Bekijk volle/desktop versie : Het verhaal van Soraya & Souhail



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

15-08-2012, 01:33
Heeeey Damess,,

Ik schreef het verhaal Soraya & Souhail , ik ben daar sinds kort weer mee begonnen.


Ik zal hier in deze topic opnieuw beginnen. Misschien dat ik me lezers dan weer terug krijg..




Soraya : 20jaar ( hoofdpersoon)
Safouan: 22jaar Broer van Soraya
Karim: 25jaar Broer van Soraya
Mohammed: 19jaar Broertje van Soraya
Samira: 17jaar Zusje van Soraya
Hayat & Ali: Ouders van Soraya

Het gezin bij Souhail Thuis:
Souhail : 22jaar ( hoofdpersoon)
Amina: 26jaar Zus van Souhail
Zahra : 20jaar Zusje van Souhail
Yassin: 18jaar Broertje van Souhail
Asmae: 16jaar Zusje van Souhail
Najma & Mohammed : Ouders van Souhail

Vrienden van de Hoofdpersonen:
Halima: 21jaar vriendin van Soraya
Souad: 20 jaar vriendin van Soraya
Angela: 20jaar vriendin van Soraya
Fouad: 24jaar Vriend van Souhail
Appie: 22jaar Vriend van Souhail

Soraya’s Perspectief:
TuutTuutTuutt de wekker van Soraya ging af ze kijkt op en denkt pff het is al 07.30uur en besluit op te staan.
Dit zou haar laatste schooldag zijn en over 2 weken zou ze naar Marokko gaan.
Soraya staat op en loopt naar de douche na het douchen staat ze zoals altijd weer eens voor haar kast te bedenken wat ze die dag maar weer eens zal gaan aantrekken.. Ze pakt een lichte spijkerbroek met daarbij een leuk roze truitje en zwarte d & g's.
Aangezien ze geen tijd heeft om haar haren te föhnen kiest ze ervoor om gewoon lekker haar blonde krullen naar achter te gooien.. Ze doet nog wat mascara en blush op en pakt haar spullen.. Beneden aangekomen is het erg stil en het ziet er naar uit dat iedereen al is vertrokken.
In de woonkamer treft ze haar moeder aan ze loopt naar haar toe en geeft haar een kus op haar voorhoofd..
Moeder Hayat : Sbah el ghir benti
Soraya: Sbah el ghir Mama, heb je me auto sleutels gezien?
Moeder Hayat: die liggen op de tafel bij de tv.
Soraya : Shokran mama ik ga naar school Beslama
Moeder Hayat : Beslama

Soraya was heel erg blij met een moeder zoals Hayat. Hayat is het type moeder bij wie je alles kwijt kan en met wie je over alles kan praten. Ze heeft haar kinderen nog nooit geslagen, want ze weet dat ze dan nog meer tegen gaan werken en daarom probeert ze altijd rustig met ze te praten..

Soraya stapt haar auto in en rijd naar school net toen ze de straat uit wou rijden had ze bijna een ongeluk gekregen met een auto die ze over het hoofd zag , want de auto kwam met volle vaart aanrijden.. ‘’Niet wetend dat dat wel haar liefde van haar leven zou kunnen worden later of misschien toch juist weer niet’’

Souhail’s Perspectief:

07.30uur Tuut Tuur Tuut Oeff die TERING WEKKER gaat weer. Zonder na te denken pakt hij zijn wekker en gooit hem op de grond.. nog geen 5minuten later word zijn deur opengedaan.
Zahra : STA OP A HMAR.. het is al 07.40uur , ik wil met je mee rijden naar school.
Souhail : Sorry hoe noemde jij mij?
Zahra: Aller Aller Aller liefste broerDjellie
Souhail : Ye slijmbal yallah opzouten ik kom er aan.
Zahra: Is goedddd

Souhail stond met tegenzin op en liep naar de douche hij ging douchen en liep terug naar zijn kamer.
Hij trok een Armani broek aan met een witte polo van
D & G en witte Frankie Morrelo’s eronder aan.
Hij pakte zijn boeken die hij nodig had en zijn autosleutels en de cd voor in de auto die hij gister had gebrand.
Beneden in de woonkamer aangekomen groet hij zijn ouders en pakte een broodje en roept Zahra dat ze moet komen. Samen lopen Zahra en Souhail naar de auto en stappen in.. Onderweg naar school word Souhail opgebeld door zijn Mattie Appie.
Souhail : Neem ff op voor me en zeg dat ik aan het rijden ben..
Zahra : Hallo met de telefoon van Souhail
Appie : Ja met Appie mag ik Souhail
Zahra: Souhail is aan het rijden kan ik wat doorgeven?
Appie: Geef hem nou maar gewoon het is Dringend!
Zahra: soo je mag ook wel normaal praten
Ondertussen heeft Souhail het gesprek een beetje mee gevolgd en wenkt naar Zahra dat ze het op luidspreker moet zetten.
Zo gezegd zo gedaan Zahra zette de telefoon op luidspreker..
Souhail : Faina Mattie, luister ik zet me zusje af dan bel ik je
Appie : Is goed a broertje maar schiet op is dringend het gaat over Fouad gaat niet goed met hem a Sahbi..
Souhail “: is goed ik bel je zo Ciao..

Met deze gedachtens dat het niet goed ging met Fouad zette Souhail Zahra af bij haar school en zonder haar gedag te zeggen reed hij weg. Zahra probeerde nog zijn aandacht te trekken maar tevergeefs het lukte haar niet.
Fouad en Appie betekende alles voor Souhail, het waren 3beste matties en ze zien elkaar als broers.
Met een hoge snelheid rijd Souhail naar zijn eigen school toe en zonder op te letten kreeg hij bijna een ongeluk met een auto die een straat uit kwam rijden die hem waarschijnlijk door ZIJN hoge snelheid over het hoofd heeft gezien. ‘’Niet wetend dat dat het vrouwtje zou zijn van wie hij heel veel zal gaan houden of zal hij toch door dingen haar hart breken en der kwijt raken?’’



Kus Kickboxrtje

15-08-2012, 22:29


Geen lezerss??

15-08-2012, 22:50

Citaat door Marhon.:
Uppp
Heey meid thanks voor je Uppp ik wacht nog heel ff op wat meer ups dan zal ik nog een vervolgje plaatsen !!!

Kus Kickboxrtje

16-08-2012, 00:58
het lijkt me interessant. iets irriteert me wel in het begin stuk. het heeft geen zin om de merkkleding op te noemen want dat maakt je verhaal kinderachtig en ijdel. ik bedoel er niks slechts mee xxxx

16-08-2012, 01:03



Citaat door hollow:
het lijkt me interessant. iets irriteert me wel in het begin stuk. het heeft geen zin om de merkkleding op te noemen want dat maakt je verhaal kinderachtig en ijdel. ik bedoel er niks slechts mee xxxx
Heey meid, tuurlijk alle kritiek is welkom en ik weet dat je er niks slechts mee bedoelt en is het niet dat het vaak voor komt in het verhaal dat ik ze zo beschrijf. maar in ieder geval bedankt en zal er op letten..

wil nog paar dames hebben die uppen dan zal ik een vervolgje plaatsen ..


Kuss Kickboxrtje

17-08-2012, 02:16
1. Part 2


SOuhail’s perspectief:

Aangekomen bij Royal belt Souhail Appie op om te vragen waar ze zijn..
TuutTuutTuut..
Appie: Halloo
Souhail : Ewa Appie waar zijn jullie?
Appie: We zitten al binnen waar ben jij a broertje?
Souhail : ik ben er ook , kom nu naar binnen..
Appie: saffi is goed..

Zo liep Souhail Royal binnen en groette Appie en fouad..
Souhail: Ewaa
Appie&Fouad: Ewaa..
Souhail: hebben jullie al besteld wela?
Appie : nee we gingen op jou wachten..

De 3 beste vrienden aten hun broodje op en spraken nog wat verder met elkaar.. Totdat er 3dames binnen liepen & 1 daarvan viel Souhail erg op..
Souhail : A Appie check die blondinaa daar,ze is wel een knapperd man Tbarkellah..
Appie: Helemaal mee eens a broertje ! maar focus je op het geen waarvoor we hebben afgesproken..
Souhail : haha is goed .. zijn julliie klaar ?
Souhail zit nog steeds met zijn gedachten bij dat meisje die binnen kwam lopen..:$
Appie en fouad stonden buiten te wachten op Souhail die binnen nog aan het afrekenen was..
Net toen hij naar hun toe wou gaan botste hij tegen dat ENE MEISJE op die hij niet uit zijn hoofd kon krijgen sinds ze binnen liep..
..: kan je tegenwoordig geen sorry meer zeggen ofso?
Souhail: haha soo jij bent niet op je mondje gevallen zo te merken..
..: nee als ik zolang op een sorry moet wachten, kun je dit soort antwoorden verwachten..
Souhail: haha is goed meid bij deze Sorry, Souhail aangenaam..
..: het is al goed joh
Souhail : okee dan maar wie is deze mooie dame als ik vragen mag..
..: doet het er iets toe?
Souhail : het is maar een simpele vraag als je die niet wilt beantwoorden kan je dat ook zeggen? Het is niet dat ik je nummer meteen van je vraag ofso
…: Hahah daar heb je gelijk in , Soraya aangenaam.. Maar volgens mij wachten jou vrienden buiten op je want ik zie ze de hele tijd kijken..
Souhail : haha inderdaad Soraya aangenaam kennis te maken en wie weet zie ik je nog wel een keer ( HOOP IK DACHT SOUHAIL)
Soraya: haha wie weet..
Souhail : beslama Soraya & eet smakelijk nog ..
Soraya: Dankjewel, beslama..

Appie: Ewa a sahbi duurde het z3hma zo lang om af te rekenen wela?
Souhail : nee a broertje ik was met die knappe blondina in gesprek..
Appie: Yeah hozzelaar , shie nummertje of ping geregeld van der :P
Souhail : nee a mattie ik kom haar vast ooit wel tegen! Moet gewoon

Ze liepen met ze 3n naar Souhail’s auto en reden naar de Lounge Nejma.. ze bestelden alle 3 een redbull..

Souhail: ewa fouad waarom ben je zo stil wat is er aan de hand met je a broer? Je bent laatste tijd zo afwezig kifesh?
Fouad: a mattie er is niks..
Appie&Souhail: kom op fouad we zien dat er wat is we zijn matties we zijn er voor elkaar en als er wat met jou is dan is er ook wat met ons ..
Fouad: het is samira a sahbii ze is 3weken terug naar Marokko gestuurd wollah ik hou zo van haar he.. haar broer heeft ons gepakt en bedreigde mij als ik nog bij haar in de buurt kom dan heb ik een probleem.. en een week later hoorde ik dat ze voor 2maanden naar Marokko is gestuurd door haar ouders!
Souhail: die is lastig a broer maar wollah je moet je niet zo laten flashen door hem man, als Allah s.w.t wilt dat jullie bij elkaar komen dan komen jullie inshaAllah bij elkaar..
Fouad&Appie: InshaAllah..
Souhail: en a broertje je moet kappen met die shit wat je doet het drinken en jonko’s roken .. laat je niet zo leiden!

En zo spraken de 3 matties nog verder..

Zullen Soraya&Souhail elkaar nog gaan zien dames, wacht af tot Part 3


Kusss Kickboxrtje

17-08-2012, 18:45
Oepaa meid, je verhaal is geweldig

17-08-2012, 18:48

Citaat door Ziinaatjj:
Oepaa meid, je verhaal is geweldig
Heeey lieverd dankjewell..
Ik zal part 3 nu plaatsen..

Kus kickboxrtje

17-08-2012, 18:49
PART 3
De volgende dag hadden zowel Souhail als Soraya een bruiloft.. Het zou wel eens de dag van hun 2tjes kunnen worden..

Na een gezellig dagje gehad te hebben met haar vriendinnen reed Soraya naar huis.. Ze dacht na over de botsing tussen haar & Souhail.. ( Wat was hij toch een knappe jongen).. Ze werd uit haar gedachten gehaald toen haar telefoon afging..
Soraya: Allo Yemma
Hayat: A benti kun je voor mij even speldjes bij de winkel halen voor de takchita van Samira .. Hy moet iets strakker gezet worden en we slapen vanavond bij je tante !
Soraya : Safii is goed yemma Beslama..
Hayat: beslama a benti..

Zo gezegd zo gedaan ze had de speldjes voor haar moeder gehaald en haar spullen in gepakt ..
Onderweg naar haar tante in r'dam kwamen ze al in de bruiloft stemming ( de nicht van soraya gaat morgen trouwen)..
De broers van Soraya 'Karim&Safouan' die waren ook al op een vroege leeftijd getrouwd..
Onderweg stopte Soraya nog om te tanken en haar broertje ging naar binnen om te betalen..
Hayat ( moeder van Soraya) ; Benti wanneer hebben wij onze volgende bruiloft? Ahah..
Soraya; hoe bedoel je yemma? K weet het niet .
Hayat: ik bedoel wanneer gaat mijn oudste dochter het huis verlaten..
Soraya : a mama dat weet ik niet inshaAllah wanneer ik de ware heb gevonden ..
Hayat : Inshallah a benti..
Haar broertje was inmiddels al weer trug en ze reden verder..
De avond verliep snel en gezellig ..
Het was al heel druk vroeg in de ochtend in het huis van haar tante..
Iedereen maakte zich klaar voor de bruiloft.. De L3rouss was aangekomen by het het huis van de L3roussa en so reden se met heel veel toeterende auto's richting de zaal..

Souhail's perspectief..

Vandaag was de bruiloft van Abdelhakim me buurjongen die ik al van kleins af aan ken! Dus dat word een top dag kijken of er nog mooie chickies rond dansen want de bruiloft is gemengd..
Met die gedachtens liep souhail naar de douche en ging douchen daarna verrichte hy het ochtend en het middag gebed en ging naar beneden om te ontbijten beneden groette hy zijn ouders broertje zusjes en zus die was gekomen voor de bruiloft..
De dames in het huis deden er altijd uren over om zich klaar te maken voor een bruiloft
Souhail: Zahra,Asmae,Amina schiet op anders gaan jullie lopen..
Amina schreeuwt vanaf boven : ik heb altijd nog een MAN die ons kan brengen a oenmeloen met je anders gaan jullie lopen..

5min later waren de dames klaar en gingen ze met ze allen richting de bruiloft!!

Wat beloofde een spectaculere avond te worden..


Kuss kickboxrtje

17-08-2012, 19:27
Oeplalalaaah! Alweer een prachtige vervolgje, lieverd! Ga snelsnelsnel verder, jallah typen!

17-08-2012, 19:49

Citaat door Ziinaatjj:
Oeplalalaaah! Alweer een prachtige vervolgje, lieverd! Ga snelsnelsnel verder, jallah typen!
hahaha dankjewel lieverdddddd !! ik heb nog aantal vervolgjes dus hoef nog niet te typen !! ik zal der nu weer 1 plaatsen en later op de avond nog 1

Kuss Kickboxrtje

17-08-2012, 19:50
PART 4


Soraya's Perspectief;

Aangekomen bij de zaal werd de l3roussa klaargemaakt door de Negaffa.. Soraya pakte haar telefoon en wou even haar broertje bellen om te kijken waar die uithing..
"TuutTuutTuut"
Mohammed nam niiet op, hij zal vast wel zijn vader op zijn gaan halen..
Ondertussen met die gedachten bekeek ze de pings die ze binnen had gekregen..

Ping gesprek 1
Souff de Boeff: LaLa L3rrousa wanneer gaan wij trouwenn
Soraya @wedding from nichtliief..:
Hahaha wij trouwen nooiit souf ..
Souff de Boeff: yek, waga 3lik die onthoud ik a soraya..

Ping gesprek 2
Angela(L)Brahim: Veel pleziier @ the wedding skatje & watch out to the mans , misschien zit je prins op 't witte paard er tussen..
Soraya @wedding from nichtliief:
Haahaha gekkerd wie weet we pingen later Ciiaoo Xxx

De Bruiloft was inmiddels al op gang aan het komen en er waren al veel gasten binnen..
Het was een gemengde bruiloft en er waren mannen en vrouwen al aan het dansen.. De bruidegom had een verrasings optreden geregeld voor zijn vrouw..
Het was tijd voor de 1e jurk, de l3rouss & l3roussa kwamen de zaal ingelopen en het gejoel klonk van elke kant.. Soraya besloot de dansvloer op te gaan met haar nichten en nichtjes..

Souhail's perspectief :

Ik zal al de boys van de buurt en er waren ook mooie chicks aanwezig..
Imran(broertje van de bruidegom): ewaa souhail hoe is het broertje?
Souhail;hmdl met jou?
Imran: hmdl ewaa versee chicka's aanweziig vooral diie ene in die groene jurk daar op de dansvloer..
Souhail : hahaha kom a broertje ff gaan bekijken dan
En imran & Souhail gingen ook de dansvloer , tijdens het dansen botste souhail tegen dat ene mooie meisje met die groene jurk op..
Souhail ; sm7ahli..
En dat meisje draaide zich om

Het meisje & souhail waren beiden in shock..

Meer in part 5 dames..


Kuss Kickboxrtje

17-08-2012, 19:50


Jeaaah thaankss schaat; Oepaaaaa

17-08-2012, 19:53

Oepa Oepa Oepa Oepa
Oepa Oepa
Oepa Oepa Oepa Oepa
Oepa Oepa
Oepa Oepa Oepa Oepa
Oepa Oepa
Oepa Oepa Oepa Oepa
Oepa Oepa
Oepa Oepa Oepa Oepa
Oepa Oepa
Oepa Oepa Oepa Oepa
Oepa Oepa


17-08-2012, 19:54
Oepa Oepa Oepa Oepa
Oepa Oepa
Oepa Oepa Oepa Oepa
Oepa Oepa
Oepa Oepa Oepa Oepa
Oepa Oepa

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9