Bekijk volle/desktop versie : ik ga trouwen



Pagina's : [1] 2

17-08-2012, 01:02
Salaam dames,
Ik ga insahallah trouwen,enige is dat ik twijfel aan hem.. Alleen aan zijn taal hij is 7jaar in NL heeft zijn huis,auto,werk..
Maaar soms probeer ik hem wat te vertellen dan snapt hij het niet vraagt hij of ik het in het marokkaans wil zeggen maar daar ben ik weer slecht in.
Wie is ook getrouwd met zo een iemand? Ik wil wel graag.. Alleen soms met commincatie gaat het niet goed.
Wie

17-08-2012, 01:06


als je echt wilt dan kom je der wel uit, beethe nederlands beetje marokkaans voeten handen alles ken je gebruiken....

17-08-2012, 01:31
Vertrouw op Allah meid, verricht desnoods salaat Istigara. Zoals de meid hierboven al aangeeft. Een beetje Marokkaans, beetje Nederlands en met handen en voeten praten. En met de wil van Allah komen jullie er wel als jullie voor elkaar voorbestemd zijn.

Groeten

17-08-2012, 01:34
Alles is te leren zodra je aan elkaar gewend bent kom je er wel uit En als dat zijn enige minpunt is schat waar hebben we het dan over.
hij heeft werk auto en eigen huis probeer zoveel mogelijk aan de positieve kanten te denken dan stelt dit niks meer voor.
Liefde heeft geen taal nodig hahhaa :-)

Succes meid en Allah y kemel beghier..incha Allah

17-08-2012, 01:39


wanneer er twijfel is.. is mijn advies niet DOEN!!!

dit is iets voor de rest van je leven.. luister naar je hart en verstand..

niemand zit in jou relatie alleen jij kan beslissen of hij de man van je leven kan zijn of niet..

elke huwelijk of verloving is niet gegarandeerd te slagen..

17-08-2012, 11:04
Hij is echt super lief, en is echt de man van mijn dromen..
Woont dichtbij huis etc. Zijn nederlands is niet zo goed, en dat is echt het enige waar ik me soms aan stoor..

Maar ieh koun al'ghair insahallah,ik zal de istghira insahallah verichten.

17-08-2012, 11:11
dan zou ik die zin onder
love is bulshit verwijderen

als dat de man van je dromen is dan is love toch geen bulshit

17-08-2012, 11:37
je zegt het zelf alleen zijn nederlands. eerlijk is eerlijk ik zou het gewoon doen nederlands leert ie echt wel stuur hem naar school ofzo.

17-08-2012, 11:50
communicatie is hééél belangrijk in een huwelijk. je moet je gevoelens kunnen uitleggen en als hij dat niet begrijpt dan gaat het steeds botsen maar idd liefde overwint uiteindelijk alles maar dan moet het wel damned hot liefde zijn

17-08-2012, 12:13
ze zegt zelf love is bulshit

17-08-2012, 12:26
Ga op je gevoel af meid, als dat het enigste is waar je aan twijfelt zeg ik doen!

25-03-2013, 14:14
Wat spreekt hij dan? En wat spreek jij dan? Hoop dat Inchallah dat het goed gaat!

Groetjes zeneb

25-03-2013, 14:24



Citaat door tjinkie:
wanneer er twijfel is.. is mijn advies niet DOEN!!!

dit is iets voor de rest van je leven.. luister naar je hart en verstand..

niemand zit in jou relatie alleen jij kan beslissen of hij de man van je leven kan zijn of niet..

elke huwelijk of verloving is niet gegarandeerd te slagen..
Dit vindt ik persoonlijk slecht advies. De dame in kwestie geeft aan dat ze twijfelt over het feit dat hij slecht nederlands spreekt, maar niet over de desbetreffende persoon (hamdoelilah). En als dit het enige minpunt is....

even terug komend op de zin niet elke huwelijk of verloving is gegarandeerd om te slagen. Dit klopt helaas, maar als moslima(insa'allah) weet je dat dit elmaktab is.

Luister naar je gevoel.

25-03-2013, 14:28
ik heb naar mijn gevoel geluisterd ik had de istighara gebed gedaan en later hadden we miscomminicatie's en we hadden geen contact meer, even later leerde ik een ander kennen alhamdoulilah die wel de ware is geworden waarmee ik nu 1 maand en paar daagjes mee ben getrouwd alhamdoulilah! alles is indd mekteb.

25-03-2013, 14:32

Citaat door Dinaa_:
ik heb naar mijn gevoel geluisterd ik had de istighara gebed gedaan en later hadden we miscomminicatie's en we hadden geen contact meer, even later leerde ik een ander kennen alhamdoulilah die wel de ware is geworden waarmee ik nu 1 maand en paar daagjes mee ben getrouwd alhamdoulilah! alles is indd mekteb.
Je Zou NOG gaan Trouwen toch? of is het een oude topic?

Pagina's : [1] 2