Bekijk volle/desktop versie : 'Zondvloed' in Myanmar, tienduizenden op de vlucht voor regen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

25-08-2012, 14:51
Zeker 85 duizend mensen zijn in Myanmar hun huizen ontvlucht vanwege overstromingen.





De zwaarste regenval in jaren heeft al honderdduizenden hectare aan rijstvelden onder water gezet, aldus de autoriteiten. De watersnood treft vooral de zuidelijke deltaregio. Daar zijn zeventigduizend mensen geëvacueerd en ondergebracht in 219 opvangcentra in scholen en kloosters, zei een regeringswoordvoerder.

In de rest van het land zijn nog eens vijftienduizend mensen uit hun huizen verdreven door het water. Vooralsnog zijn er geen berichten van slachtoffers. Door de zware regenval zijn bruggen, woningen en spoorwegen beschadigd geraakt, aldus lokale media.

25-08-2012, 14:58


Allaahu Akbar!

Net als toen die kafir hond Bashar de watertoevoer afsloot in een Syrische stad, waarna Allaah grote regenval bracht in de stad!

Zo zullen de Mushrikeen van Myanmar bestraft worden Insha'Allaah!


25-08-2012, 20:27
ik wil mijn mond niet voorbij praten daarom zeg ik ,sobhannaALLAH


26-08-2012, 02:22
Kippenvel!! Allah swt zal die boedhisten nog meer straffen insh'Allah, blijf dua's doen voor onze moslim broeders en zusters die daar afgeslacht werden en worden.


26-08-2012, 11:33


Net wat ik dacht. Allah is groot en rechtvaardig. Zij, die de Rohingya moslims vervolgden kunnen hun bestraffing niet ontlopen. Moge Allah de moslims in Birma bijstaan, ameen.

26-08-2012, 12:21
ze kunnen de mensen voor de gek houden maar Allah kunnen ze niet voor de gek houden!!

26-08-2012, 12:28
Heerlijk dat applaus voor zoveel menselijk leed. Sponsored by Allah.

26-08-2012, 12:31
dat jy dat nog durft te zeggen ; hun ramp is ' slechts ' een overstroming ; wat zy met de moslims hebben gedaan ; hun huizen binnendringen & hun levend verbranden ; dat is geen menselyk leed misschien

zelfs babytjes werden levend verbrand wat voor shitan moet er in jou heersen om zoiets te kunnen doen

dat wy nu een vreugdedansje houden voor zoiets is nog mild vergeleken met wat die satanisten hebben gedaan



Citaat door Simcha:
Heerlijk dat applaus voor zoveel menselijk leed. Sponsored by Allah.

26-08-2012, 12:32

Citaat door StreetChic:
dat jy dat nog durft te zeggen ; hun ramp is ' slechts ' een overstroming ; wat zy met de moslims hebben gedaan ; hun huizen binnendringen & hun levend verbranden ; dat is geen menselyk leed misschien

zelfs babytjes werden levend verbrand wat voor shitan moet er in jou heersen om zoiets te kunnen doen

dat wy nu een vreugdedansje houden voor zoiets is nog mild vergelyken met wat die satanisten hebben gedaan
Suc6 met je vreugdedansje, Moge Allah's zegeningen op je neerdalen, voor je vreugdedansje

26-08-2012, 12:32
haat yourself LOSER!


het is gewoon terecht KLAAR



Citaat door jang0201:
En de Moslims laten hun ware gezicht weer zien! haatvolk!

26-08-2012, 12:33
Allahouma ameen ; hoewel ik betwyfel of de smeekbede van een ongelovige verhoord zal worden maar goed het is het gebaar dat telt



Citaat door Simcha:
Suc6 met je vreugdedansje, Moge Allah's zegeningen op je neerdalen, voor je vreugdedansje

26-08-2012, 12:34

Citaat door StreetChic:
Allahouma ameen ; hoewel ik betwyfel of de smeekbede van een ongelovige verhoord zal worden maar goed het is het gebaar dat telt
Als het maar gemeend is heh, dan hoort ie het wel hoor.

26-08-2012, 12:40


ja maar als je me echt de zegeningen wenst moet je moslim worden vind ik



Citaat door Simcha:
Als het maar gemeend is heh, dan hoort ie het wel hoor.

26-08-2012, 12:41

Citaat door StreetChic:
ja maar als je me echt de zegeningen wenst moet je moslim worden vind ik
Nou, je kan natuurlijk ook te ver gaan.

26-08-2012, 12:44
is niet ver ; is gewoon waar ; je bent gewoon bang van islam



Citaat door Simcha:
Nou, je kan natuurlijk ook te ver gaan.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8