yasmina.
26-03-2002, 08:56
hoi allemaal...
ik heb een aantal topics gelezen van jullie en ik vind echt dat (sommigen) prachtig kunnen dichten.....
nou heb ik een vraag en hoop dat jullie me echt kunnen helpen.....
bij ons gaat er een directeur weg en iedereen moet een klein stukje-gedichtje schrijven...
die directeur is een aardige man....houdt veel van dieren (heeft paarden, schapen, kippen). Hij heeft 20 jaar lang voor deze zaak gewerkt...wat hij heeft opgebouwd.... Hij heeft nu het hele boeltje verkocht...maar wel tegen zijn zin.....door omstandigheden MOEST hij zijn aandelen wel verkopen....
As donderdag is ie hier voor het laatst...en we organiseren een afscheid voor hem....
Hopelijk kunnen jullie me helpen een gedicht te schrijven.....
ik weet echt niet hoe ik moet beginnen en wat ik erin moet zetten...
wens hem natuurlijk veel geluk toe in zijn verdere leven etc. etc...
maar wie oh wie kan er zo een gepast gedichtje verzinnen?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen......
justda2ofus misschien???? please?!
groetjes
Yasmina
ik heb een aantal topics gelezen van jullie en ik vind echt dat (sommigen) prachtig kunnen dichten.....
nou heb ik een vraag en hoop dat jullie me echt kunnen helpen.....
bij ons gaat er een directeur weg en iedereen moet een klein stukje-gedichtje schrijven...
die directeur is een aardige man....houdt veel van dieren (heeft paarden, schapen, kippen). Hij heeft 20 jaar lang voor deze zaak gewerkt...wat hij heeft opgebouwd.... Hij heeft nu het hele boeltje verkocht...maar wel tegen zijn zin.....door omstandigheden MOEST hij zijn aandelen wel verkopen....
As donderdag is ie hier voor het laatst...en we organiseren een afscheid voor hem....
Hopelijk kunnen jullie me helpen een gedicht te schrijven.....
ik weet echt niet hoe ik moet beginnen en wat ik erin moet zetten...
wens hem natuurlijk veel geluk toe in zijn verdere leven etc. etc...
maar wie oh wie kan er zo een gepast gedichtje verzinnen?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen......
justda2ofus misschien???? please?!
groetjes
Yasmina