Bekijk volle/desktop versie : fessi zomaaaaaar verwijder je de topic



Pagina's : [1] 2

21-08-2012, 12:57
3isawia en die andere chick, weet je welke ook goed zijn in marokko? Club amnesia en club Yasmine in rabat, theatro in marrakech, tropicana in tanger en la bodega in casa

21-08-2012, 12:58


Je moet er maar mee trouwen.

21-08-2012, 13:02

Citaat door JacqMesrine:
Je moet er maar mee trouwen.
niks moet

21-08-2012, 13:03
hoevaak heb je al alcohol en gedronken

en je tegna gegeven ?

waarom neem je niet keer je moeder mee kunnen mannen met hun lul ook tegen je moeders tegna schuren yust like you

21-08-2012, 13:05



Citaat door NNN.:
niks moet
Dat zal dan ook vast een hond zijn.

21-08-2012, 13:06

Citaat door El_Fessi:
hoevaak heb je al alcohol en gedronken

en je tegna gegeven ?

waarom neem je niet keer je moeder mee kunnen mannen met hun lul ook tegen je moeders tegna schuren yust like you


voor iemand die zelf uitgaat heb je wel een grote bek he

Citaat door JohnHoward:
club amnesia kost een whiskey glas 250 dh
en waar ligt tropicana in tanger??
een blikje redbull is daar 9, 50 euro, ik keek scheel toen k de prijs zag! tropicana ligt op de boulevard nie ver van palm beach ken je daT?

21-08-2012, 13:06

Citaat door JacqMesrine:
Dat zal dan ook vast een hond zijn.
watte?

21-08-2012, 13:06
Enige Amnesia die ik ken is dit

neem je paps en mama x mee gezellig

[video=youtube;sarMpuRXUYI]http://www.youtube.com/watch?v=sarMpuRXUYI[/video]

http://www.youtube.com/watch?v=sarMpuRXUYI

21-08-2012, 13:07

Citaat door NNN.:
voor iemand die zelf uitgaat heb je wel een grote bek he


een blikje redbull is daar 9, 50 euro, ik keek scheel toen k de prijs zag! tropicana ligt op de boulevard nie ver van palm beach ken je daT?
Zeg eerlijk hoeveel mannen heb je op schoot gezien vuile slutje

21-08-2012, 13:08
Haha ik kreeg gwn dreig bericht.

Ik ken die clubs niet topicstarter. Theatro wel en montecristo.
In tanger ken ik layali el ons en podium club. Dat zijn de wat nette plekken waar geen rotzooi loopt.

21-08-2012, 13:10

Citaat door 3isawia:
Haha ik kreeg gwn dreig bericht.

Ik ken die clubs niet topicstarter. Theatro wel en montecristo.
In tanger ken ik layali el ons en podium club. Dat zijn de wat nette plekken waar geen rotzooi loopt.
Weet je vader hier van ? dat je naar hoeren tenten gaat ? voor entertainment

21-08-2012, 13:12

Citaat door 3isawia:
Haha ik kreeg gwn dreig bericht.

Ik ken die clubs niet topicstarter. Theatro wel en montecristo.
In tanger ken ik layali el ons en podium club. Dat zijn de wat nette plekken waar geen rotzooi loopt.
bekrompen marokkaanse jongens weer!~

smeken ze bij 555 nog steeds om entreegeld? hahaha

21-08-2012, 13:15



Citaat door JohnHoward:
haha ja die amnesia is gek, ik kwam van la reservoir ofzo is een restaurant bar wat savonds een dansvloer heeft en alleen amnesia was open voor afterparty.
toen ik daar een glas dronken en de benen had genomen maakte die portier nog een opmerking van is je geld op.
ik ken al die schuurtjes op de boulevard en ook palma beach (bar) maar daar zit volgens mij geen tropicana, moet een andere naam hebben
ik zat vip bij amnesia ineens zie k die presentator van 2M hélémáál wasted jongen! hij was STOMdronken haha!

21-08-2012, 13:17

Citaat door NNN.:
bekrompen marokkaanse jongens weer!~

smeken ze bij 555 nog steeds om entreegeld? hahaha
ik wacht nooit in de rij daar haha. Ik kom gelijk binnen .

21-08-2012, 13:21

Citaat door JohnHoward:
ja amnesia was vroeger alleen voor het koningshuis bestemd en mulay rachid kwam daar graag.
en ja in marokkaanse barren discotheken kom je heel wat bekende figuren tegen van tv, overheid, etc etc maar op dat moment zijn het ook gewoon mensen die een avondje stappen.

voor mannen is het wel kut in marokko, je hebt weinig discotheken zoals in tanger bijv. waar je echt gewoon meiden tkunt egenkomen die geen hoe.ren zijn. volgens mij 1 danscafe naast 555.
in rabat zal het weer wat makkelijker zijn.
wejoo die hoeren zijn echt gevaaaaarlijk man! in 555 is het levensgevaarlijk om er als vrouw beetje goed uit te zien, die ho's zien je als concurrentie en ruimen je gwn uit de weg man!

vaak genoeg bedreigd in het toilet of vies aangekeken door hotjes

Pagina's : [1] 2