Bekijk volle/desktop versie : Hulp gezocht..........dringend!



15-08-2012, 02:42
Selaam o3laykom.

Moge Allah subhan wa ta3la jullie laatste dagen van deze prachtige heilige maand accepteren inschaAllah.

Mijn situatie is als volgt: InschaAllah zoals het er nu naar uitziet wordt ik aangenomen op de capabel opleiding helpenze zorg en welzijn niveau 2. De voorwaarde enkel is door mijn visuele beperking dat ik al bij voorhand een stageplek moet hebben. Natuurlijk ben ik zelf opzoek maar omdat ik in september al begin hoop ik dat jullie mij misschien kunnen helpen aan een stageadres inschaALlah!

Voor jullie gaan denken had je dat niet eerder kunnen doen een stage zoeken? Nee helaas niet, Ik heb vandaag bij toeval te horen gekregen dat ik deze mogelijkheid heb. Ik was in gesprek voor iets anders. Maar aangezien mijn hart ligt bij de activerende begeleiding voor jongeren met een visuele beperking. Zijn we tevens ook deze weg in geslagen!

En voor jullie je gaan afvragen is het wel mogelijk met een visuele beperking? Ja het is mogelijk elhemdoulilah met de nodige aanpassingen. Of het honderd procent gaat lukken i dont know maar niemand heeft een garantie. De voorwaarde voor mij voor deze opleiding is een stage en daar doe ik nu hard mijn best voor! Ik wil namelijk af van mijn wajong uitkering en dit is een begin op die weg naar dat doel inschaAllah.

I know een lang verhaal daarom zal ik stoppen. InschaAlah kunnen jullie mij helpen. Ik zoek een stage adres in de omgeving van eindhoven in een zorginstelling.

moge Allah subhan wa ta3la jullie belonen voor jullie hulp inschaAllah!

selaam o3laykom.

15-08-2012, 03:04


Walaikoem salam zuster,

Amin mara djami'an.

Ik heb geen specifiek stageadres voor je, ik weet wel dat je op de website http://mijn.calibris.nl/ leerbedrijven kunt vinden door je opleiding te selecteren. Daarnaast kan je ook een plaats opgeven (in jouw geval dus Eindhoven). Je zou contact kunnen opnemen met de bedrijven die je vervolgens vindt bij zoekresultaten.

Ik hoop dat je er inshaAllah wat aan zult hebben en inshaAllah vind je een mooie stageplek.

15-08-2012, 03:24
Ik kan je helaas niet helpen, wel UP ik voor je inshaAllah.

Succes meid.