Bekijk volle/desktop versie : Schokkend: Cola bevat alcohol



Pagina's : [1] 2

23-08-2012, 09:53
Zat worden maar geen trek in bier, wijn of andere sterke dranken? Dat kan! Wat blijkt namelijk uit recent onderzoek, zelfs in cola zit een (zij het zeer miniem: 0,001 procent) percentage alcohol. De onderzoekers onderzochten 19 soorten cola en in maar liefst tien daarvan zit alcohol, waaronder ook Pepsi en Coca-Cola.

Beide cola-makers hebben al in een reactie laten weten dat het best zou kunnen dat er een ietsiepietsie hoeveelheid alcohol in zou zitten. Bij Coca-Cola verwijzen ze daarbij naar hun superdupergeheime recept, waardoor er door de combinatie van ingrediënten best alcoholrestjes zouden kunnen voorkomen.

Mocht je er nu dronken van willen worden, dan moet je wel heel erg je best doen. Om ervoor gepakt te worden zul je maar liefst 13.000 blikjes moeten weghakken.


bron:

http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2012/06/schokkend-cola-bevat-alcohol

23-08-2012, 10:03


Ik neem aan dat een alcoholverbod ooit is bedacht om te voorkomen dat men de hele dag ladderzat in de woestijntent vrouwen aan het meppen was. Daar was nog iets voor te zeggen.
In de loop der tijd is het in bepaalde culturen verworden tot dit soort miereneukerij. Terwijl alcohol een molecuul is dat zo ongeveer in alle vruchten voorkomt.

23-08-2012, 10:06
schokkend! fruit bevat alcohol!

23-08-2012, 10:46

Citaat door shoukria:
schokkend! fruit bevat alcohol!
Gewoon geen cola meer drinken, er zitten wel meer dingen in die slecht zijn voor je gezondheid.

Eid mubarak shoukria

23-08-2012, 10:48



Citaat door Veerzara:
Gewoon geen cola meer drinken, er zitten wel meer dingen in die slecht zijn voor je gezondheid.

Eid mubarak shoukria
veerzaaaaaaaaaaaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! waar was je al die tijd? had je andere account waarvan ik niets wist
heb nog steeds die films niet gekeken

Allahi barek fiek liefje same 2 you

ja precies je hebt helemaal gelijk, zo wie zo hou ik meer van sap en water

23-08-2012, 10:54

Citaat door shoukria:
veerzaaaaaaaaaaaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! waar was je al die tijd? had je andere account waarvan ik niets wist
heb nog steeds die films niet gekeken

Allahi barek fiek liefje same 2 you

ja precies je hebt helemaal gelijk, zo wie zo hou ik meer van sap en water
Salaam schat,

Hoe is het met je? Fijne eid gehad?

Ik had tijdje geen zin meer in deze site.. altijd het zelfde liedje gaat vervelen op een gegeven moment. Maar ik heb nog nooit een andere nickname gehad. Misschien ga ik dat een keertje proberen en kom ik terug met een alter ego

23-08-2012, 10:57

Citaat door Veerzara:
Salaam schat,

Hoe is het met je? Fijne eid gehad?

Ik had tijdje geen zin meer in deze site.. altijd het zelfde liedje gaat vervelen op een gegeven moment. Maar ik heb nog nooit een andere nickname gehad. Misschien ga ik dat een keertje proberen en kom ik terug met een alter ego
ja was super, familie in de ochtend familie in de avond maar was gezellig Alhamdoelillah
hoe was de jouwe?

ik begrijp je maar heb je wel gemist hoor

ja doe dat, de meesten hier hebben er 4/5
maar mij moet je wel op de hoogte brengen

23-08-2012, 11:02

Citaat door shoukria:
ja was super, familie in de ochtend familie in de avond maar was gezellig Alhamdoelillah
hoe was de jouwe?

ik begrijp je maar heb je wel gemist hoor

ja doe dat, de meesten hier hebben er 4/5
maar mij moet je wel op de hoogte brengen
Eid was vooral heel warm! Heb hele dag aan het water doorgebracht, daarna naar mijn familie. was gezellig like always

Ik heb jou en de andere ladies ook gemist.

Weet niet zo goed hoe ik me anders voor moet doen dan dat ik ben, denk dat jullie gelijk door zullen hebben dat het Veerzara is haha.
Ik wil dan een total bitch zijn als ik een andere nickname neem, maar weet zeker dat ik het niet vol zou kunnen houden.. I'm just to soft

23-08-2012, 11:03
"schokkend", 0,001 is "schokkend"?

Voor de compleet idioten misschien...

23-08-2012, 11:18

Citaat door Veerzara:
Eid was vooral heel warm! Heb hele dag aan het water doorgebracht, daarna naar mijn familie. was gezellig like always

Ik heb jou en de andere ladies ook gemist.

Weet niet zo goed hoe ik me anders voor moet doen dan dat ik ben, denk dat jullie gelijk door zullen hebben dat het Veerzara is haha.
Ik wil dan een total bitch zijn als ik een andere nickname neem, maar weet zeker dat ik het niet vol zou kunnen houden.. I'm just to soft
we mochten eindelijk drinken
ewa Alhamdoelillah

ewa jij dacht erover een ander te nemen
ik blijf ook altijd shoukria
waarom zou je je willen gedragen als bitch, blijf gwn jezelf meiss. Laat die mensen hier maar bazelen, kom gwn naar de topics waar iedereen normaal doet

@ seal ik kan echt werkelijk je reacties niet lezen, serieus!

23-08-2012, 11:21

Citaat door shoukria:
@ seal ik kan echt werkelijk je reacties niet lezen, serieus!
Wat geeft je het idee dat ik jou aansprak dan? En dat kun je wel, je hoeft maar op 1 link te klinken... Moeilijk he.

Dus kies: of negeer me en stop met het plaatsen van dingetjes zoals hierboven of negeer me niet.

23-08-2012, 11:21
Ik zou me drukker maken over die kilo suiker in een fles...

23-08-2012, 11:22



Citaat door Abracadaver:
Ik zou me drukker maken over die kilo suiker in een fles...
Die kan gaan gisten!

23-08-2012, 11:23

Citaat door shoukria:
we mochten eindelijk drinken
ewa Alhamdoelillah

ewa jij dacht erover een ander te nemen
ik blijf ook altijd shoukria
waarom zou je je willen gedragen als bitch, blijf gwn jezelf meiss. Laat die mensen hier maar bazelen, kom gwn naar de topics waar iedereen normaal doet

@ seal ik kan echt werkelijk je reacties niet lezen, serieus!
Ja alhamdullilah dat we mochten drinken op de warmste dag van het jaar. Ik heb die dag ook heel veel water gedronken.

Lijkt me leuk om een keer een bitch te zijn, maar weet nu al dat ik het niet kan daarom blijf ik gewoon Veertje

Je hebt gelijk ik zal vaker naar de topics moeten gaan waar de leuke mensen zijn

23-08-2012, 11:24

Citaat door Abracadaver:
Ik zou me drukker maken over die kilo suiker in een fles...
dat ben jij....

beide zijn slecht...

Pagina's : [1] 2