Bekijk volle/desktop versie : Het grappigste van alles is... als er iemand gaat scoren.. dan gaat kharja dat doen



16-08-2012, 01:48
zoo jammer

Please zet gewoon arab cup team erin.. fuck die europeanen. 1 goede spelverdeler klaar we nakken dit land.. is echt triest dit.. de spelers die we zogenaamd op de OS gezien hebben zijn nu allemaal even dramatisch en het ligt zeker aan zichzelf maar ook deels aan het veld en zeker aan die kkspelers die iedere keer afzeggen en zeker aan de trainer.. en zeeeker aan de kwaliteiten.. is gewoon diep triest dit. Misschien hebben ze Rabat express gekozen vanwege het slechte veld. Marokkanen en slechte velden gaat helaas niet samen..

16-08-2012, 01:54



Citaat door Saber007:
Gerets begrijpt het Afrikaanse voetbal nog steeds niet::

Tegen zulke Afrikaanse landen moet je Marokkaanse botola spelers opstellen. En tegen andere landen stel je europese speleres op! Zelfs een ezel begrijpt dat!
ja precies.. kom op man.. hij heeft een heeeeel toernooi gespeeld met marokkanen en gewonnen ook nog.. dan ga je toch niet ontkennen dat ze slecht zijn want eerlijk wallah ik vond marokko toen zeeeeeeeeeer goed spelen. Tegen ivoorkust was dat namelijk ook het geval.. El khaliqi zo een belangrijke speler zet ie er niet in.

16-08-2012, 01:55
hoeveel staat het mattie?

16-08-2012, 01:59
Marokko - Guinee 0-2

Nog 40 minuten te spelen!

16-08-2012, 01:59


nee man, dramatisch

16-08-2012, 02:03
Niemand gaat scoren. Als die zwervers scoren is het een eigen doelpunt..

16-08-2012, 02:04
categorie dramatisch

16-08-2012, 02:46
precies dramatisch voetbal.. dit is het resultaat van voetbal zonder spelverdeler of brein... in ieder geval.. superzwak.. en ik ben het vanaf vandaag 100 procent eens met Salhi. Hij is de beste spits. Zet twee goede vleugels en daarachter belhanda/boussoufa/ Elhamdaoui/ Taarabt en je gaat geheid goals zien.. in ieder geval.. dit is niet de eerste keer dat ze zwak presteren. Bij een serieuze tegenstander gaat het gaat het soms wel.

In ieder geval. Enige lichtpuntje vandaag Salhi.

16-08-2012, 03:42

Citaat door MarocinoRifino:
precies dramatisch voetbal.. dit is het resultaat van voetbal zonder spelverdeler of brein... in ieder geval.. superzwak.. en ik ben het vanaf vandaag 100 procent eens met Salhi. Hij is de beste spits. Zet twee goede vleugels en daarachter belhanda/boussoufa/ Elhamdaoui/ Taarabt en je gaat geheid goals zien.. in ieder geval.. dit is niet de eerste keer dat ze zwak presteren. Bij een serieuze tegenstander gaat het gaat het soms wel.

In ieder geval. Enige lichtpuntje vandaag Salhi.
wollah eindelijk iemand die mij begrijpt over salhi. ik zeg al 1 jaar lang hij is goed. heel marokko.nl lagde mij uit. Maar nu weten ze zelf hij is beter dan de rest in de aanval.