Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk welke stijlingscremetjes gebruiken jullie?



13-12-2004, 21:30
Hoi hoi,

Ik ben benieuwd welke stijlingsproducten jullie gebruiken tijdens het fóhnen?
Ik zelf gebruik die van andrelon best goed, maar misschien wil ik over gaan naar een andere. Tenminste als jullie me een betere kunne adviseren

13-12-2004, 21:56


ik gebruik die van biosilk speciaal bij de kapper verkrijgbaar....
vanaf 17.50 euro per flesje 50ml
maar gaat heel lang mee.......

14-12-2004, 11:04
Kom op meiden of gebruiken jullie geen middeltje voordat je je haar gaat föhnen?

14-12-2004, 11:14
eerlijk gezegd niet... maar waarom is dat eigenlijk nodig, sorry ik sta een beetje achter op dat vlak....

is dat zodat je haar niet kapot gaat? of zodat het langer stijl blijft of voor iets anders??

14-12-2004, 11:24


ik gebruik anti frizz van de kappersgroot handel... en die roze fles van de etos... is ook anti frizz!!! en dan met de stijltang..

14-12-2004, 11:28

Citaat door Ghizlane_girl:
eerlijk gezegd niet... maar waarom is dat eigenlijk nodig, sorry ik sta een beetje achter op dat vlak....

is dat zodat je haar niet kapot gaat? of zodat het langer stijl blijft of voor iets anders??
Nou zowieso is föhnen slecht voor het haar, maar als je zo'n een middeltje gebruikt geeft het bescherming en het maakt je haar sneller stijl snapie?

14-12-2004, 11:31

Citaat door Dina_19:
Hoi hoi,

Ik ben benieuwd welke stijlingsproducten jullie gebruiken tijdens het fóhnen?
Ik zelf gebruik die van andrelon best goed, maar misschien wil ik over gaan naar een andere. Tenminste als jullie me een betere kunne adviseren
sorry ik gebruik nog fohn nog stylingscreme heb ik niet nodig en nooit gebruikt

14-12-2004, 11:39

Citaat door Dina_19:
Nou zowieso is föhnen slecht voor het haar, maar als je zo'n een middeltje gebruikt geeft het bescherming en het maakt je haar sneller stijl snapie?
ah ok... en waar kan je zo'n producten halen?

14-12-2004, 15:51

Citaat door Ghizlane_girl:
ah ok... en waar kan je zo'n producten halen?
Gwoon verschilend bij etos: heb je verschillende merken en bij drogisterijen...
heb je er echt nooit van gehoord?

14-12-2004, 15:53
jawel dinatje, maar ik gebruik ze nooit

16-12-2004, 14:01
Die producten van John Frieda schijnen ook erg goed te zijn Gewoon verkrijgbaar bij de Etos

16-12-2004, 14:03

Citaat door marocciatje:
Die producten van John Frieda schijnen ook erg goed te zijn Gewoon verkrijgbaar bij de Etos
Kun je die ook kopen bij ici paris?

16-12-2004, 14:08



Citaat door Mimie:
Kun je die ook kopen bij ici paris?
Hmmm...volgens mij niet. Ik heb zijn producten tot nu toe alleen in Drogisterijen gezien (Etos en volgens mij heeft de Kruidvat zijn producten ook). De lijn is Frizz Ease (ofzo).

Hij heeft ook een lijn "Sheer Blonde", voor geblondeerd / natuurlijk blond haar speciaal. Maar is ook een erg goed product voor brunettes..haar wordt lekker zacht

16-12-2004, 14:11

Citaat door marocciatje:
Hmmm...volgens mij niet. Ik heb zijn producten tot nu toe alleen in Drogisterijen gezien (Etos en volgens mij heeft de Kruidvat zijn producten ook). De lijn is Frizz Ease (ofzo).

Hij heeft ook een lijn "Sheer Blonde", voor geblondeerd / natuurlijk blond haar speciaal. Maar is ook een erg goed product voor brunettes..haar wordt lekker zacht
De merk is toch john frieda ?

16-12-2004, 14:16

Citaat door Mimie:
De merk is toch john frieda ?
Ja klopt. John Frieda en dan de lijn Frizz Ease. Hij heeft namelijk ook een andere lijn (Sheer Blonde)