Bekijk volle/desktop versie : Waarom fantasiën over seks belangrijk zijn



Pagina's : [1] 2 3 4 5

19-08-2012, 20:50
Sommige stellen houden hun verlangens voor seksuele fantasieën diep verborgen. Partners durven vaak uit angst voor afwijzing niets over hun verlangens te zeggen en laten het daarom vaak achterwege of ontkennen het.

Fantasie
“In tegenstelling tot de populaire belevingen, zijn degenen die alleen fantaseren het meest liefdevol en betrouwbaar en hebben op seksueel gebied de beste relaties. Het idee van een fantasie is dat je geest plaatsen bezoekt en je lichaam niet. Je geest kan dingen bedenken die je in werkelijkheid nooit uit zal voeren”, zegt psychiater, Dr. Sanjay Chugh.

Waarom zijn ze belangrijk?
Dr. Deepak Raheja verklaart waarom seksuele fantasieën zo belangrijk zijn. “Seksuele fantasieën en libido zijn voor een groot deel afhankelijk van hoe je over seks denkt en wat je van plan bent. Seks begint meestal in de hersenen. Een actieve verbeelding versnelt daarom de geest, waardoor je sneller opgewonden raakt. Daarom is het van belang om je seksuele fantasieën te bespreken en uit te voeren, zodat je van een zeer bevredigend seksleven kunt genieten.”

Probeer je seksuele fantasieën met je partner te bespreken, in plaats ze te verstoppen. Communicatie is erg belangrijk tijdens het vrijen, want wie weet vindt jouw lief het juist heerlijk en had je het daarom veel eerder moeten zeggen.

19-08-2012, 20:54

Dit zijn de meeste gekoesterde seksuele fantasieën:

Overheersing
Macht is de meest voorkomende fantasie die mensen hebben. De gedachte dat een partner aan hun voeten ligt en het gevoel dat ze de volledige seksuele controle over de ander hebben, geeft een onstuimige adrenalinekick.

Vrouwen houden ervan om met een zweepje in de hand hun macho man te laten smeken om seks. Ook houden mannen ervan als ze worden vastgebonden aan het bed, zodat de vrouw een dominante rol kan spelen.

Visueel genot
Veel koppels vinden het heerlijk om hun sekspartij eens goed van dichtbij te bekijken, bijvoorbeeld in de spiegel.

19-08-2012, 21:23
Geef je ons Nou Seksuele Voorlichting

19-08-2012, 21:25
Hey Dounia Dounia..

Heeft 7up nog niet gereageert op je topic..

19-08-2012, 21:33


Citaat door riffi-boy:
Geef je ons Nou Seksuele Voorlichting
Hahahahahaha, ja en ben jij een snelle leerling ?

19-08-2012, 21:34

Citaat door thePUNISHER:
Hey Dounia Dounia..

Heeft 7up nog niet gereageert op je topic..
Nee, die is bezig met ze beklag over mij bij andere leden, hahaha. Daar heeft die het al druk mee.

19-08-2012, 21:34

Citaat door DouniaDounia:
Hahahahahaha, ja en ben jij een snelle leerling ?
Licht eraan wie me les geeft

19-08-2012, 21:35

Citaat door DouniaDounia:
Nee, die is bezig met ze beklag over mij bij andere leden, hahaha. Daar heeft die het al druk mee.
Beter... wat een zeikwijf is dat

19-08-2012, 21:35
En durven jullie je fantasiën te delen of niet ???

19-08-2012, 21:38

Citaat door thePUNISHER:
Beter... wat een zeikwijf is dat
Hahaha, maar goed ik hou de eer aan mezelf en ga geen woorden meer vuil maken aan hem. En wat hij verder doet moet die zelf weten. Ik ben er klaar mee. De topic gaat over fantasiën en niet over 7up, ik wil het gezellig houden. Vertel wat is jouw wilde fantasie ?

19-08-2012, 21:40

Citaat door DouniaDounia:
Hahaha, maar goed ik hou de eer aan mezelf en ga geen woorden meer vuil maken aan hem. En wat hij verder doet moet die zelf weten. Ik ben er klaar mee. De topic gaat over fantasiën en niet over 7up, ik wil het gezellig houden. Vertel wat is jouw wilde fantasie ?
een trio..maar dan met 2 of meerdere vrouwen..

19-08-2012, 21:41
SM seks Meid die mij keihard aanpakt wow dat wil ik wel eens meemaken

19-08-2012, 21:41


Citaat door DouniaDounia:
Sommige stellen houden hun verlangens voor seksuele fantasieën diep verborgen. Partners durven vaak uit angst voor afwijzing niets over hun verlangens te zeggen en laten het daarom vaak achterwege of ontkennen het.

Fantasie
In tegenstelling tot de populaire belevingen, zijn degenen die alleen fantaseren het meest liefdevol en betrouwbaar en hebben op seksueel gebied de beste relaties Het idee van een fantasie is dat je geest plaatsen bezoekt en je lichaam niet. Je geest kan dingen bedenken die je in werkelijkheid nooit uit zal voeren”, zegt psychiater, Dr. Sanjay Chugh.

Waarom zijn ze belangrijk?
Dr. Deepak Raheja verklaart waarom seksuele fantasieën zo belangrijk zijn. “Seksuele fantasieën en libido zijn voor een groot deel afhankelijk van hoe je over seks denkt en wat je van plan bent. Seks begint meestal in de hersenen. Een actieve verbeelding versnelt daarom de geest, waardoor je sneller opgewonden raakt. Daarom is het van belang om je seksuele fantasieën te bespreken en uit te voeren, zodat je van een zeer bevredigend seksleven kunt genieten.”

Probeer je seksuele fantasieën met je partner te bespreken, in plaats ze te verstoppen. Communicatie is erg belangrijk tijdens het vrijen, want wie weet vindt jouw lief het juist heerlijk en had je het daarom veel eerder moeten zeggen
wat klopt er niet??

19-08-2012, 21:42

Citaat door DouniaDounia:
En durven jullie je fantasiën te delen of niet ???
nee

19-08-2012, 22:52

Citaat door riffi-boy:
Licht eraan wie me les geeft
Ik

Pagina's : [1] 2 3 4 5