Bekijk volle/desktop versie : Leeft mijn foetus nog wel? Ik voel helemaal niet?!



Pagina's : [1] 2

17-08-2012, 14:13
Ik ben 3 maanden zwanger. Maar ik begin me aardig zorgen te maken.
Ik voel helemaal niets, geen misselijkheid, ik vast gewoon mee, ik eet alles.
Heel afentoe een klein steekje. Maaar dat was het dan ook..

Is dit normaal?

Volgende week heb ik pas een afspraak bij de V.K.

17-08-2012, 14:15


ff kijken he..


17-08-2012, 14:16

Citaat door Rach_:
ff kijken he..

Nee even serieus.

17-08-2012, 14:18
Heeft hij altijd bewogen , dat je nu niets voelt? Wees blij dat je niet misselijk bent, de een heeft het wel en de ander niet. Ligt aan je hormonen. Lees wat Qoran, wordt je rustig van en krijg je Sbar om het tot volgende week vol te houden.
Ghair lieverd en inchAllah krijg je een gezond schattig kindje!

Xxx

17-08-2012, 14:18


Rond de 12 weken verminderen de klachten; dus het kan best zijn dat je je prima voelt
Heb je verder geen last van krampen en/of bloedingen?

17-08-2012, 14:19
zou zeggen verplaats je afspraak als je je zorgen maakt

17-08-2012, 14:19

Citaat door Aliidaa:
Heeft hij altijd bewogen , dat je nu niets voelt? Wees blij dat je niet misselijk bent, de een heeft het wel en de ander niet. Ligt aan je hormonen. Lees wat Qoran, wordt je rustig van en krijg je Sbar om het tot volgende week vol te houden.
Ghair lieverd en inchAllah krijg je een gezond schattig kindje!

Xxx
Bewegingen voel je niet zo vroeg.. Meestal rond de 16-20 weken

17-08-2012, 14:25
Het is nog te vroeg om de baby te voelen bewegen.. Ik heb zelf tijdens mijn gehele zwangerschap nergens last van gehad, geen enkele minuut van de 9 maanden.. Rond de 5 maanden beginnen ze te draaien en te woelen..

17-08-2012, 14:27
Ik heb mijn hele zwangerschap nauwelijks klachten gehad, en kon ook alles eten.

17-08-2012, 14:35
meid als je je zorgen maakt kun je even je verloskundige bellen en vragen of je even op afspraak kan komen. Dan luisteren ze naar het hartje..
Maar alhamdoelillah dat je de kwaaltjes niet hebt, heb ze ook niet en ook niet gehad en rond de 3 maanden is de kleine nog niet beweegelijk

17-08-2012, 14:38
Als jij placenta aan de voorkant hebt, dan zou t best kloppen dat je niks voelt.

Ik voelde overigens met 13 weken mn kindhe, ieder zn lichaam is anders natuurlujk

17-08-2012, 14:39
ik denk dat je je nergens zorgen om hoeft te maken, 3 maanden is nog pril en je voelt de baby dan ook echt niet, dit begint pas bij 16/17 weken.

Ik ben inmiddels 21 weken zwanger en ik heb tot nu alhamdolillah geen zwangerschapsklachten gehad, bij 17 weken begon ik de baby wel voelen schoppen, maar dat hoeft ook niet per se, sommige voelen het later.

17-08-2012, 14:42


Niet iedereen heeft klachten maar heb je ook geen last van vermoeidheid?

Als je zorgen maakt dan moet je altijd je gevoel volgen, moedersinstinct heet dat en is er niet voor niets en dit nemen zij ook altijd serieus.
Maar waarom heb je meegevast? Ik zou dat de eerste 3 maanden dus nooit gedaan hebben vooral nu met de lange dagen kan nooit gezond zijn gayr inchallah.

17-08-2012, 16:56
Dankjulliewel voor de reacties. Nee heb geen verdere klachten ofzo. Wel soms een erge steek in mijn zij beneden.
Het vasten is geen enkel probleem voor het kind. Het is nog zo klein dat het voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt.

17-08-2012, 17:10

Citaat door Ornamenta:
Dankjulliewel voor de reacties. Nee heb geen verdere klachten ofzo. Wel soms een erge steek in mijn zij beneden.
Het vasten is geen enkel probleem voor het kind. Het is nog zo klein dat het voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt.
Juist nu groeit het keihard en heeft het alle voedingsstoffen nodig. Maar dat terzijde. Dat kan heel goed dat je nergens klachten van hebt. Wees er blij mee!

Pagina's : [1] 2