Bekijk volle/desktop versie : VI hypocriet : 'Assaidi naar Liverpool dom , Buttner naar United GEWELDIG



Pagina's : [1] 2

20-08-2012, 21:10
Net bij VI zei die Derksen en Gijp zehma : ' Jaa geweldige stap , hij gaat daar basis . Terwijll ze vrijdag zeiden dat Assaidi dom was . Terwijl daar op de flanken spelers als Downing spelen .

Hoebedoel je racisme?

20-08-2012, 21:21


Spam ze met berichten.

20-08-2012, 21:21
geen gunning, verbaast me dat de meeste marokkanen dat nog niet door hebben of telkens vergeten.
9 van de 10 nls ziet marokkanen het liefst falen. simple as that.

20-08-2012, 21:58
hun reactie was te verwachten....
alleen wie weet waarom die appelvlaai Liverpool had geweigerd? dan spoor je toch niet..

20-08-2012, 22:04



Citaat door Jeblie:
hun reactie was te verwachten....
alleen wie weet waarom die appelvlaai Liverpool had geweigerd? dan spoor je toch niet..
barca wil niet van hem af, ik las ergens dat een club ook zei tis afwachten maar wanneer een club het niet wil word het een lastige zaak. Ik denk dat barca hem houden omdat ze geen brede selectie hebben en ook op de flanken geen topspelers hebben.. kijk maar naar vorig jaar toen speelde cuenca en tello heel veel wedstrijden omdat villa enzo geblesseerd waren en pedro speelde ook niet. en affelay is natuurlijk niet zo'n dure kracht. Dus ik denk dat het daar aan licht.

20-08-2012, 23:34

Citaat door Original_M:
barca wil niet van hem af, ik las ergens dat een club ook zei tis afwachten maar wanneer een club het niet wil word het een lastige zaak. Ik denk dat barca hem houden omdat ze geen brede selectie hebben en ook op de flanken geen topspelers hebben.. kijk maar naar vorig jaar toen speelde cuenca en tello heel veel wedstrijden omdat villa enzo geblesseerd waren en pedro speelde ook niet. en affelay is natuurlijk niet zo'n dure kracht. Dus ik denk dat het daar aan licht.
geen brede selectie

wesh ben je serieus of wat. dit jaar is iedereen gewoon weer fit.

zoiezo krijgen spelers uit de jeugd voorrang bij barca dus dat is nog een reden om je koffers te pakken en een leuke club uit te zoeken
er is genoeg interesse in hem

20-08-2012, 23:37
barca heeft m juist gezegd dat ze bereid zijn hem te verhuren/verkopen.

21-08-2012, 01:18
Ik ben het nu aan het terugkijken. Dit kan niet gekker.
Over Buttner: ''gelijk doen, geweldige stap. Ik sluit het niet uit dat hij een basisplaats krijgt.''
Over Assaidi: ''Hij komt daar nooit aan spelen toe, had naar Ajax gemoeten, gaat banken, komt van Heerenveen dus geen naam.''

Helemaal gek die gasten.

21-08-2012, 13:34

Citaat door Mocro_Styl0:
geen brede selectie

wesh ben je serieus of wat. dit jaar is iedereen gewoon weer fit.

zoiezo krijgen spelers uit de jeugd voorrang bij barca dus dat is nog een reden om je koffers te pakken en een leuke club uit te zoeken
er is genoeg interesse in hem
Ik ben serieus ja, geen brede selectie in de zin van dat ze geen topspelers hebben op de bank zoals bijvoorbeeld real etc.
de basis spelers zijn fit inderdaad, maar die kunnen ook gebleseerd raken en ik schat affelay niet lager in als tello of cuenca.

Spelers uit de eigen jeugd krijgen meestal de voorkeur als ze goed en beter zijn dan de rest zijn.

Ik zeg tenslotte alleen wat ik een tijdje geleden las dat een club zei dat het moeilijk word als barca niet van hem af wil.. dus daar uit concludeer ik dat ze hem niet perse weg willen hebben.

Overigens las ik net, dat ze bereid zijn mee te willen werken aan zijn vertrek, tito zegt NIET dat hij weg MOET, maar dat hij openkaart met hem wil spelen omdat hij na zijn blessure waarschijnlijk niet voldoende speelminuten gaat krijgen om weer op top niveau te komen. Ze kijken eerst naar een verhuur optie wat later ook een koop optie zou kunnen betekenen. maar hij benadrukte wel dat hij niet weg moet. Als ze echt iemand weg willen hebben omdat een speler totaal niet van toegevoegde waarde dan zeggen ze dat ook.

21-08-2012, 13:35
@jeblie : dat lees ik nu pas ja, maar het is een optie geen must lees ik.

Als ze hem echt weg wouden hebben zoals mocro stylo doet lijken dan hadden ze daar echt wel naar gezocht gezien barca al het klein beetjuh geld goed kan gebruiken.

21-08-2012, 18:20

Citaat door Original_M:
@jeblie : dat lees ik nu pas ja, maar het is een optie geen must lees ik.

Als ze hem echt weg wouden hebben zoals mocro stylo doet lijken dan hadden ze daar echt wel naar gezocht gezien barca al het klein beetjuh geld goed kan gebruiken.


Als je beetje logisch nadenkt weet je dat het een MUST is. ik bedoel je zit 2 jaar lang op de hoogste tribune en spelers zoals Cuenca en Tello krijgen voorrang boven Affelay

21-08-2012, 18:37
Totale waanzin.

Ik denk dat die hypocrieten zelf niet eens door hebben dat ze aan discriminatie doen. Ongeloofelijk!

21-08-2012, 18:58



Citaat door Mr_Virtual:
Totale waanzin.

Ik denk dat die hypocrieten zelf niet eens door hebben dat ze aan discriminatie doen. Ongeloofelijk!
Haha ja denk het ook.

21-08-2012, 19:03

Citaat door SAMBA.:
Ik ben het nu aan het terugkijken. Dit kan niet gekker.
Over Buttner: ''gelijk doen, geweldige stap. Ik sluit het niet uit dat hij een basisplaats krijgt.''
Over Assaidi: ''Hij komt daar nooit aan spelen toe, had naar Ajax gemoeten, gaat banken, komt van Heerenveen dus geen naam.''

Helemaal gek die gasten.
is dit wat ze letterlijk zeiden?

echt triest hoe ze met twee maten meten die kaaskoppen

21-08-2012, 19:25
ben niets anders gewend van die tafeltrutjes

als ik me niet vergis was gijpie tijdje terug hellemaal weg van assaidi en was het een voorbeeldige prof die het weleens ver zou kunnen schoppen

Pagina's : [1] 2