Bekijk volle/desktop versie : Goedkope vliegtickets richting oujda periode : ''kerstvakantie''



22-08-2012, 03:18
Salaam A3alejkuum warahmatouh Allah wabarkatouhi beste broeders en zusters,

Ik ben op zoek met spoed naar een goedkope ticket naar oujda of nador in de periode van de kerstvakantie vanaf 24 december in sha Allah, weten jullie misschien een goede site waar ik een kan vinden, in sha Allah.

Wa3alejkuuum salaam.

22-08-2012, 03:20


hoeveel personen, enkel of retour?

22-08-2012, 03:31

Citaat door Mourri:
hoeveel personen, enkel of retour?
Allebei mag wel, ik zit er nog over na te denken of ik eerst enkel doe en wanneer ik daar ben vanuit daar een ticket terugboek, ik had begrepen dat ze via daar goedkoper waren, Allah uhallem.

22-08-2012, 03:32
wil je vanuit nederland vertrekken of vanuit bijvoorbeeld belgie of duitsland?

22-08-2012, 03:34


oh jah en 1 persoon.

22-08-2012, 03:35

Citaat door Mourri:
wil je vanuit nederland vertrekken of vanuit bijvoorbeeld belgie of duitsland?
Hmm maakt opzich ook niks uit, ben wel eerder vanuit duitsland geweest, belgie is ook niet verkeerd mag ook alle 3

22-08-2012, 03:38

22-08-2012, 03:40
Nadortjuh, goed dat je mij hieraan hebt herinnerd meid! Ik ben van plan om in november te gaan insha Allaah. Toen ik voor het laatst keek, waren er nog geen tickets online beschikbaar, nu dus wel... Dat wordt alvast goedkoop boeken! Hehe.

22-08-2012, 03:43

Citaat door Mourri:


SubhanAllah precies deze pagina heb ik als favorieten opgeslagen voordat jij dit plaatste, djazaak Allah ouairan achi, weet jij toevallig of dit een van de goedkoopsste tickets waren?

Citaat door Al_Hoceima_CHIK:
Nadortjuh, goed dat je mij hieraan hebt herinnerd meid! Ik ben van plan om in november te gaan insha Allaah. Toen ik voor het laatst keek, waren er nog geen tickets online beschikbaar, nu dus wel... Dat wordt alvast goedkoop boeken! Hehe.
Jaah haha ik dacht ook van...alvast onderzoeken hoe/wat...want je kan nooit te vroeg boeken met dit soort dingen moet je inderdaad op tijd bij zijn! In sha Allah zul jij jouw ticket vinden oegtie.

22-08-2012, 03:45

Citaat door nadortjuh:
SubhanAllah precies deze pagina heb ik als favorieten opgeslagen voordat jij dit plaatste, djazaak Allah ouairan achi, weet jij toevallig of dit een van de goedkoopsste tickets waren?


dit zijn wel de goedkoopste tickets denk ik. Zeker als je nu boekt. Als je 2 weken van tevoren boekt dan betaal je minimaal het dubbele zoniet drievoudige.

22-08-2012, 04:50

Citaat door Mourri:


dit zijn wel de goedkoopste tickets denk ik. Zeker als je nu boekt. Als je 2 weken van tevoren boekt dan betaal je minimaal het dubbele zoniet drievoudige.
Aahaah, kijk dat wist ik dus niet heeft volgens mij met de zitplaatsen en benzine-kosten te maken ofniet? Weer wat bijgeleerd djazaak Allah ougairan, moge Allah jou belonen voor je hulp. Ameen.