Bekijk volle/desktop versie : Covered in Style!



Pagina's : [1] 2

13-08-2012, 20:20
Covered in Style!

Hoe zouden jullie het vinden als er een nederladse glossy zou verschijnen genaamd 'Covered in Style'.
Deze magazine gaat over kleding, nieuwste trends etc. Het enig verschil met andere tijdschriften is dat het gebasseerd is op de kledingstijl van moslima's covered dus.

Fashion dat je zowel met als zonder hijaab kan dragen .

Laat me weten hoe jullie het vinden en of er animo naar is.

Btw: leuke thema's die jullie teug willen zien etc, zijn van harte welkom!

Gr,

13-08-2012, 20:21


Super leuk initiatief!!! Ik zou zeggen DOEN

13-08-2012, 20:22

Citaat door angel_23:
Super leuk initiatief!!! Ik zou zeggen DOEN
Dank je wel meid, als je aan zo een magazine denkt, wat voor onderwerpen zou je terug willen lezen?

13-08-2012, 23:00
Klinkt wel leuk?

13-08-2012, 23:04


Dank je wel

13-08-2012, 23:07
sinds ik een hoofddoek draag kan ik totaal geen kleren meer combineren ben een beetje de kluts kwijt haha.
Dus ja zo'n tijdschrift kan handig zijn maar dan wel de winkels + prijs erbij vermelden .

13-08-2012, 23:08
Verschillende stijlen hijaab. Waar hoofddoekken of jilbaab verkrijgbaar zij. Typisch Marokkaanse gebeurtenissen.
I don´t know. Surprise us.

13-08-2012, 23:14

Citaat door vrouw1986:
sinds ik een hoofddoek draag kan ik totaal geen kleren meer combineren ben een beetje de kluts kwijt haha.
Dus ja zo'n tijdschrift kan handig zijn maar dan wel de winkels + prijs erbij vermelden .


We gaan zeker leuke combinaties bij elkaar showen en de nieuwste trends van de aankomende periodes etc.
De winkels en prijzen worden er uiteraard bij vermeld.

Hoeland draag je al hoofddoek?

Citaat door KHARKHOUT:
Verschillende stijlen hijaab. Waar hoofddoekken of jilbaab verkrijgbaar zij. Typisch Marokkaanse gebeurtenissen.
I don´t know. Surprise us.
Het wordt geen marokkaans blad, maar verschillende stijlen hijaab is wel een goede, leuke winkeltjes en adresjes worden er ook bij vermeld. We will surprise you, we hebben een ervaren team vol professionals, dus dat moet goed komen.

Ook veel ideeen om het niet standaard te houden

13-08-2012, 23:34
euhm 2 jaar en bak er nog steeds niks van koop nog steeds korte kleren en dan blijft het maar in mijn kast hangen.
En een hoofddoek omwikkelen lukt mij ook niet

13-08-2012, 23:39

Citaat door vrouw1986:
euhm 2 jaar en bak er nog steeds niks van koop nog steeds korte kleren en dan blijft het maar in mijn kast hangen.
En een hoofddoek omwikkelen lukt mij ook niet
Begrijp precies wat je bedoeld. Of t-shirts. Dan denk ik waarom heb ik een t-shirt gekocht Uiteindelijk wordt het een pyamashirtje

13-08-2012, 23:45

Citaat door xXxsousouxXx:
Begrijp precies wat je bedoeld. Of t-shirts. Dan denk ik waarom heb ik een t-shirt gekocht Uiteindelijk wordt het een pyamashirtje
haha nichan x

14-08-2012, 00:06
Nee, niks voor mij!

Met alle respect, maar ik ben bang dat zoiets weer uitloopt tot een moderne Islaam, hijaab fashion etc.

De hijaab is er om jezelf te bedekken en niet te versieren. Het zou zonde zijn als dit een mode item word (wat het nu al soort van is/aan het worden is).

14-08-2012, 00:14



Citaat door Thichith-:
Nee, niks voor mij!

Met alle respect, maar ik ben bang dat zoiets weer uitloopt tot een moderne Islaam, hijaab fashion etc.

De hijaab is er om jezelf te bedekken en niet te versieren. Het zou zonde zijn als dit een mode item word (wat het nu al soort van is/aan het worden is).
Eens!

14-08-2012, 02:37

Citaat door Thichith-:
Nee, niks voor mij!

Met alle respect, maar ik ben bang dat zoiets weer uitloopt tot een moderne Islaam, hijaab fashion etc.

De hijaab is er om jezelf te bedekken en niet te versieren. Het zou zonde zijn als dit een mode item word (wat het nu al soort van is/aan het worden is).



Citaat door borgerokko:
Eens!
Begrijp jullie standpunt en respcteer die uiteraard ook. Het wordt dan ook niet een modeblad, zoals alle andere waarbij je alleen een doek op het hoofd toevoegt, aan de andere kant wordt het ook niet een blad dat vol hadiths etc staat.

Ghair insha'Allah.

14-08-2012, 02:59

Citaat door Thichith-:
Nee, niks voor mij!

Met alle respect, maar ik ben bang dat zoiets weer uitloopt tot een moderne Islaam, hijaab fashion etc.

De hijaab is er om jezelf te bedekken en niet te versieren. Het zou zonde zijn als dit een mode item word (wat het nu al soort van is/aan het worden is).
+1

Pagina's : [1] 2