Bekijk volle/desktop versie : ik heb al 5 jaar een marokkaanse vriendin



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

17-08-2012, 00:38
en alles ging goed tot een paar weken geleden sinds een paar weken zeurt ze zowat elke dag wanneer ik van plan ben haar hand te komen vragen en ze vind dat ik haar aan het lijntje hou terwijl ik nog niet wil trouwen en kheb haar duidelijk gezegd datk er niet klaar voor ben maar khou wel van haar maar zegt ze alsje echt vanme houd komje me hand vragen we hebben laatste tijd echt veel ruzie en door dit praten we ook niet echt meer met elkaar onze relatie is echt koel geworden en er zijn irritaties lijkt het wat moet ik doen:S pff wrm zijn vrouwen zo

17-08-2012, 00:40


5 jaar is lang..dan was al 3 x met dr getrouwd

17-08-2012, 00:43

Citaat door raziel:
5 jaar is lang..dan was al 3 x met dr getrouwd
ik snap wat je bedoeld maar ik wil nog genieten van het leven

17-08-2012, 00:44

Citaat door m0slim_j0ngenn.:
ik snap wat je bedoeld maar ik wil nog genieten van het leven
hoe bedoel je genieten van het leven? waar wil je van genieten terwijl je jezelf al 5 jaar bindt aan een vrouw.. kon je net zo goed allang met dr trouwen.. mijn advies bro ga om haar hand vragen..valt nergens van te genieten hier

17-08-2012, 00:44


Was jij niet die supermoslim die vanmorgen de hele tijd betoogde dat stemmen haram is?

17-08-2012, 00:45
ze heeft gelijk? helemaal gelijk

17-08-2012, 00:46
haha , dat is niet de redenen , je wilt niet nog genieten, je binding staat je in de weg.

ga trouwen is beter. Heb je alles op orde financiel gezond enzo... ewa ga beter trouwen , 5 jaar is Lang. en voor niets schijnt de zon op, ALLAH zal je huwelijk zegenen als je dit vasthoudt en trouwt.

Genieten kan ook met haar in het huwelijk, en Je toekomst is nu.. kids en liefde ,,..


roep Dag des oordeels niet over je af <<---- oke , deze is beetje raar
Maar mohim.

17-08-2012, 00:48
Waar wil jij nog van genieten?

17-08-2012, 00:48
Nou moslimjongen, relaties zijn in de Islam, moslimjongen, haram. En moslimjongen, rara waarom vind jij het raar dat ze eindelijk, moslimjonen, na 5 freaking jaar haar getrouwd leventje wil beginnen. Asstaghfirullah 3aleek waha.

17-08-2012, 00:49
Genieten? Van wie of wat wil je genieten als je 5 jaar een relatie hebt? Snap ik niet hoor...

Als je weet dat je er niet klaar voor bent, had je in eerste instantie geen relatie aan moeten gaan, is logisch dat zij t gevoel heeft dat je haar aan het lijntje houdt!

17-08-2012, 00:49

Citaat door raziel:
hoe bedoel je genieten van het leven? waar wil je van genieten terwijl je jezelf al 5 jaar bindt aan een vrouw.. kon je net zo goed allang met dr trouwen.. mijn advies bro ga om haar hand vragen..valt nergens van te genieten hier

kbedoel alsk die stap neem om haar hand te vragen dan zitk aan haar vast kvertrouw mezelf niet kben al 1keer eerder vreemdgegaan maar dat weet zij natuurlijk iet kdenk als ze het zou weten zouze niet eens metme willen trouwen want ze zegt altijd alst 1 ding is watk niet pik ist als je vreemdgaat pff kheb wel soms schuldgevoel maarja

Citaat door Ricky_3allal:
Was jij niet die supermoslim die vanmorgen de hele tijd betoogde dat stemmen haram is?

na3am stemmen is shirk

Citaat door Dash:
ze heeft gelijk? helemaal gelijk

hoezo? zij kiest er toch zelf voor om een relatie met me te nemen?

Citaat door Scarface:
haha , dat is niet de redenen , je wilt niet nog genieten, je binding staat je in de weg.

ga trouwen is beter. Heb je alles op orde financiel gezond enzo... ewa ga beter trouwen , 5 jaar is Lang. en voor niets schijnt de zon op, ALLAH zal je huwelijk zegenen als je dit vasthoudt en trouwt.

Genieten kan ook met haar in het huwelijk, en Je toekomst is nu.. kids en liefde ,,..


roep Dag des oordeels niet over je af <<---- oke , deze is beetje raar
Maar mohim.
maar gaan we al zowiezo niet vervloekt het huwelijk binnentreden aangezien relatie eigelijk ook haram is? dat zei een keertje een imam tegen me

17-08-2012, 00:51

Citaat door RedEyedBiatch_:
Waar wil jij nog van genieten?

kweet het dus niet pff kben zo onzeker

Citaat door m0crotjuh:
Nou moslimjongen, relaties zijn in de Islam, moslimjongen, haram. En moslimjongen, rara waarom vind jij het raar dat ze eindelijk, moslimjonen, na 5 freaking jaar haar getrouwd leventje wil beginnen. Asstaghfirullah 3aleek waha.

pff alsofk het niet weet kweet dit ook wel hoor maar zij was me eerste liefde we zijn ook tijdje uit elkaar geweest omdatk niet verder wou gaan met deze haram maar ze begon te huilen aan de telefoon entoen konk er niet tegen

Citaat door BiebishZusje:
Genieten? Van wie of wat wil je genieten als je 5 jaar een relatie hebt? Snap ik niet hoor...

Als je weet dat je er niet klaar voor bent, had je in eerste instantie geen relatie aan moeten gaan, is logisch dat zij t gevoel heeft dat je haar aan het lijntje houdt!
jawel kben er wel klaar voor voor een relatie methaar maar nogniet om te trouwen

17-08-2012, 00:51



Citaat door m0slim_j0ngenn.:
na3am stemmen is shirk
Tuurlijk jongen als je dat wil geloven. Je pleit kapot hard voor sharia - waar ik het mee eens ben- maar als die zelfde sharia gelden hier zou je de pineut zijn. Ya schijnheilen a sahbi. Ga trouwen a brada.

17-08-2012, 00:51

Citaat door m0slim_j0ngenn.:
ik snap wat je bedoeld maar ik wil nog genieten van het leven
genieten kan altijd, samen met je vrouw de wereld ontdekken maschallah

17-08-2012, 00:52
Jullie sporen beide niet.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12