Bekijk volle/desktop versie : rede van Scheidingen die vaak voorkomen



Pagina's : [1] 2 3

16-08-2012, 23:33
Ik denk dat de meeste scheidingen voorkomen omdat men geen onderscheid kan maken tussen
1. houden van
2. iemand leuk vinden
3. of verliefd zijn

mensen denken te snel dat ze van iemand houden terwijl ze in feiten gewoon verliefd zijn en dat zijn 2 totaal verschillende dingen.
zodra dat verliefd gevoel voorbij gaat dan komen de problemen pas en dan willen ze van elkaar scheiden omdat ze geen gevoelens voor elkaar hebben.
wat ik onder "houden van"
versta is gewoon je leven riskeren voor je man of vrouw en dan heb ik het bij wijze van spreken over een kogel vangen voor je geliefde als je zo ver gaat dan kun je pas spreken over echte liefde en "houden van" !
want van je ouders hou je ook en voor hun zou je zonder twijfel je leven op geven dus waarom zou je zoiets niet voor je man over kunnen hebben?
de gene die zoiets nooit voor haar man of vrouw zou kunnen doen moet even goed gaan nadenken of hij of zij wel echt daadwerkelijk van zijn of haar partner houd.
vaak is het fake liefde!

16-08-2012, 23:34


helemaal gelijk

16-08-2012, 23:36
Echt waar ik heb het zojuist zelf bedacht?
Dat krijg je ervan als je de hele tijd gaat nadenken over het leven

16-08-2012, 23:37
En dat komt een snotneusje vertellen , die niet eens weet wat liefde is?

16-08-2012, 23:46



Citaat door Only_brown_eyes:
En dat komt een snotneusje vertellen , die niet eens weet wat liefde is?
Het enige wat jij onder liefde verstaat is je kont uit geven!
ik heb het hier niet over de "zogenaamde liefde" die je in 2012 tegenkomt waarbij het alleen om een relatie gaat en om dates !
jij die al meer dan 100 exen heeft en die zoveel ervaringen heeft op het gebied van mannen weet niet eens wat liefde inhoud!
de enige liefde die ik vroeger ooit heb gekend is de liefde van me ouders en daar vergelijk ik het mee!
en nu opdondere huppelende schimmelkxt!

16-08-2012, 23:49

Citaat door Aphrodite.-:
Ik had ooit gelezen dat jij écht een kogel zou opvangen voor je man
Jij zou toch ook een kogel voor je vader vangen als het erop aan komt?
dit bedoel ik jullie maken onderscheid tussen liefdes !
je houd toch later ook van je man dus waarom zou je geen kogel voor hem vangen maar voor je vader wel?
wat is het verschil?
dat betekend dan gewoon dat je geen moer om je man geeft maar om je vader geef je wel want voor hem zou je het wel over hebben!

16-08-2012, 23:50

Citaat door Haagsee__070:
Het enige wat jij onder liefde verstaat is je kont uit geven!
ik heb het hier niet over de "zogenaamde liefde" die je in 2012 tegenkomt waarbij het alleen om een relatie gaat en om dates !
jij die al meer dan 100 exen heeft en die zoveel ervaringen heeft op het gebied van mannen weet niet eens wat liefde inhoud!
de enige liefde die ik vroeger ooit heb gekend is de liefde van me ouders en daar vergelijk ik het mee!
en nu opdondere huppelende schimmelkxt!
Ik weet zeker wel wat liefde is, daarom ga ik ook 3 jaar met mn eerste liefde.
Dat jij word bespeeld door je goedkope style kan ik niks aan doen meissie.
Dat is ook de reden waarom je je hoofd gek maakt met denken denken en denken over de liefde.
Ik hoef niet te denken , want mijn geluk heb ik al alles komt vanzelf..

16-08-2012, 23:51

Citaat door RReda:
gaapt
Ga iets nuttigs doen in plaats van mij steeds rood te geven !
wat ben jij een plakband zeg je mag me niet en toch kom je me topics bezoeken hoe bedoel je niks te doen !

16-08-2012, 23:54

Citaat door Only_brown_eyes:
Ik weet zeker wel wat liefde is, daarom ga ik ook 3 jaar met mn eerste liefde.
Dat jij word bespeeld door je goedkope style kan ik niks aan doen meissie.
Dat is ook de reden waarom je je hoofd gek maakt met denken denken en denken over de liefde.
Ik hoef niet te denken , want mijn geluk heb ik al alles komt vanzelf..
Zeg Wollah jij bent trots dat je al 3 jaar met jou vriend gaat de enige rede dat hij nog bij je is, is omdat je goed kan pijpen domme koe wanneer ga je eens beseffen dat je alleen goed bent voor de sex later word je gewoon als rotzooi gezien jou tijd komt nog!
liever een goedkope Styl dan dan een hxerig verleden als jij x

16-08-2012, 23:55
Tog vind ik de liefde tussen je ouders en jij anders dan de liefde tussen je man en jij. Het zijn beide `liefde` maar dan tog een tikkeltje anders.

16-08-2012, 23:56
Wauw als jullie gaan vechten, mag ik komen kijken?

16-08-2012, 23:59

Citaat door Haagsee__070:
Zeg Wollah jij bent trots dat je al 3 jaar met jou vriend gaat de enige rede dat hij nog bij je is, is omdat je goed kan pijpen domme koe wanneer ga je eens beseffen dat je alleen goed bent voor de sex later word je gewoon als rotzooi gezien jou tijd komt nog!
liever een goedkope Styl dan dan een hxerig verleden als jij x
Ik ben er zeker trots op omdat het echte liefde is, jij kent ons niet en het woord liefde al helemaal niet.
Dat jij zulke dingen zegt , zegt genoeg over jou verleden.

16-08-2012, 23:59


Ik denk dat je hier niet echt heel goed over na hebt gedacht.

Houden van komt na verliefd zijn, hoe wil je bereiken dat je van iemand houdt alvorens je trouwt? Het gaat om wederzijds respect, communicatie en duidelijke afspraken. Wanneer dat er is, is het prima.

Mensen praten gewoon niet voldoende. Ik heb zovaak meegemaakt dat mensen na het huwelijk erachter kwamen dat de ander het land wil verlaten, of maar 2 kinderen wil in plaats van 5. Dan denk ik: hoe the heck wist je dat niet vóór je trouwde? Maar blijkbaar is het tegenwoordig belangrijker wat voor auto iemand wilt rijden ooit.

17-08-2012, 00:00

Citaat door 1234_:
Wauw als jullie gaan vechten, mag ik komen kijken?
Nee joh ik durf niet ze heeft gevaarlijke laarzen van de haagse markt aan!!

17-08-2012, 00:00

Citaat door Only_brown_eyes:
Ik weet zeker wel wat liefde is, daarom ga ik ook 3 jaar met mn eerste liefde.
Dat jij word bespeeld door je goedkope style kan ik niks aan doen meissie.
Dat is ook de reden waarom je je hoofd gek maakt met denken denken en denken over de liefde.
Ik hoef niet te denken , want mijn geluk heb ik al alles komt vanzelf..


Citaat door Haagsee__070:
Zeg Wollah jij bent trots dat je al 3 jaar met jou vriend gaat de enige rede dat hij nog bij je is, is omdat je goed kan pijpen domme koe wanneer ga je eens beseffen dat je alleen goed bent voor de sex later word je gewoon als rotzooi gezien jou tijd komt nog!
liever een goedkope Styl dan dan een hxerig verleden als jij x
Ewa maak geen ruzie jullie kennen mekaar niet eens en dan gaan jullie ruzie zitten maken. Het is een forum discusieer erover maar zonder uitschelden. Laat zien dat jullie volwassen kunnen zijn

Pagina's : [1] 2 3