Bekijk volle/desktop versie : 3 kindjes krijgen in 4 jaar tijd



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

22-08-2012, 13:15
Dames wat zijn jullie ervaringen...

Drie kindjes snel achter elkaar is dat goed te doen?

22-08-2012, 13:18


Als je niet werkt en financieel goed zit dan waarom niet.

22-08-2012, 13:19
Jawel alleen moet je echt regels en daaraan ook vast houden. Dus slaapritme, eet ritme enz

En in het begin effe doorbijten maar zij hebben echt veel aan elkaar en spelen veel met elkaar, leren veel van elkaar.

Kortom geweldig maar belangrijk regels en daaraan vasthouden.

22-08-2012, 13:20

Citaat door hayatie:
Jawel alleen moet je echt regels en daaraan ook vast houden. Dus slaapritme, eet ritme enz

En in het begin effe doorbijten maar zij hebben echt veel aan elkaar en spelen veel met elkaar, leren veel van elkaar.

Kortom geweldig maar belangrijk regels en daaraan vasthouden.
Dank voor je reactie. Heb jij drie kindjes?

Kun je mss tips plaatsen?

22-08-2012, 13:23


pfff lijkt me super zwaar. maar het kan wel.

22-08-2012, 13:23
als je geduld hebt en drie rustige kindjes dan wel als je 3 kindjes hebt die zo als mijn zoon zijn en als je mijn geduld hebt dan moet je het bij een houden

22-08-2012, 13:26
ik denk dat zoiets afhangt van persoon tot persoon.. zo n zwangerschap is een aanslag op je lichaam om nog maar te zwijgen over de bevalling. en dan de zorg etc..
de ene heeft hier nu eenmaal meer geluk in dan de andere.. de ene zwangerschap kan vrijwel kwaalloos verlopen met een vlotte bevalling erbovenop .. dan heb je nog veel kracht etc voor de zorg etc.

maar als tegen dat t kind er is, je helemaal gesloopt bent kan ik me voorstellen dat je zoiets hebt van.. wacht maar nog effe n tijdje.

22-08-2012, 13:27
Idd je weet niet hoe een zwangerschap zal verlopen de bevalling en of je een makkelijke baby krijgt.....pfff moeilijk.

22-08-2012, 13:29

Citaat door Google30:
Idd je weet niet hoe een zwangerschap zal verlopen de bevalling en of je een makkelijke baby krijgt.....pfff moeilijk.
haha waarom moeilijk? moet je nu beslissen of je er 3 opeenvolgend wil?
bekijk t gewoon kind per kind

22-08-2012, 13:30

Citaat door Google30:
Dank voor je reactie. Heb jij drie kindjes?

Kun je mss tips plaatsen?
Vijfde is opkomst In Sha Allaah.

Ik leer mijn kinderen al jong af aan vaste slaapritme. En uit eindelijk slapen zij om 19:00 uur.
Eten en drinken aan tafel, maak het niet moeilijk en zwaar voor je zelf. Als je elke dag het zelfde ritme aanhoudt weten zij niet beter. Vooral rust voor je zelf en je man is belangrijk en daarom vind ik schema en ritme echt belangrijk.

Zal klein dag taak omschrijven.

Kids staan rond 07:30 uur op. Wassen omkleden en ontbijten.
Drie gaan na school en de jongste slaapt rond 11:00 uur tot 13:00 uur.
Middag eten en spelen. En na schooltijd eten, rond 18:00 thee met iets erbij. Wassen en om 19:00 slapen. Effe in het kort mijn dagje.

Btw mijn oudste slaapt rond na salaat Magrib.

22-08-2012, 13:31

Citaat door Rach_:
haha waarom moeilijk? moet je nu beslissen of je er 3 opeenvolgend wil?
bekijk t gewoon kind per kind
Haha ik heb babykriebels. En door dat ik geen werk heb momenteel dacht ik tja waarom geen gezinsuitbreiding en even alleen voor de kids gaan.

Ik heb ervaringen van andere nodig omneen keuze te maken.

22-08-2012, 13:32
De een kan het beter aan dan de ander denk ik ligt kwa persoon zelf

22-08-2012, 13:32


Wat is persoonlijk echt een ramp vind is als zij ziek zijn. Dan zijn ze ineens alle ziek enof achter elkaar. Maar Allaah belast niemand boven zijn vermogen

22-08-2012, 13:34
als je het zo graag wilt wrm niet, over een paar jaar zijn ze allemaal gegroeid...in de eerste maanden altijd doorbijten maar daarna zijn ze groot je moet wel regeltjes hebben...zoals hayatie zegt...overigens is het echt leuk, ze spelen met elkaar leren van elkaar

22-08-2012, 13:34
Hayatie mash allah vijf kindjes bijna.

Wat is het leeftijdsverschil tussen je kids?
De jij geeft ze tussen de middag warm eten?
Hoe laat kook je dan?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6