Bekijk volle/desktop versie : Zondag l3ied, en welke outfit?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

17-08-2012, 21:43
Hellooo iedereen is vast die hard aan t eten nu bese7a for all of you. Wat trekken jullie aan met l3ied en dan is deze vraag vooral voor de getrouwde lady's bedoeld een jeleba of toch maar een broek, rok enz?? Tell me ik zou niet weten wat t wordt ik vind jeleba te warm want het wordt zondag tegen de 35 graden

17-08-2012, 21:48


ik ga mijn spijkerbroek aan doen met wit colbertje shirt eronder en pumps.
dan maar doodgaan zweten in mijn spijkerbroek ik heb niks anders.

17-08-2012, 21:50

Citaat door NoLoveNoCry:
ik ga mijn spijkerbroek aan doen met wit colbertje shirt eronder en pumps.
dan maar doodgaan zweten in mijn spijkerbroek ik heb niks anders.
Ik MOET gewoon weer shoppen echt ik denk dat ik morgen de stad induik.. klinkt leuk wat je aan gaat doen

17-08-2012, 21:50
Echt wel een luchtige jurk, geen truitje, jasje, vest of broek in ieder geval. Wil niet stikken die dag, het word bloedje warm. Dus kies voor iets luchtigs.

17-08-2012, 21:52


ik een jelaba.
Laat elke lhied een leuke jelaba naaien.

17-08-2012, 21:53

Citaat door Luv:
Echt wel een luchtige jurk, geen truitje, jasje, vest of broek in ieder geval. Wil niet stikken die dag, het word bloedje warm. Dus kies voor iets luchtigs.
Je bedoelt zo'n maxi jurk? Die zocht ik dus ook overal maar kom alleen lelijke jurken tegen ik ga morgen eens beter zoeken. Ik heb wel een mooie jeleba maar die heb ik al paar keer aangehad en buiten dat de stof is best zwaar dat trek ik never nooit in die hitte

17-08-2012, 21:54

Citaat door pureglossy:
Ik MOET gewoon weer shoppen echt ik denk dat ik morgen de stad induik.. klinkt leuk wat je aan gaat doen
jaa maar net wat je zegt het wordt volgens mij 35 graden ik heb nog een luchtige zwart simpel jurkje tot net over mijn knieen misschien dat aandoen met pumps of slippers

succes meid ik hoop dat je echt iets leuks kan vinden, ik wil zo graag een maxijurk maar ja waar kom je deze tegen..nu ff snel

17-08-2012, 21:58

Citaat door pureglossy:
Je bedoelt zo'n maxi jurk? Die zocht ik dus ook overal maar kom alleen lelijke jurken tegen ik ga morgen eens beter zoeken. Ik heb wel een mooie jeleba maar die heb ik al paar keer aangehad en buiten dat de stof is best zwaar dat trek ik never nooit in die hitte
Ja zoiets, maar dan met 3 kwart mouwtjes. Hij is beautifull al zeg ik het zelf, een paar weken terug gekocht bij Zara. Ik wilde ook eerst een feestelijke jeleba aan doen, maar dacht nee doe maar niet in die hitte. Overdag doe ik die jurk aan, en in de middag even naar huis, een frisse douche nemen en dan een lange luchtige rok (ook een soort maxi geval) met een witte blouse. Dan weer richting de familie voor een lange tkessar tot middernacht.

17-08-2012, 21:58

Citaat door NoLoveNoCry:
jaa maar net wat je zegt het wordt volgens mij 35 graden ik heb nog een luchtige zwart simpel jurkje tot net over mijn knieen misschien dat aandoen met pumps of slippers

succes meid ik hoop dat je echt iets leuks kan vinden, ik wil zo graag een maxijurk maar ja waar kom je deze tegen..nu ff snel
Thx! meestal worden die mooie jurken verkocht bij zara of een rok lijkt me ook mooi met een vestje erboven. Nou hoe dan ook morgen extra me ogen open houden

17-08-2012, 21:58
Of anders in de middag/avond toch een jeleba, ik zie wel.

17-08-2012, 21:59
Een kort broekje met wat leuks er boven, het wordt erg warm..

17-08-2012, 22:00

Citaat door Luv:
Ja zoiets, maar dan met 3 kwart mouwtjes. Hij is beautifull al zeg ik het zelf, een paar weken terug gekocht bij Zara. Ik wilde ook eerst een feestelijke jeleba aan doen, maar dacht nee doe maar niet in die hitte. Overdag doe ik die jurk aan, en in de middag even naar huis, een frisse douche nemen en dan een lange luchtige rok (ook een soort maxi geval) met een witte blouse. Dan weer richting de familie voor een lange tkessar tot middernacht.
Ja zie je zara heeft soms echt mooie dingen! Ik ga dan de jeleba niet aan doen. Straks moet je me nog weg dweilen

17-08-2012, 22:02



Citaat door elhobje:
Een kort broekje met wat leuks er boven, het wordt erg warm..
Een kort broekje? Bedoel je zo'n hott pants wesh solliciteer jij naar een paar beuken van je hubby wella? Kort broekje zegt ze echt een mooi afsluiter van de gezegende maand ramadan

17-08-2012, 22:02
Een maxi jurk met een bolero boven lekker luchtig! Het gaat inchallah warm zijn...

17-08-2012, 22:03
Jeetje, jullie gaan wel allemaal warm gekleed zeg.. het wordt 35 graden.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6