Bekijk volle/desktop versie : Sociale fobie. het is echt zwaar



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

16-08-2012, 20:35
ik ben nu in marokko en nu met veel familie trek ik me steeds terug en denk ik steeds aan de situatie wanneer ik iemand tegen zou komen.
wat kan ik doen

16-08-2012, 20:36


Hulp zoeken bij een RIAGG. Zij kunnen samen met jou zoeken naar de oorzaak van je sociale fobie. Wees snel, want het kan uiteindelijk uitgroeien tot iets extreems.

16-08-2012, 20:37

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Hulp zoeken bij een RIAGG. Zij kunnen samen met jou zoeken naar de oorzaak van je sociale fobie. Wees snel, want het kan uiteindelijk uitgroeien tot iets extreems.
ik kan iemand ook niet te lang in de ogen kijken of ik wordt al gek
bedankt voor de tip

16-08-2012, 20:39

Citaat door geurkaarsje:
ik kan iemand ook niet te lang in de ogen kijken of ik wordt al gek
bedankt voor de tip
Je begint nu al extreme trekken te krijgen. Als ik jou was zou ik snel teruggaan naar Nederland en je bij de crisisdienst van de RIAGG aanmelden. Voor je eigen bestwil meid. Als je in Marokko met je man bent, kan je man je toch excuseren?

16-08-2012, 20:42



Citaat door Yas_Mi_Ne:
Je begint nu al extreme trekken te krijgen. Als ik jou was zou ik snel teruggaan naar Nederland en je bij de crisisdienst van de RIAGG aanmelden. Voor je eigen bestwil meid. Als je in Marokko met je man bent, kan je man je toch excuseren?
ik heb geen man, hierdoor durf ik ook niet met jongens in contact te komen

16-08-2012, 20:44

Citaat door geurkaarsje:
ik heb geen man, hierdoor durf ik ook niet met jongens in contact te komen
Oke, dan heb je geen reden om in Marokko te blijven toch? Boek een reis terug en zoek hulp. Wees niet bang. Heel veel mensen hebben dit en worden er voor behandeld!

16-08-2012, 20:44
Je hoeft ook niet met jongens in contact te komen. Schaamte is geen ziekte ..

16-08-2012, 20:48

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Oke, dan heb je geen reden om in Marokko te blijven toch? Boek een reis terug en zoek hulp. Wees niet bang. Heel veel mensen hebben dit en worden er voor behandeld!


Citaat door M_t_S:
Je hoeft ook niet met jongens in contact te komen. Schaamte is geen ziekte ..
ja maar we hebben niet lang meer in marokko, dan zal ik zien wat ik ga doen inchaallah

op een dag wil ik ook trouwen daar moet je toch een jongen voor hebben

16-08-2012, 20:49

Citaat door M_t_S:
Je hoeft ook niet met jongens in contact te komen. Schaamte is geen ziekte ..


Dit is geen schaamte, dit is een sociale fobie. Je moet eens opzoeken wat het inhoudt meid.

Citaat door geurkaarsje:
ja maar we hebben niet lang meer in marokko, dan zal ik zien wat ik ga doen inchaallah

op een dag wil ik ook trouwen daar moet je toch een jongen voor hebben
Insha'Allah. Wacht niet te lang met hulp zoeken! Voor je eigen bestwil!

16-08-2012, 20:50

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Je begint nu al extreme trekken te krijgen. Als ik jou was zou ik snel teruggaan naar Nederland en je bij de crisisdienst van de RIAGG aanmelden. Voor je eigen bestwil meid. Als je in Marokko met je man bent, kan je man je toch excuseren?

16-08-2012, 20:51

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Dit is geen schaamte, dit is een sociale fobie. Je moet eens opzoeken wat het inhoudt meid.


Insha'Allah. Wacht niet te lang met hulp zoeken! Voor je eigen bestwil!
dank je meid,. en effe vraagje ik heb medicijnen gekregen kalmerings middelen. ben er wel heel bang voor omdat ze op den duur slecht voor je zijn.. moet ik ze toch nemen wat denk jij?

16-08-2012, 20:53

Citaat door FATIMAZOHRA85:
wat is er ? wat is een crisisdienst dan?

16-08-2012, 20:55



Citaat door FATIMAZOHRA85:


Is gewoon zo. Weet je hoeveel Marokkanen ziek zijn en geen hulp zoeken? Uiteindelijk krijgen ze een psychose en worden ze direct opgenomen via de crisisdienst.


Citaat door geurkaarsje:
dank je meid,. en effe vraagje ik heb medicijnen gekregen kalmerings middelen. ben er wel heel bang voor omdat ze op den duur slecht voor je zijn.. moet ik ze toch nemen wat denk jij?
Wil je die pillen je hele leven slikken?
Maar zou je echt niet kunnen vertellen of je ze moet slikken of niet. Daarvoor moet je echt met een psychiater praten. Meid, er zijn ook interculturele behandelaren, als je dat liever wilt?

16-08-2012, 20:57
nou nou. de riagg hoeft ook weer niet doe niet zo hysterisch
maak gewoon een afspraak bij de huisarts hij verwijst je wel door daar waar t nodig is.[/SIZE]

16-08-2012, 21:01

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Is gewoon zo. Weet je hoeveel Marokkanen ziek zijn en geen hulp zoeken? Uiteindelijk krijgen ze een psychose en worden ze direct opgenomen via de crisisdienst.



Wil je die pillen je hele leven slikken?
Maar zou je echt niet kunnen vertellen of je ze moet slikken of niet. Daarvoor moet je echt met een psychiater praten. Meid, er zijn ook interculturele behandelaren, als je dat liever wilt?
nee niet mijn hele leven gwn voor momenten dat het niet goed gaat
maar ik moet nu gaan spreek jullie later

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6