Bekijk volle/desktop versie : Vraagje aan de dames die abaya's dragen.....



Pagina's : [1] 2 3 4

25-08-2012, 18:02
A salaam 3aleykoum wa rahmato Allaah zusters,

Zouden jullie a.u.b. enkele voorbeelden willen plaatsen van abaya's met leuke mouwen. Dit kan zijn met leuke knoopjes, gepofte mouwtjes etc. Ik kan helaas niks op het internet vinden. Ik zou het heel erg op prijs stellen

Barakallahu feekom!


Wa3aleykoum a salaam wa rahmato Allaah.

25-08-2012, 18:08


Ben ook benieuwd...

25-08-2012, 18:09

Citaat door Waterkoker:
Ben ook benieuwd...
Nu maar hopen dat men ook echt gaat plaatsen

25-08-2012, 18:33
Laat ons hopen...

25-08-2012, 18:35


Of is de meerderheid nog in Marokko

Draag jij abaya's trouwens?

25-08-2012, 18:37
Hmmm... Ik weet het niet.

25-08-2012, 18:47
selaam alaikoum warahmutu Allah weta Te3alah wa barakatoe

Ik draag ook sinds mei vorig jaar abayas. Ik laat ze maken in marokko. Ik heb geen brede mouwen omdat ze een inkijk hebben als je niets onder je abaya aan hebt. Ik heb het ook niet strak gedaan maar er tussen gewoon net als een jas zeg maar.
Verder heb ik ook een tip. Als je bijvoorbeeld naar een warm land gaat en je trekt graag vestjes aan (omdat je deze ontzettend leuk kan combineren) kun je de abayas ook mouwloos maken. Je trekt er dan toch een vestje overheen. Let op dat je geen speghettibanden neemt want stel dat je vestje even valt dan zie je je schouders niet.
Verder heb ik wel fotos, maar ik kan ze natuurlijk niet plaatsen omdat ik er zelf opsta,(mijn figuur) en dat laat ik liever niet zien,
Op internet is inderdaad weinig te vinden maar ik begrijp dat ook wel, weinig meiden willen hun styl om het internet plaatsen aangezien je je wilt bedekken

ghair inchaAllah

Ik heb mijn best gedaan, ik hoop dat je enkele ideeen hebt gekregen

walaikoum eslaam

25-08-2012, 18:52
Jah, in Marokko laten naaien, daar heb je het al he... Hier in Belgie doen mensen eerder geheimzinnig over waar je eventueel zou kunnen naaien! Ik wil inchaAllah overstappen naar 3abayat, ik draag ze nu ook wel, maar niet elke dag, en nu wil ik ze dus elke dag dragen inchaAllah, maar moet me er een paar aanschaffen zodoende dat ik kan afwisselen... MAar wil ze laten naaien naar mijn smaak, maar ken niemand die me kan helpen en zelf naaien kan ik jammer genoeg niet.

25-08-2012, 18:53

Citaat door Jezelff:
selaam alaikoum warahmutu Allah weta Te3alah wa barakatoe

Ik draag ook sinds mei vorig jaar abayas. Ik laat ze maken in marokko. Ik heb geen brede mouwen omdat ze een inkijk hebben als je niets onder je abaya aan hebt. Ik heb het ook niet strak gedaan maar er tussen gewoon net als een jas zeg maar.
Verder heb ik ook een tip. Als je bijvoorbeeld naar een warm land gaat en je trekt graag vestjes aan (omdat je deze ontzettend leuk kan combineren) kun je de abayas ook mouwloos maken. Je trekt er dan toch een vestje overheen. Let op dat je geen speghettibanden neemt want stel dat je vestje even valt dan zie je je schouders niet.
Verder heb ik wel fotos, maar ik kan ze natuurlijk niet plaatsen omdat ik er zelf opsta,(mijn figuur) en dat laat ik liever niet zien,
Op internet is inderdaad weinig te vinden maar ik begrijp dat ook wel, weinig meiden willen hun styl om het internet plaatsen aangezien je je wilt bedekken

ghair inchaAllah

Ik heb mijn best gedaan, ik hoop dat je enkele ideeen hebt gekregen

walaikoum eslaam
Barakallaahu feek voor de uitleg zuster

Ik snap dat je je figuur niet wilt plaatsen maar is het een optie dat je b.v. alleen van de mouwen een foto maakt?

Wa3aleykoum a salaam.

25-08-2012, 18:54

Citaat door Sweet__love:
Of is de meerderheid nog in Marokko

Draag jij abaya's trouwens?
Ohw, hehe, ik had je vraag nog niet gelezen, hihi maar zie hierboven dan het antwoord. en jij?

25-08-2012, 18:54

Citaat door Waterkoker:
Jah, in Marokko laten naaien, daar heb je het al he... Hier in Belgie doen mensen eerder geheimzinnig over waar je eventueel zou kunnen naaien! Ik wil inchaAllah overstappen naar 3abayat, ik draag ze nu ook wel, maar niet elke dag, en nu wil ik ze dus elke dag dragen inchaAllah, maar moet me er een paar aanschaffen zodoende dat ik kan afwisselen... MAar wil ze laten naaien naar mijn smaak, maar ken niemand die me kan helpen en zelf naaien kan ik jammer genoeg niet.
Hier in Amsterdam net zo...

Insha Allah vind je een vrouwtje die ze voor je kunt naaien

25-08-2012, 18:55

Citaat door Waterkoker:
Ohw, hehe, ik had je vraag nog niet gelezen, hihi maar zie hierboven dan het antwoord. en jij?
Ja dacht ik al

Bijna een jaartje nu elhamdolilaah.

25-08-2012, 18:59



Citaat door Waterkoker:
Jah, in Marokko laten naaien, daar heb je het al he... Hier in Belgie doen mensen eerder geheimzinnig over waar je eventueel zou kunnen naaien! Ik wil inchaAllah overstappen naar 3abayat, ik draag ze nu ook wel, maar niet elke dag, en nu wil ik ze dus elke dag dragen inchaAllah, maar moet me er een paar aanschaffen zodoende dat ik kan afwisselen... MAar wil ze laten naaien naar mijn smaak, maar ken niemand die me kan helpen en zelf naaien kan ik jammer genoeg niet.
selaam alaikoum, ik marokko waren ze goedkoper, maar ik ken ook iemand in nederland die naait voor 8 euro,

25-08-2012, 18:59

Citaat door Sweet__love:
Ja dacht ik al

Bijna een jaartje nu elhamdolilaah.
Ma Sha Allah, is super!
Ik wil ook echt heel graag, voel me zelf niet meer goed als ik westerse kleding draag... Ondanks dat ik dan ook bedekt ben, in 3abaya voel ik me gewoon vrij en hamdoulillah goed!

25-08-2012, 19:00

Citaat door Jezelff:
selaam alaikoum, ik marokko waren ze goedkoper, maar ik ken ook iemand in nederland die naait voor 8 euro,
Wauw 8 euro? Dat is goedkoop zeg! Maar Nederland is natuurlijk niet bij de deur. Ben zelf van Belgie/Antwerpen.

Pagina's : [1] 2 3 4