Bekijk volle/desktop versie : Morgen naar de Tandarts.



Pagina's : [1] 2

14-08-2012, 22:07
Is het vasten geldig? Of moet ik morgen inhalen..
Wie kan m hier wat meer over vertellen?

Ik wil het liever niet uitstellen gaat hier om een 2de ronde wortelkanaalbehandeling.

14-08-2012, 22:15


Een wortelkanaal behandeling is moeilijk droog te houden. Ze zetten meestal een afzuiger in je mond en een soort ''doek'' over je mond om de water tegen te houden. Maar de kans is groot dat je toch gaat ''slikken''.

Ik zou het toch inhalen. Een dagje erbij inhalen maakt ons niet dood.

14-08-2012, 22:16
Heb nooit een wortelkanaalbehandeling gehad maar het is de bedoeling dat er niks in je maag eindigt dus ook geen spoelwater enzo want dat kan je vasten verbreken.

14-08-2012, 22:17

Citaat door LaCusine:
Een wortelkanaal behandeling is moeilijk droog te houden. Ze zetten meestal een afzuiger in je mond en een soort ''doek'' over je mond om de water tegen te houden. Maar de kans is groot dat je toch gaat ''slikken''.

Ik zou het toch inhalen. Een dagje erbij inhalen maakt ons niet dood.
Mag je daarvoor je vastten verbreken? Tandarts bezoek is toch geen noodzaak?

14-08-2012, 22:19



Citaat door snotdoekje:
Heb nooit een wortelkanaalbehandeling gehad maar het is de bedoeling dat er niks in je maag eindigt dus ook geen spoelwater enzo want dat kan je vasten verbreken.
Oke ik dacht bloed enzo ook. Ik heb het 1ste keer gehad en had niks doorgeslikt gewoon daarna mn mond gespoeld. Maar de tandarst vertelde wel dat het niet goed was om helemaal niks te eten en bij hem dan te komen voor zo een behandeling

14-08-2012, 22:20

Citaat door LaCusine:
Een wortelkanaal behandeling is moeilijk droog te houden. Ze zetten meestal een afzuiger in je mond en een soort ''doek'' over je mond om de water tegen te houden. Maar de kans is groot dat je toch gaat ''slikken''.

Ik zou het toch inhalen. Een dagje erbij inhalen maakt ons niet dood.
Ja dat kan wel je kunt het moeilijk tegen houden op dat moment.
Gewoon inhalen en die dag gewoon mee vasten bedoel je dan ook?

14-08-2012, 22:24

Citaat door snotdoekje:
Mag je daarvoor je vastten verbreken? Tandarts bezoek is toch geen noodzaak?

Ik durf je daar geen antwoord te geven. Allahou3lam. Maar ik zou het wel ff voor je opzoeken.


Citaat door BruidjeJuni2011:
Ja dat kan wel je kunt het moeilijk tegen houden op dat moment.
Gewoon inhalen en die dag gewoon mee vasten bedoel je dan ook?
Juist, Mee vasten ondanks je bezoekje aan de tandarts. En voor de zekerheid toch even gaan inhalen. Zodat je 100% weet dat het goed is verlopen.

14-08-2012, 22:25
Ik ben gisteren geweest naar de tandarts, heb wel gewoon gewoon gevast. Ik moest een gaatje vullen.

14-08-2012, 23:52

Citaat door LaCusine:
Ik durf je daar geen antwoord te geven. Allahou3lam. Maar ik zou het wel ff voor je opzoeken.



Juist, Mee vasten ondanks je bezoekje aan de tandarts. En voor de zekerheid toch even gaan inhalen. Zodat je 100% weet dat het goed is verlopen.
Oke dankjewel.

14-08-2012, 23:53

Citaat door Diamant_Rose:
Ik ben gisteren geweest naar de tandarts, heb wel gewoon gewoon gevast. Ik moest een gaatje vullen.
En ga je het inhalen die dag ?

15-08-2012, 11:43

Citaat door BruidjeJuni2011:
En ga je het inhalen die dag ?
weet niet of het verplicht is

15-08-2012, 12:01

Citaat door Diamant_Rose:
weet niet of het verplicht is
Ik weet het ook nog niet.

15-08-2012, 12:03


als het niet iets accuuts is, dan zou ik de afspraak verzetten, desnoods naar volgende week ipv het risico lopen dat je een ramadandag eet.

15-08-2012, 12:06
salaam,

als ik jouw was zou ik het echt inhalen...

15-08-2012, 12:08
Ik zou de afspraak verzetten

Pagina's : [1] 2