Bekijk volle/desktop versie : Maagdenvliesopertaie!! Dit Moeten Jullie Lezen!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

14-12-2004, 14:17
salaam dames!!

een maat van me werkt in een kliniek waar ze onder anderen maagdenvlies operatsies uitvoeren, en wat hij me vertelden kon ik niet geloven..

hij zij bij zo operatie word een meid leterlijk verkracht hij vertelden dat hem hollandse colega een keer mocht asisteren bij zo`n gebeuren,ik zou natuurlijk nooit gevraagd worden omdat ik ok van maroc afkomst ben..maar mohim hij zij dat de arts bezig was met haar dichtnaaiden en er waren naast me hollandse colega en de arts ok nog anderen artsen bij en wat daar gebeurt ya latif!hij zij dat hij tijdens het dichtnaaien steeds zijn vinger in haar vagina stopten en lachend zij kijk die maroc sletje zal ik wel handmatig bewerken, en de rest lachten mee..hij zij steed ik heb toch haar toekomst in handen dus zal ik dit meisje voor ik haar dicht naai eesn ff lekker xxxxxxxx....wallah toen ik dit hoorden schaamden ik me diep voor me maroc zusters....wollah tfoe!!er zijn eigenlijk nog meer dingen voor gevallen met zulken opertcies maar die zijn te heftig om ze hier te plaatsen..

ik wil de dames vragen of ze hun leven met hun man met een leugen willen doorbrenegn en weten dat je de hele boel aan het verdraaien bent,ik wil dat jullie wel weten dat er een iemand heel belangerijk heeft zitten mee kijken en dat is allah en hij zal je dan ok medogeloos straffen..en je weet dat dat leven niet stopt en je eeuwenlang geboet word!!

14-12-2004, 14:48

Nou als ik dit als de waarheid moet ervaren dan vind ik dit TRIEST!!!
Ik zou het vreselijk vinden om dit aan te moeten horen.
Allah iehdiena!

14-12-2004, 18:44
Salaam

Allahifed Moge Allah swt ons behoeden van de fitna die nu een grote epidemie aan het worden is.
Gatar ik je zegt die dokter steekt zijn vingers erin... Nou als je naar gynacoloog gaat doet die dat ook toch.... Of bedoel je iets anders?
Welke verhalen spelen er zich nog af? Ben wel benieuwd

14-12-2004, 19:12
inderdaad meid allah ya hafed....stel ik ontmaagd mijn huwelijk in moeten treden dan zou ik het eerlijk mijn echtgenoot van te voren zeggen en hopelijk kan hij het accepteren zo niet dan is hij niet mektab voor mij...maar dat ik me dicht laat naaien....ik heb die fout gemaakt dan en waarschijnlijk ook spijt van, maar helaas moet ik maar voor de gevolgen draaien........het is niet anders....dan samen met iemand niet mijn leven maar een leugen delen......

ciao

14-12-2004, 20:40

Hallo,


Ik wilde hier eigenlijk op reageren. Ik vraag me af waarom je medelijden moet hebben met zulke meiden. Eerst erop los naaien en dan het erg vinden als iemand je met z'n vinger bewerkt tijdens het dichtnaaien sorry hoor maar bij zulke mensen heb ik zoiets eigen schuld dikke bult. Ik hoop dat ze in Nederland die operatie's verbieden. Als je zo graag met je benen wijd gaat voor het huwelijk dan moet je de consequenties ook aanvaarden en niet zogenaamd de heilige maagd spelen. Toen je van bil ging was dat toch stoer dus waarom nu de boel dichtnaaien.

p.s voor de meiden die verkracht zijn, ga naar de politie en dokter en laat een aangifte maken. ALs je aanstaande man naar je ontmaagding vraagt kun je het altijd nog uitlegen en als hij je niet geloofd dan is hij jou ook niet waard. Beter de waarheid dan je huwelijk met een leugen beginnen, tegen jezelf, je man en het allerbelangrijkste tegen Allah.


Liefs Senna

14-12-2004, 22:30

Citaat door GATAR_IK:
salaam dames!!

een maat van me werkt in een kliniek waar ze onder anderen maagdenvlies operatsies uitvoeren, en wat hij me vertelden kon ik niet geloven..

hij zij bij zo operatie word een meid leterlijk verkracht hij vertelden dat hem hollandse colega een keer mocht asisteren bij zo gebeuren,ik zou natuurlijk nooit gevraagd woren omdat ik ok van maroc afkomst ben..maar mohim hij zij dat de art bezig was met haar dichtnaaiden en er waren naast me hollandse colega en de arts ok nog anderen artsen bij en wat daar gebeurt ya latif!hij zij dat hij tijdens het dichtnaaien steeds zijn vinger in haar vagina stopten en lachend zij kijk die maroc sletje zal ik wel handmatig bewerken, en de rest lachten mee..hij zij steed ik heb toch haar toekomst in handen dus zal ik haar voor ik haar dicht naai eesn ff lekker xxxxxxxx....wallah toen ik dit hoorden schaamden ik me diep voor me maroc zusters....wollah tfoe!!er zijn eigenlijk nog meer dingen voor gevallen met zulken opertsies maar die zijn te heftig om ze hier te plaatsen..

ik wil de dames vragen of ze hun leven met hun man met een leugen willen doorbrenegn en weten dat je de hele boel aan het verdraaien bent,ik wil dat jullie wel weten dat er een iemand heel belangerijk heeft zitten mee kijken en dat is allah en hij zal je dan ok medogeloos straffen..en je weet dat dat leven niet stopt en je eeuwenlang geboet word!!
Dit is bullsh.t uit jouw of je vriends duim gezogen. Een meisje die zo'n operatie ondergaat wordt PLAATSELIJK VERDOOFD, dus zij kan heeeeeel goed meeluisteren wat er allemaal gezegd wordt. Hier voor de sukkels die allemaal zijn meegegaan in dit debiele verhaal:

Maagdenvlieshersteloperatie

Het herstellen van het maagdenvlies is op zich een eenvoudige medische operatie. Die wordt poliklinisch gedaan, wat betekent dat je na een paar uur alweer naar huis kunt gaan. Voor er met de ingreep wordt begonnen wordt alles je goed uitgelegd. Het gebeurt onder lokale verdoving, of als je dat liever hebt onder algehele anesthesie.
Bij de lokale verdoving wordt er eerst een verdovende vloeistof gespoten op de plaats waar je een prikje krijgt. Daar voel je dus ook niets van. Bij de ingreep die vijf tot tien minuten duurt wordt met klein deel van het slijmvlies van de vaginawand losgemaakt en wat "ingekort", zodat een nieuw maagdenvlies ontstaat. Hoe dat precies gaat laten ze je nog zien in de kliniek.

bron: http://www.taboeziekten.nl/ziekten/vrouwen/maagdenvliesherstel.php


Ik snap niet dat jij of die zogenaamde vriend het lef hebben dit soort leugens te verspreiden, idioten......................

14-12-2004, 22:57

Citaat door GATAR_IK:
salaam dames!!

een maat van me werkt in een kliniek waar ze onder anderen maagdenvlies operatsies uitvoeren, en wat hij me vertelden kon ik niet geloven..

hij zij bij zo operatie word een meid leterlijk verkracht hij vertelden dat hem hollandse colega een keer mocht asisteren bij zo gebeuren,ik zou natuurlijk nooit gevraagd woren omdat ik ok van maroc afkomst ben..maar mohim hij zij dat de art bezig was met haar dichtnaaiden en er waren naast me hollandse colega en de arts ok nog anderen artsen bij en wat daar gebeurt ya latif!hij zij dat hij tijdens het dichtnaaien steeds zijn vinger in haar vagina stopten en lachend zij kijk die maroc sletje zal ik wel handmatig bewerken, en de rest lachten mee..hij zij steed ik heb toch haar toekomst in handen dus zal ik haar voor ik haar dicht naai eesn ff lekker xxxxxxxx....wallah toen ik dit hoorden schaamden ik me diep voor me maroc zusters....wollah tfoe!!er zijn eigenlijk nog meer dingen voor gevallen met zulken opertsies maar die zijn te heftig om ze hier te plaatsen..

ik wil de dames vragen of ze hun leven met hun man met een leugen willen doorbrenegn en weten dat je de hele boel aan het verdraaien bent,ik wil dat jullie wel weten dat er een iemand heel belangerijk heeft zitten mee kijken en dat is allah en hij zal je dan ok medogeloos straffen..en je weet dat dat leven niet stopt en je eeuwenlang geboet word!!
gozer helemaal gelijk man die wijfen zetten ons voorschut tfoeeee

14-12-2004, 23:25

Citaat door Larisa:
Hallo,


Ik wilde hier eigenlijk op reageren. Ik vraag me af waarom je medelijden moet hebben met zulke meiden. Eerst erop los naaien en dan het erg vinden als iemand je met z'n vinger bewerkt tijdens het dichtnaaien sorry hoor maar bij zulke mensen heb ik zoiets eigen schuld dikke bult. Ik hoop dat ze in Nederland die operatie's verbieden. Als je zo graag met je benen wijd gaat voor het huwelijk dan moet je de consequenties ook aanvaarden en niet zogenaamd de heilige maagd spelen. Toen je van bil ging was dat toch stoer dus waarom nu de boel dichtnaaien.

p.s voor de meiden die verkracht zijn, ga naar de politie en dokter en laat een aangifte maken. ALs je aanstaande man naar je ontmaagding vraagt kun je het altijd nog uitlegen en als hij je niet geloofd dan is hij jou ook niet waard. Beter de waarheid dan je huwelijk met een leugen beginnen, tegen jezelf, je man en het allerbelangrijkste tegen Allah.


Liefs Senna
wat jij zegt..vat me niet verkeerd vind ik beetje onzin..ok dat meisje heb missgien een fout gemaakt door haar benen te spreiden..maar omdat zij die fout heeft gemaakt mag een dokter met zijn gore handen haar kut in ?! sorry hoor maar dat kan dr bij mij niet helemaal in..geen 1 meisje..hoe HOERIG ze ook mag zijn verdient het om letterlijk verkragt te worden door een dokter die haar toekomst in handen heb en dan staan dr nog een paar assistenten bij te kijke..nou sorry hoor ! maar day klopt van geen kant !

14-12-2004, 23:32
http://www.taboeziekten.nl/ziekten/...liesherstel.php

enough said.........

15-12-2004, 00:15
Asalaaam Ouhelikoum Waramatullahie Wabarakatuhu

Jaa Ajoeha Alladiena Ammanoe Attakoe ALLAHA Hakkan Toekatiehie Wa Laa Tamoetoena Illa Wa Antoem Moeslimoen!!!

Geloof me mensen de meiden die zoiets doen zijn echt verkeerd bezig zo bega je twee keer een grote fout eerste fout is om je maagden vlies te verliezen en de tweede fout is om deze weer te herstellen je kunt mischien je toekomstige man op het verkeerde been zetten maar geloof me allah heeft je gezien

15-12-2004, 14:10
Bull.shit verhaal

15-12-2004, 14:20
heey GATAR_IK omdat zij zo is betekent niet dat alle mocro meiden zo zijn hoor!

15-12-2004, 17:49

Ik zag het laatst ook op tv:kots:





Eigen schuld dikke bult.!

15-12-2004, 20:05

Citaat door GATAR_IK:
salaam dames!!

een maat van me werkt in een kliniek waar ze onder anderen maagdenvlies operatsies uitvoeren, en wat hij me vertelden kon ik niet geloven..

hij zij bij zo operatie word een meid leterlijk verkracht hij vertelden dat hem hollandse colega een keer mocht asisteren bij zo gebeuren,ik zou natuurlijk nooit gevraagd woren omdat ik ok van maroc afkomst ben..maar mohim hij zij dat de art bezig was met haar dichtnaaiden en er waren naast me hollandse colega en de arts ok nog anderen artsen bij en wat daar gebeurt ya latif!hij zij dat hij tijdens het dichtnaaien steeds zijn vinger in haar vagina stopten en lachend zij kijk die maroc sletje zal ik wel handmatig bewerken, en de rest lachten mee..hij zij steed ik heb toch haar toekomst in handen dus zal ik haar voor ik haar dicht naai eesn ff lekker xxxxxxxx....wallah toen ik dit hoorden schaamden ik me diep voor me maroc zusters....wollah tfoe!!er zijn eigenlijk nog meer dingen voor gevallen met zulken opertsies maar die zijn te heftig om ze hier te plaatsen..

ik wil de dames vragen of ze hun leven met hun man met een leugen willen doorbrenegn en weten dat je de hele boel aan het verdraaien bent,ik wil dat jullie wel weten dat er een iemand heel belangerijk heeft zitten mee kijken en dat is allah en hij zal je dan ok medogeloos straffen..en je weet dat dat leven niet stopt en je eeuwenlang geboet word!!
Wajemma, ik heb hier de rillingen van gekregen!
Gatverdamme voor wat betreft wat die klerelijers bij die meiden flikken.

15-12-2004, 20:40

Citaat door Sara_4life:
en wat die dokters betreft die jonge die je dit vertelt heeft moet gewoon aangifte doen.als tie dat niet doet dan is hij hier de klerelijer.
helemaal mee eens !! ondanks dat de meisjes die dit laten doen een fout hebben gemaakt..hebben die klote dokters het regt niet om met hun gore vingers in iemans vagina te gaan en haar te verkrachten en dan nog durven zeggen ja ik heb haar toekomst in handen..kom op zeg !! zoiets vind ik belachelijk !!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12