Bekijk volle/desktop versie : stel je komt erachter ie dochter is ontmaagd door een



Pagina's : [1] 2 3 4

24-08-2012, 14:14

Citaat door Qlojo:
donkere of nederlander

hoe ga je dit tegen je man zeggen ? met cola, thee of 55 flessen alcohol?
.

24-08-2012, 14:38


Hoe heeft je moeder het aangepakt? Zeg en gij zal leren

24-08-2012, 14:45

Citaat door RedouansBaby:
Hoe heeft je moeder het aangepakt? Zeg en gij zal leren

24-08-2012, 14:45
Wat is je andere nick?

24-08-2012, 14:46


Lieve meiden op dit forum, dit is het perfecte voorbeeld van waarom je, je problemen niet hier meer moet zetten. Binnenkort denken de jongens dat ze een willekeurige getrouwde vrouw kunnen lastig vallen of haar te kennen. Simpelweg.door alle verhalen hier. Het is geen hoek voor de man, maar ze zijn er.toch. Hou de eet.aan jullie zelf en.bespreek je problemen met je naasten. Want hoe sommige pubers reageren op getrouwde ouderen vrouwen... Ik heb er serieus nachtmerries aan over gehouden.

24-08-2012, 15:04

Citaat door KabouterKwebbel:
Lieve meiden op dit forum, dit is het perfecte voorbeeld van waarom je, je problemen niet hier meer moet zetten. Binnenkort denken de jongens dat ze een willekeurige getrouwde vrouw kunnen lastig vallen of haar te kennen. Simpelweg.door alle verhalen hier. Het is geen hoek voor de man, maar ze zijn er.toch. Hou de eet.aan jullie zelf en.bespreek je problemen met je naasten. Want hoe sommige pubers reageren op getrouwde ouderen vrouwen... Ik heb er serieus nachtmerries aan over gehouden.
Precies, dat is nou waarom ik mijn verhaal niet wil plaatsen.
Ik erger aan jongens of mannen die op dit forum meekijken en reageren.
Wanneer word je nou eens een keer niet gevolgd ( door naar de W.C te gaan)

24-08-2012, 15:42

Citaat door loveyoumaroc:
Precies, dat is nou waarom ik mijn verhaal niet wil plaatsen.
Ik erger aan jongens of mannen die op dit forum meekijken en reageren.
Wanneer word je nou eens een keer niet gevolgd ( door naar de W.C te gaan)
Haha wollahila. Ik vind het wel heel erg jammer.daar niet van maar dat je anoniem bent op deze site zegt toch niks.
Samen representen wij ons volk en als ik kijk naar hoe het er nu uitziet dan maakt dat me serieus echt verdrietig.
Een vrouw die haar problemen bespreekt wordt vierkant uitgescholden en beschuldigd, als deze site de realiteit weerspiegelt
dan is het echt hartbrekend met ons gesteld.

24-08-2012, 15:46

Citaat door Qlojo:
op internet zijn vrouwen altijd eerlijker, d aarom kijken we ff mee
En de mannen helaas ook. Wat een vrouw voor problemen heeft met haar fysieke of mentale gesteldheid heeft niks met de nieuwsgierige mannen te maken. Waarom niet? Omdat het respect verdwijnt en topics zoals deze geopend worden. Mensen vragen om hulp en ze worden inplaats van, van de rand van de berg weggetrokken van de berg afgeduwd.

24-08-2012, 15:59

Citaat door Qlojo:
de toekomst van vele van jullie of denken jullie zulke goede inspirenrende moeders te zijn die tot hun dochters kunnen doordrigen waardoor ze zulke lage fratsen niet uthalen?
Ga jij je broers maar goede raad geven Dat is harder nodig vrees ik.

24-08-2012, 15:59
Al was het een Marokkaan zou net zo erg zijn. Insha allah zal Allah onze dochters/zoons weerhouden tegen deze grote fout en alle andere fouten.

24-08-2012, 16:00

Citaat door Qlojo:
fysieke gesteldheid, ja. als een vrouw over haar maagdenvliesoperatie een topic opent,. neem ik wel een kijkje maar echt die dingen waar mannen door bedonderd kunnen worden, hoeveel luiers je vandaag je baby heeft omgewisseld, interesseert me geen ruk(eend)
Ik weet dat mannen en vrouwen tegenwoordig verstoppertje spelen. Niemand wil belazerd worden en ja dat je bij sommige onderwerpen nieuwsgierig bent begrijp ik, maar zoals je zelf ook ziet is er geen grens meer en al helemaal geen schaamte. zou je deze topic nog steeds zonder schaamte kunnen openen als je de getrouwde moeders die hier actief zijn kende? Er zitten er vele bij die het verdienen met u te worden aangesproken. Zou je het ook geopend hebben als je hun echtgenoten kende? Het kan gewoon niet sorry, zo zijn onze ouders ook niet.

24-08-2012, 16:00

Citaat door Qlojo:
donkere of nederlander

hoe ga je dit tegen je man zeggen ? met cola, thee of 55 flessen alcohol?
ewa wat deed jij toen e vrouw het je vertelde?? Het laatste zeker.


ga een leven zoeken man.. Tussen de "mannen zoals gij" of probeer het anders gewoon behda

24-08-2012, 16:01



Citaat door RedouansBaby:
Hoe heeft je moeder het aangepakt? Zeg en gij zal leren

24-08-2012, 16:02

Citaat door SallyenJally:
Ga jij je broers maar goede raad geven Dat is harder nodig vrees ik.
hoe is het met die vriendin van je broer afgelopen

24-08-2012, 16:06

Citaat door BerberLaDy:
hoe is het met die vriendin van je broer afgelopen
Wat denk je?

Pagina's : [1] 2 3 4