Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid dames kan iemand mij helpen, ben erg bang....



25-08-2012, 17:22
ik heb sinds gisteravond last van 2 bultjes aan de binnenkant van me vagina...
ze doen erg pijn, ook bij het zitten.....

k lees allerlei enge dingen op internet dat het chronisch is en vulvakanker kan zijn.....
ben nou helemaal aan het trillen...
maandag ga ik direct de dokter opbellen maar tot nu kan ik niks doen.... heb habba sawda olie erop gesmeerd..
misschien iemand die dit ook heeft gehad?????

25-08-2012, 17:54



Citaat door Foetoe:
ik heb sinds gisteravond last van 2 bultjes aan de binnenkant van me vagina...
ze doen erg pijn, ook bij het zitten.....

k lees allerlei enge dingen op internet dat het chronisch is en vulvakanker kan zijn.....
ben nou helemaal aan het trillen...
maandag ga ik direct de dokter opbellen maar tot nu kan ik niks doen.... heb habba sawda olie erop gesmeerd..
misschien iemand die dit ook heeft gehad?????
Ghaire inschAllaah hopelijk is het niets erg en gaat het zo weer over!
er niet te veel bij nadenken want wat mensen allemaal neer typen maakt je alleen maar gek.
ga naar een dokter en vertrouw op Allah
Allah i chafik meid

25-08-2012, 18:33

Citaat door Tajath_Anich:
Ghaire inschAllaah hopelijk is het niets erg en gaat het zo weer over!
er niet te veel bij nadenken want wat mensen allemaal neer typen maakt je alleen maar gek.
ga naar een dokter en vertrouw op Allah
Allah i chafik meid
de pijn maakt het me moeilijk er niet bij na te denken.... k wou dat het nu al maandag was...
voor zoiets kun je niet naar de huisartsenpost toch?
dan moet het wel heel erg dringend zijn.?

amien, shokran voor jje reactie lieverd
xxxx

25-08-2012, 18:40

Citaat door Foetoe:
de pijn maakt het me moeilijk er niet bij na te denken.... k wou dat het nu al maandag was...
voor zoiets kun je niet naar de huisartsenpost toch?
dan moet het wel heel erg dringend zijn.?

amien, shokran voor jje reactie lieverd
xxxx
refwaan meis helpen pijnstillers niet? als het echt pijn blijft doen kun je beter naar zo'n huisartsenpost gaan en dan ben je ook al gerustgesteld. ghaire inschAllah.

25-08-2012, 19:23



Citaat door Tajath_Anich:
refwaan meis helpen pijnstillers niet? als het echt pijn blijft doen kun je beter naar zo'n huisartsenpost gaan en dan ben je ook al gerustgesteld. ghaire inschAllah.
weet ik niet , k ga zo een paracetamol innemen.....
inshallah nogmaals sokran schat

is er niemand die dit ook heeft gehad?
of iemand kent die dit heeft gehad?

25-08-2012, 20:16
-Het is misschien handig om je lichaamstemperatuur op te meten ( als je koorts hebt ) kan je meteen bellen met de huisartsen post voor een afspraak. Heb je er veel pijn aan zou ik ook even bellen! Gewoon doen anders blijf je vanavond en morgen allemaal dingen in je hoofd halen met '' wat het zou kunnen zijn''

Gr. Lina

25-08-2012, 23:11

Citaat door saaraa:
-Het is misschien handig om je lichaamstemperatuur op te meten ( als je koorts hebt ) kan je meteen bellen met de huisartsen post voor een afspraak. Heb je er veel pijn aan zou ik ook even bellen! Gewoon doen anders blijf je vanavond en morgen allemaal dingen in je hoofd halen met '' wat het zou kunnen zijn''

Gr. Lina
Nee koorts heb ik niet....
Maar zelfs als het ernstig is doet huisartsenpost moeilijk... Veel ervaringen met ze gehad....

25-08-2012, 23:38
- Het ligt er net aan hoe je het omschrijft. Zij stellen vragen en kunnen door de telefoon niet zien hoe ernstig de situatie is.
x Bel in ieder geval en maak de situatie even erger dan het is.Dat je niet kan zitten en lopen zelfs pijn doet. Dat je paracetamol hebt gebruikt, maar dat het niet werkt. Dat je het gevoel hebt dat je temperatuur stijgt. Meestal..als iemand aangeeft dat hij/ zij koorts heeft, wordt er een afspraak gemaakt bij een dokter diezelfde dag.

26-08-2012, 00:12
kunne gewoon ontstoken cystes zijn. Deze zijn vaak gevoeliger dan bijv. een tumor.Ik zou ibuprufen slikken.Deze werkt ontstekingsremmend.Succes

26-08-2012, 01:45

Citaat door peaceforall:
kunne gewoon ontstoken cystes zijn. Deze zijn vaak gevoeliger dan bijv. een tumor.Ik zou ibuprufen slikken.Deze werkt ontstekingsremmend.Succes
Het kunnen zoveel dingen zijn...hiermee geef je aan dat ze iets moet slikken,terwijl je eigenlijk niet weet wat het is, maar enkel een vermoeden hebt.

Ibuprofen... wordt dan wel verkocht,maar wordt meestal wel afgeraden..