag ik mijn hart luchten?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

26-08-2012, 21:51
Beste dames,

Graag zou ik even mijn hart willen luchten! Ik zit namelijk met het volgende:

Ik ben 30 jaar, ongetrouwd en woon nog bij mijn ouders! Ik heb hele lieve ouders maar ze vragen mijn continue om verantwoording! Als ik bv even met een vriendin wegga, dan moet ik het niet in mijn hoofd halen om daarna weer weg te gaan! K moet thuis blijven! Ook over hele normale dingen zoals nr de bioscoop of winkelen in een verre stad vinden ze niet kunnen! Vaak moet ik hier over liegen! Een aantal jaren geleden had ik een relatie met een jongen! Na 5 maanden relatie wilde hij om mijn hand komen vragen! Na mijn verloving werd hy steeds strenger en dominanter! Ik heb er een grote punt achter gezet! Ik kon er niet tegen om op mijn tenen te lopen!

Voorals nog is er nog geen man op mijn pad gekomen om mee te trouwen en mijn ouders maken het ook niet makkelijk! Paar uur geleden trok ik het niet meer! Ik wilde even naar een vriendin gaan, en ik moest hun vertellen wat ik daar ging doen! Ik werd woedend en kon m'n emoties nietonder controle houden! Ik kan er niet tegen dat iemand voor mij gaat beslissen hoe ik moet leven! Ik wil zelf gaan en staan waar ik wil! Geen mensen die gaan bepalen hoe ik me moet gedragen of hoe ik moet handelen! Me verhaal zal wel heel chaotisch zijn maar dat komt omdat ik nu ook heel chaotisch in me hoofd ben! Verdriet, woede en haat!

26-08-2012, 21:53


Dat zijn én blijven marokkaanse ouders lieve schat.
De mijne ook, als ze zeiden dat ik niet naar buiten mocht gaan dan moest ik gwn gaan kriperen en thuis blijven
Of dat al mijn vriendinnen afspraken en ik juist die dag niet mocht gaan, alatief ik kon ontploffen!!

Is heel normaal hoor

26-08-2012, 21:55
Niet eens tijd om op jezelf te gaan?

26-08-2012, 21:56
wisten je ouders van je relatie?

misschien hebben ze daardoor geen vertrouwen meer in je.

wel vervelend.

26-08-2012, 21:56


grappig al die !!!!!!!!!!
Ach meid, tzijn je ouders ze willen alleen het beste voor je.

26-08-2012, 21:56

Citaat door Yasmina_b:
Dat zijn én blijven marokkaanse ouders lieve schat.
De mijne ook, als ze zeiden dat ik niet naar buiten mocht gaan dan moest ik gwn gaan kriperen en thuis blijven
Of dat al mijn vriendinnen afspraken en ik juist die dag niet mocht gaan, alatief ik kon ontploffen!!

Is heel normaal hoor
Ik denk echt zo van, en dan word er bepaald voor je hoe je moet leven! Ik ben 30 jaar, ik tolereer dit niet meer

26-08-2012, 21:57
Je mag wel 30 jaar zijn.. Voor hun ben je nog steeds hun kleine meisje die voor elke boe en baa verantwoording moet afleggen

26-08-2012, 21:57

Citaat door nawal-1985:
wisten je ouders van je relatie?

misschien hebben ze daardoor geen vertrouwen meer in je.

wel vervelend.
Ja hij is o me hand komen vragen, maar dan nog!, alsof de mannen tegenwoordig zomaar aan komen kloppen!

26-08-2012, 21:58

Citaat door nawell:
Je mag wel 30 jaar zijn.. Voor hun ben je nog steeds hun kleine meisje die voor elke boe en baa verantwoording moet afleggen
Dat tzit me dwars

26-08-2012, 21:58

Citaat door Hartluchten2012:
Ik denk echt zo van, en dan word er bepaald voor je hoe je moet leven! Ik ben 30 jaar, ik tolereer dit niet meer


Citaat door nawell:
Je mag wel 30 jaar zijn.. Voor hun ben je nog steeds hun kleine meisje die voor elke boe en baa verantwoording moet afleggen
Ik kon het niet beter verwoorden dan nawell

26-08-2012, 21:58
heb geduld tenslotte willen ze het goede voor u.

26-08-2012, 21:59
Geloof me, ik heb soortgelijke ouders. Ik kan niet naar buiten gaan of ik moet verantwoording afleggen. Daarom ga ik ook niet meer naar buiten behalve voor het nodige. Zo zijn sommige ouders nou eenmaal, daar kan je vrij weinig aandoen. Ik weet er alles van! Het is heel zwaar, ik weet het.

26-08-2012, 22:00


Moeilijk hoor. Aan de ene kant zijn ze gewoon bezorgt maar aan de andere kant ben je wel een vrouw van 30 en ben je volwassen genoeg om je leven te bepalen.

26-08-2012, 22:00

Citaat door nador_mocrolady:
Geloof me, ik heb soortgelijke ouders. Ik kan niet naar buiten gaan of ik moet verantwoording afleggen. Daarom ga ik ook niet meer naar buiten behalve voor het nodige. Zo zijn sommige ouders nou eenmaal, daar kan je vrij weinig aandoen. Ik weet er alles van! Het is heel zwaar, ik weet het.
Ben je ook 30?

26-08-2012, 22:01

Citaat door verhaalmaakster:
Moeilijk hoor. Aan de ene kant zijn ze gewoon bezorgt maar aan de andere kant ben je wel een vrouw van 30 en ben je volwassen genoeg om je leven te bepalen.
Je begrijpt me!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10