Bekijk volle/desktop versie : Hoe was gister de moskee ?



15-08-2012, 10:51
Vertel jou verhaal hier, hoe druk was het en tot hoelaat bleven jullie in de moskee ?

15-08-2012, 10:54


Druk a broeder. Tot een uur of half twee gebleven...

15-08-2012, 10:55
Wla dertie asher, dus ook doormiddels van Salaat is het beter om het niet daarover te hebben, zo gaat al je asher weg.

15-08-2012, 10:56

Citaat door PareltJe_Nr1:
Wla dertie asher, dus ook doormiddels van Salaat is het beter om het niet daarover te hebben, zo gaat al je asher weg.


Oh maar praten over vreemdgaan, shisha lounges, dates en alle andere zaken zijn wel normaal ?

Wat is hier mis mee, elke moslim zal het toch hebben over ja alhmd het was druk in de moskee, alhmd vele bekende gezien. Wat is daar mis mee, je kan zo denk ik mensen stimuleren om naar de moskee te gaan.

15-08-2012, 10:59


Tot 1:00 uur gebleven. En het was druk.

15-08-2012, 11:00

Citaat door Utrechtjuh:
Oh maar praten over vreemdgaan, shisha lounges, dates en alle andere zaken zijn wel normaal ?

Wat is hier mis mee, elke moslim zal het toch hebben over ja alhmd het was druk in de moskee, alhmd vele bekende gezien. Wat is daar mis mee, je kan zo denk ik mensen stimuleren om naar de moskee te gaan.
Men3ref, ik heb be3da gehoord dat wnr je asher doet, dus doormiddel van bijvoorbeeld saddaka te geven aan iemand of aan de moskee, je daar dus niet over moet gaan pronken. Laat het tussen jou en Allah swt.
Wnr je tegen men gaat zeggen ik heb die dat gegeven is je asher weer weg.