Bekijk volle/desktop versie : Marokkaans..



Pagina's : [1] 2

13-12-2004, 13:04
Wie o Wie kent er een goede marokkaans restaurant in A'dam??

Thanx vast

13-12-2004, 20:10



Citaat door sahar20:
Wie o Wie kent er een goede marokkaans restaurant in A'dam??

Thanx vast
Ik zat laatst in de tram en toen zag ik een retauarant die er wel marokkaans uitzag Marrakesh

13-12-2004, 21:42
Ja weet iemand of het lekker daar is bij marrakech
Ik liep er een heel tijdje terug langs en toen zag het er van buiten zo vies uit.
en als jee een ander leuk marokkaanse restauarant weet plaat dan het adres even
aub alvast bedankt

14-12-2004, 13:58
hoi

Ik ken er ook ook
schijnt heel lekker te zijn heb ik gehoord, maar het heet Medina en het is in Lineuasstraat in oost
waar de lijn 9 en 22 rijden
bij oosterpark
dusss
groeten

14-12-2004, 17:20



Citaat door Imane_84:
Ja weet iemand of het lekker daar is bij marrakech
Ik liep er een heel tijdje terug langs en toen zag het er van buiten zo vies uit.
en als jee een ander leuk marokkaanse restauarant weet plaat dan het adres even
aub alvast bedankt
Ik ben er zelf niet geweest, maar ik heb gehoord dat het niet echt lekker is,
maar dat restaurant is wel vaak dicht, want heb er in de buurt gewerkt en zag altijd dat ie dicht was. maar ik weet niet zeker.

14-12-2004, 17:27
er zit een turks restaurant in oost ben even de naam kwijt daar hebben ze lekker eten en het is schoon

14-12-2004, 17:35

Citaat door meknessia86:
Ik zat laatst in de tram en toen zag ik een retauarant die er wel marokkaans uitzag Marrakesh



Nieuwezijds voorburgwal ... Een stuk verder van Magna Plaza..!!!












P.S. Couscous met groenten is daar HEERLIJK

15-12-2004, 14:58

Citaat door lela_Hanan:
Nieuwezijds voorburgwal ... Een stuk verder van Magna Plaza..!!!












P.S. Couscous met groenten is daar HEERLIJK
Dat is marrakesh

15-12-2004, 15:00

Citaat door ikbenirritant:
er zit een turks restaurant in oost ben even de naam kwijt daar hebben ze lekker eten en het is schoon
Ze vroeg wie kent er een marokkaans restaurant !!

15-12-2004, 18:12

Citaat door bario_tetouania:
Dat is marrakesh


Hahahha I know girly..ik heb op jou reactie gereageerd!!!







15-12-2004, 18:26

Citaat door sahar20:
Wie o Wie kent er een goede marokkaans restaurant in A'dam??

Thanx vast
de beste marokkaanse restaurant in Amsterdam heet MEDINA, vlakbij de dapper markt in oost

15-12-2004, 21:53

Citaat door lela_Hanan:
Nieuwezijds voorburgwal ... Een stuk verder van Magna Plaza..!!!












P.S. Couscous met groenten is daar HEERLIJK
Ohhhhh maar ik vind het eigenlijk onzin om naar een marokkaanse restaurant te gaan, aangezien mijn ma al het lekkerst kan koken op marokkaans gebied
Ja ja ik weet dat iedereen van zijn/haar eigen mama vindt dat ze het lekkerst kan koken
Ik ga liever iets eten wat ik niet ken, weer eens wat anders.
Maar ja, trouwens ik kom niet uit Adam vandaar dat ik niet wist waar het pcies ligt.

15-12-2004, 22:27


ik hoor van vrienden dat er een hele goeie marokaanse restaurant op de rozengracht is vlak naast club more....of daar boven...het schijnt er echt prachtig te zijn...en je kan er ook met een grote groep gaan....

hij bestaat sind een jaar of 3...en is nog niet zo bekend onder de marokanen...maar is best vrij betaalbaar.

succes...en laat van je horen of je er bent geweest..

15-12-2004, 23:31

Citaat door meknessia86:
Ohhhhh maar ik vind het eigenlijk onzin om naar een marokkaanse restaurant te gaan, aangezien mijn ma al het lekkerst kan koken op marokkaans gebied
Ja ja ik weet dat iedereen van zijn/haar eigen mama vindt dat ze het lekkerst kan koken
Ik ga liever iets eten wat ik niet ken, weer eens wat anders.
Maar ja, trouwens ik kom niet uit Adam vandaar dat ik niet wist waar het pcies ligt.



Als we het gaan hebben over de wie het lekkerst Marokkaans gaan koken...ja...dan is het zonder twijfel mijn lieve moeder

I thought you came from Amsterdam...guess I was wrong..!!! Zo te zien uit Rotterdam..ben je vaak in Amsterdam...???

16-12-2004, 10:43
Op de Kinkerstraat is er ook een Marokkaans restaurant. Volgens mij is 't een visrestaurant. Ik heb er hele goede verhalen over gehoord.

Pagina's : [1] 2