Bekijk volle/desktop versie : Wtf Marokko is echt een rare enge land



Pagina's : [1] 2

19-08-2012, 21:08
Ik en mijn broertje gingen naar zo'n markt ergens in atlas gebergte daar en er was een markt waar ze rare shit verkopen zoals dode vleermuizen ratten tanden van mensen slangen huid en andere rare shit we kwamen eigenlijk voor sabon bledi maar dat hadden ze niet en toen zag ik een rood goedje daar ik dacht was shi goede henna en toen ik het wou kopen zei die meneer voor wil je het opofferen of shaitan of voor god

safie ik ga nooit meer naar het midden of zuiden van Marokko rare gebied

19-08-2012, 21:30


hardcore horror markt

19-08-2012, 21:33
als ik het zo lees is het een sihr markt????
Damn nooit eerder van gehoord, ik zou hem echt flippen zeg!

19-08-2012, 21:36
nooit in mn leven gezien/meegemaakt ?!

pics or it didn't happen!!!

19-08-2012, 21:49


Ik heb dat in oujda gezien. Echt brrr

Heb weleens gehoord dat ze een skelet van een uil en een jodenbot gebruiken zodat vrouwen zullen trouwen of weet ik veel wat. Echt eng is dat hoor.

19-08-2012, 21:59
Ik zou em gepeerd hebben

19-08-2012, 22:01

Citaat door RAMA:
Ik heb dat in oujda gezien. Echt brrr

Heb weleens gehoord dat ze een skelet van een uil en een jodenbot gebruiken zodat vrouwen zullen trouwen of weet ik veel wat. Echt eng is dat hoor.
Hoe komen ze aan die jodenbotten dan :-/

19-08-2012, 22:05
Dat is het enge eraan dus... Misschien f langs een joodse begraafplaats. Mensen daar zijn tot gekke dingen toe in staat

19-08-2012, 22:10
Heb ooit eens een topic gelezen.
Dat er een jonge meid als maagd overleed aan kanker. Ze was een jaar of 17.
Ze hebben voor haar gebeden en daarna begraven. Later in de avond gingen 3 jongens het lijk opgraven en ze hebben het meisje gewoon verkracht. Terwijl ze gewoon dood was
Walgelijke mensen in Marokko bah

19-08-2012, 22:14
dat van die jodebotten die pakken ze van dode joden uit hun graven. het is heel duur voor een heel klein beetje zelfs. ik dacht ooit 2000 euro te hebben gehoord. mannen die gebruiken het om een vrouw voor zich te winnen, de vrouw word helemaal verliefd op hem.
ze dragen het in hun broekzak. maar daar blijft het niet bij ze hebben ook ringen die behekst zijn wat dezelfde werking heeft als die jodebot. als je ze een hand geeft en ze hebben ze een ring dan is het gedaan met je.

maar marokko is gewoon een heksenland ze houden zich alleen maar bezig met shir en medicijnen.

19-08-2012, 22:18
maar is toch raar.. wat moe zo een bot dan doen met iemand?? klinkt allemaal zo raar

19-08-2012, 22:19
Voodoomarkt dus

waar was jij beland joh

19-08-2012, 22:28


nooit geweten dat zoiets bestond! Ongelooflijk

19-08-2012, 22:35
Jawel,dat bestaat,zelfs in hartje Casablanca. Er is namelijk een heel grote markt naast Hobouss en daar gaan ik en mijn man altijd dingens kopen ,want ze verkopen ook echt alles. En met echt alles inderdaad niet alleen kleren,keukenwaren,meubels,eten,maar ook...spullen voor sihr. Het is een bepaalde wijk in de markt,ik had het zelfs niet door,want ik dacht dat het kraampjes met kruiden waren enzo vanuit verte,het was afgelegen,zon straatje waar je binnen moet. Ik wou er naartoe gaan want ik zag dingens hangen zoals precies gedroogde vellen ,maar mijn man trok me mee en zei dat alleen mensen die spullen nodig hebben voor sihr die markt bezoeken.
Ik wist niet dat zoiets bestond,open en bloot spullen verkopen om sihr te doen.

19-08-2012, 22:39
Mariah dacht je dat in hartje Casa de mensen Heilig waren s7ab Casa staan toch echt als bekendste wat sihr betreft

@TS waar is die markt dan zou ik never nooit willen betreden zo eng en als ik het zo lees is het dus echt een markt voor sihr

Pagina's : [1] 2