Bekijk volle/desktop versie : Gezocht: heren jabador-selham



21-08-2012, 16:13
Heeey lieve meiden,

Mijn vent is opzoek naar een selham die hij aan kan op ons bruiloft. Ze zijn in NL niet tot nauwelijks verkrijgbaar. En we gaan niet meer naar Marokko tot na ons bruiloft. Dus mijn vraag is (aan de getrouwde ladies) waar/hoe kunnen we er een kopen/huren....???

Mijn vent is trouwens 1.80 en niet de dikste persoon die er is, dus het moet niet te groot zijn.

Pm me of reageer....

Thxxxx!

Groetjes

21-08-2012, 16:21


Hee liefje

Wij hebben die toen voor manlief in Brussel gekocht, was ook helemaal niet zo duur wel supermooi Heeft 65 euro maar gekost

21-08-2012, 16:30

Citaat door Bruidje2013:
Hee liefje

Wij hebben die toen voor manlief in Brussel gekocht, was ook helemaal niet zo duur wel supermooi Heeft 65 euro maar gekost
Heeeey,

Oww echt? Waar dan in Brussel? Rue de Brabant?

21-08-2012, 16:33
Rue de brabant! Daar zal je echt wel iets vinden,








Bent U nog opzoek naar serveersters, serveerders, afwashulpen, nanny's of amariadraagsters? Dan kan ik U daarbij helpen.

21-08-2012, 16:33


ja gewoon Rue du Brabant daar heb je meerdere winkels., eerst kwam ik in een winkel daar hadden ze een hele mooie maar was heel wijd. Die man zei daarna nog: van jaa je gaat overal kijken en je gaat terugkomen want je gaat die nergens vinden.

Ik liep een stuk verder, kwam in een winkel aan de voorkant is die smal met allemaal schoenen en als je verder doorloopt naar achter heeft hij allemaal takchitat, hij heeft niet veel voor heren, je moet het even vragen en dan wijst hij je alles aan. En dan kun je op je gemak kijken en passen.

Ik heb wel alleen een jabador gekocht, geen selham. We waren er niet naar opzoek en kan me eigenlijk ook niet herinneren of ze die wel of niet hadden

21-08-2012, 17:03
ik heb ze zowel te huur of te koop
waar kom je vandaan pm of bel me maar