Bekijk volle/desktop versie : Geruzie met mijn man



Pagina's : [1] 2

17-08-2012, 16:31
Hoi dames ik heb vandaag zo veel zitten janken gewoon we maken zoveel ruzie telkens als ik iets probeer te zeggen of uit te leggen schreeuwt hij er door heen bijvoorbeeld we hebben nog een leeg kamertje en daar wilden we een administratie kamer van maken kortom dat stond vast maar nu wil hij dr een logeerkamer voor zijn moeder maken als ze graag wil logeren nou vind ik dit echt niet erg maar hij houdt zich nooit aan de afspraken er zijn zoveel dingen die ik nog kan opnoemen ik ben gewoon zo verdrietig en kan er niet meer tegen

17-08-2012, 16:46


Jemig, als je het zo bekijkt dat gaat het nergens over. Maar ik kan je frustraties wel begrijpen.
En als je daar nou gewoon een bed zet en een bureau aan de andere kant?

17-08-2012, 17:01
dan maken jullie er toch een administratie kamer van met een inklap bed.
als zijn ma wil komen logeren. prima dan gaat het bed open als jullie aan de adminitratie willen werken klappen jullie het bed weer in.

waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

echt h3ekkesss altijd.

17-08-2012, 17:04

Citaat door lananoor:
dan maken jullie er toch een administratie kamer van met een inklap bed.als zijn ma wil komen logeren. prima dan gaat het bed open als jullie aan de adminitratie willen werken klappen jullie het bed weer in.

waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

echt h3ekkesss altijd.
Hahaha subhanallah wilde ik net zeggen.

Ts ik weet niet hoe groot die kamer is. Maar wij hebben ook een extra kamer met grote kast met spullen en bureau, waar we ook een slaapbank hebben. Dat is dus onze administratie/was en logeerkamer

17-08-2012, 17:06


ja idd win win situatie kan je schoonmoeder als ze op bezoek is ook gelijk de boekhouding doen

17-08-2012, 17:08
Logeerkamer voor zijn moeder? What the fuck? Heeft zijn moeder geen huis ofzo.

En als ze graag wil komen logeren kan ze toch op een matras in de ADMINISRATIEKAMER?

17-08-2012, 17:09

Citaat door romanticano:
Hoi dames ik heb vandaag zo veel zitten janken gewoon we maken zoveel ruzie telkens als ik iets probeer te zeggen of uit te leggen schreeuwt hij er door heen bijvoorbeeld we hebben nog een leeg kamertje en daar wilden we een administratie kamer van maken kortom dat stond vast maar nu wil hij dr een logeerkamer voor zijn moeder maken als ze graag wil logeren nou vind ik dit echt niet erg maar hij houdt zich nooit aan de afspraken er zijn zoveel dingen die ik nog kan opnoemen ik ben gewoon zo verdrietig en kan er niet meer tegen
Je klinkt als een klein verwend kind...

17-08-2012, 17:11

Citaat door Dikra_m:
Je klinkt als een klein verwend kind sorry!
Waar bazeer jij dat op? Naar je man luisteren en anders ben je een vewend kind.

Ieder heeft zijn normen en waarden, zij dus ook. Het is haar huis dus zij moet meebeslissen.

Mezian tbarkellah. Extra kamer logeer kamer van maken, nou dan maak ik van 2 kamers een logeerkamer.
1 voor mijn moeder en 1 voor mijn schoonmoeder.

17-08-2012, 17:15

Citaat door monchery:
ja idd win win situatie kan je schoonmoeder als ze op bezoek is ook gelijk de boekhouding doen
Gaan ze gelijk falliet ..1000kg matisha, 500 kg batata

17-08-2012, 17:29

Citaat door monchery:
ja idd win win situatie kan je schoonmoeder als ze op bezoek is ook gelijk de boekhouding doen

17-08-2012, 17:31

Citaat door Dikra_m:
Je klinkt als een klein verwend kind...
Hoezo afspraak is toch afspraak.? Hij heeft dat zo afgesproken

Zoals iemand anders hier al zei koop zo een inklapbed en maak er als nog een administratie kamer van

17-08-2012, 17:33

Citaat door BruidjeJuni2011:
Hoezo afspraak is toch afspraak.? Hij heeft dat zo afgesproken

Zoals iemand anders hier al zei koop zo een inklapbed en maak er als nog een administratie kamer van
Ik zie het probleem ook niet als het gaat om een logeerkamer. Dan kun je combi doen.

Tenzij ts haar man echt een kamer voor zijn moeder wil maken. Met eigen meubels alles. Ja dat is geen logeerkamer meer maar gewoon overname

17-08-2012, 17:39



Citaat door LaMarroqui:
Ik zie het probleem ook niet als het gaat om een logeerkamer. Dan kun je combi doen.

Tenzij ts haar man echt een kamer voor zijn moeder wil maken. Met eigen meubels alles. Ja dat is geen logeerkamer meer maar gewoon overname
Hahahaha lol

17-08-2012, 17:39

Citaat door LaMarroqui:
Ik zie het probleem ook niet als het gaat om een logeerkamer. Dan kun je combi doen.

Tenzij ts haar man echt een kamer voor zijn moeder wil maken. Met eigen meubels alles. Ja dat is geen logeerkamer meer maar gewoon overname
Haha ja maar misschien wil haar man indd een echte kamer van maken
Das een andere verhaal.

17-08-2012, 18:14

Citaat door Ornamenta:
Waar bazeer jij dat op? Naar je man luisteren en anders ben je een vewend kind.

Ieder heeft zijn normen en waarden, zij dus ook. Het is haar huis dus zij moet meebeslissen.

Mezian tbarkellah. Extra kamer logeer kamer van maken, nou dan maak ik van 2 kamers een logeerkamer.
1 voor mijn moeder en 1 voor mijn schoonmoeder.
Wallah hila daar heb je gelijk in ornamenta.

Pagina's : [1] 2