Bekijk volle/desktop versie : lijnzaad



15-08-2012, 16:57
Salaam dames,

wie heeft ervaring met lijnzaad in eten? ik wil het gebruiken voor de stoelgang. waar kan ik het kopen en kan ik het ook in yoghurt doen met musli??

liefs.

15-08-2012, 17:10


Was mij ook aangeraden maar nooit gegeten

In de supermarkt hebben ze die gewoon bij prouchten van Zonnatura

15-08-2012, 17:12
Mijn zus gebruikt het en doet het ook bij de muesli met yoghurt.
Je kunt het bij de Tuinen halen

15-08-2012, 17:15

Citaat door BruidjeJuni2011:
Was mij ook aangeraden maar nooit gegeten

In de supermarkt hebben ze die gewoon bij prouchten van Zonnatura
shoukran schijnt goed te helpen bij je stoelgang.

15-08-2012, 17:16



Citaat door Doukaliaatj_:
Mijn zus gebruikt het en doet het ook bij de muesli met yoghurt.
Je kunt het bij de Tuinen halen


dankje meid en heeft je zus er baat bij gevonden??xx

15-08-2012, 17:17

Citaat door Al-haq:
shoukran schijnt goed te helpen bij je stoelgang.
Klopt, het kan je daarbij wel helpen

15-08-2012, 17:17

Citaat door BruidjeJuni2011:
Klopt, het kan je daarbij wel helpen
jaa vraag ik me ook af.. hoop dat iemand reageert met ervaring.

15-08-2012, 17:18

Citaat door Al-haq:
dankje meid en heeft je zus er baat bij gevonden??xx
Jaa voor zover ik weet wel, ze had het mij ook aangeraden

15-08-2012, 17:19

Citaat door Al-haq:
jaa vraag ik me ook af.. hoop dat iemand reageert met ervaring.
Ja of het wel echt degelijk helpt..

15-08-2012, 17:19

Citaat door Doukaliaatj_:
Jaa voor zover ik weet wel, ze had het mij ook aangeraden
ooh gelukkig, ga het ook proberen incha'Allah.

15-08-2012, 17:43
Je kan best de gebroken lijnzaad nemen, de ganse geeft soms scheurtjes in de darmen, de gebroken werkt ook sneller daar de stoffen sneller vrijkomen, je mag niet meer dan 2 eetlepels per dag onder de yochurt doen, teveel kan ook schadelijk werken,maar de hoge PCB waardes is nog niet bewezen, je neemt best smorgens en dagelijks.

Wees ook voorzichtig met thee en andere stoelgang bevorderende middelen, ze bevatten veelal senna en das verslavend voor de darmen, krijg je na lange tijd luie darmen van, desnoods raadpleeg je arts en vraag hem achter een niet verslavend product, best vb Forlax of een gerelateerd produkt gebruiken enkel verkrijgbaar bij je apotheker.

15-08-2012, 18:07

Citaat door -kiki-:
Je kan best de gebroken lijnzaad nemen, de ganse geeft soms scheurtjes in de darmen, de gebroken werkt ook sneller daar de stoffen sneller vrijkomen, je mag niet meer dan 2 eetlepels per dag onder de yochurt doen, teveel kan ook schadelijk werken,maar de hoge PCB waardes is nog niet bewezen, je neemt best smorgens en dagelijks.

Wees ook voorzichtig met thee en andere stoelgang bevorderende middelen, ze bevatten veelal senna en das verslavend voor de darmen, krijg je na lange tijd luie darmen van, desnoods raadpleeg je arts en vraag hem achter een niet verslavend product, best vb Forlax of een gerelateerd produkt gebruiken enkel verkrijgbaar bij je apotheker.
bedankt voor je info!! barakAllahoefikiee.. ik ben van plan om het in de ochtend t enemen met yoghurt en musli incha'Allahxx