Bekijk volle/desktop versie : Koerdische vrijheidsstrijders van de PKK vechten voor vrijheid



Pagina's : [1] 2

13-08-2012, 17:43
PKK ontvoert luchthaven werknemers

In de gemeente Yuksekova zijn door PKK terroristen 11 vrachtwagens en 1 werkvoertuig, die werden gebruikt bij de bouw van de luchthaven in dezelfde gemeente, in brand gestoken. Eveneens is door PKK een chauffeur ontvoert.

Er is een onderzoek ingesteld naar de brand en de bluswerkzaamheden duren nog voort.

http://www.samanyoluhaber.com/gundem/PKK-havaalani-iscilerini-kacirdi/817263/

PKK havaalanı işçilerini kaçırdı13 Ağu 2012 17:10 Samanyolu Haber
Hakkari'nin Yüksekova İlçesi'nde havaalanı inşaatında kullanılan 11 kamyon ve 1 iş makinesi, PKK'lı teröristler tarafından ateşe verilerek yakıldıktan sonra, 11 sürücüyü kaçırdı.


Olay, bugün saat 16.00 sıralarında Yüksekova İlçe merkezine 20 kilometre uzaklıkta bulunan Köprücük ile Kadı Köyü arasında bulunan hafriyat alanında meydana geldi.

Harfiyat alanına gelen PKK 'lılar, havaalanı inşaatında kullanılan 11 kamyon ve 1 iş makinesinı ateşe verdi. PKK'lılar 11 sürücüyü de yanlarına alarak bir kamyonla uzaklaştı.

Yanan kamyon ve iş makinlarının söndürülmesi için belediye ekipleri olay yerine giderken, PKK'lıların yakalanması için de operasyon başlatıldı.

http://www.samanyoluhaber.com/gundem/PKK-havaalani-iscilerini-kacirdi/817263/

13-08-2012, 17:47


Ondanks alle aanslagen heeft de Turkse overheid in de afgelopen jaren het meest geïnvesteerd in dat gebied in de afgelopen jaren

13-08-2012, 19:19

Citaat door RaMBaN:
Ergens vind ik het wel verdiende loon. Turken alsmaar klagen over hoe de ''arme palestijnen'' behandeld worden, niet wetend dat ze zelf bezig zijn met het onderdrukken van Koerden, en hun cultuur, taal en geschiedenis gewist hebben in noord-Koerdistan.
Vreemd ! Dus van Palestijnen begrijp je het niet, maar van Koerden wel ??

13-08-2012, 19:32

Citaat door RaMBaN:
Koerden begrijp ik zeer zeker, na het de val van het Osmaanse rijk heeft de Turkse regering hun cultuur en taal verturkt. Koerdisch praten, Koerdische zenders, Koerdische feesten vieren, Koerdische partijen oprichten etc. was een lange tijd verboden geweest. Terwijl de Turken een afspraak met de Koerden hadden gemaakt betreffend een eigen land waar ze nooit iets van terug hebben gezien.

Bij de palestijnen was en is dit dus absoluut nooit het geval geweest. Get it?
Wat betreft de Koerden klopt je verhaal. Maar de Palestijnen raakte de helft van hun land kwijt en worden sindsdien ook als 2e rangs burgers behandeld.
Jammer dat je je niet in hun situatie kan en wil verplaatsen ..

Overigens doe je je voor als joods zijnde. Ben je dat ook ?

13-08-2012, 19:34


Overigens vreemd dat je bijna nergens leest over de meer dan 120 Koerdische strijders die de afgelopen tijd zijn gedood door Turkije ..

13-08-2012, 19:53

Citaat door RaMBaN:
Ten 1e kregen ze een staat namelijk Jordanie. Het Britse mandaat Palestina was inclusief Jordanie, wat 80% van het hele mandaat was, dus dat ze geen land hebben gekregen is een leugen. En ten 2e, wie weigerden een ''palestijnse staat'' bij de statenverdeling van de VN? De Joden accepteerden het, maar de palestijnen gebackt door hun Arabische bondgenoten gingen de strijd aan die ze uiteindelijk hadden verloren. Dan moet je daarna ook niet janken dat je geen land hebt gekregen.

Tevens heeft er nooit een land bestaan die ooit ''Palestina'' heette, dat is een verzinsel van het zelfverzonnen volk ''de palestijnen''.

En wat ik ben kan je wel raden neem ik aan?
Er heeft ook nooit een Koerdistan bestaan, dus die smoes gaat niet op.
Verder ging het me om het feit dat je je wel kon verplaatsen in de Koerden, maar niet in de situatie van de Palestijnen.
Het ging me niet om de technische details.

Als ik moet raden wat je bent, dan denk ik een zionistische christen, die zich voordoet als joods zijnde ..
Dat zien we hier namelijk wel vaker ..

13-08-2012, 20:24

Citaat door RaMBaN:
Palestijnen mochten hun taal, cultuur, en feestdagen houden en tevens politieke partijen oprichten en ze mochten zelfs de nakba vieren moet je eens nagaan, die vergelijking tussen de Koerden en palestijnen gaat dus niet op. Verder hebben de Koerden daar altijd gewoond en zijn ze de originele bewoners van het gebied. Joden zijn de originele bewoners van het gebied Israël, en hadden hun staat daar al voordat er maar 1 Arabier daar voet heeft gezet.

Zionistische christen...?
Wat een zwak excuus. VS, Zuid-Amerika en australe ook maar terug geven aan de oorspronkelijke bewoners.

Ja, zionistische christen. Daar hebben we er hier op de site meer van dan daadwerkelijke joden.
Dat zijn er maar 2 zover ik weet. Simcha en ik ..

13-08-2012, 20:58

Citaat door RaMBaN:
Als ze terug zouden willen emigreren naar hun gebied van herkomst mag dat denk ik nog steeds altijd of niet soms? Precies wat de Joden dus deden, totdat ze geconfronteerd werden met pogroms en rellen, en dat in hun eigen land van herkomst nota bene! En die vergelijking van jou sluit juist nergens op, want de kolonisten van de VS, Australië enz creerden hun eigen staat, ''palestijnen'' hebben dat nooit gehad, nooit!

Jij bent dus Jood az tedaber ktzat ivrit iti po.
We gaan hier niet uitkomen ben ik bang.
Wat ik wel jammer vind, is dat je met je gedrag hier alleen maar meer weerstand lijkt op te wekken tegen ons volk.
Wat schieten we daar mee op ?

Maar goed, heb niet de illussie dat je je ook maar iets van mij zult aantrekken.

sheyihiye lecha yom na'im ..

13-08-2012, 21:10

Citaat door RaMBaN:
Het maakt niet uit of het meer weerstand opwekt of niet, antisemitisme ga je nooit kunnen uitroeien of verminderen, dat is slechts een illusie. Ik vertel de feiten zoals ze zijn. ''Palestijnen'' hebben nooit een staat gehad behalve Jordanië wat deel was van het Britse mandaat Palestina. ''Palestijnen'' hebben al 85% van het Britse mandaat in hun bezit, en ze willen nog meer. Wanneer ga je snappen dat deze conflict niks met land te maken heeft, maar met het feit dat ze de Joden willen uitroeien? Doe een beetje research en je komt er vanzelf achter, tembel.

Lech telmod et ha em'eth ve az tedaber iti al devarim ka'ele
Ben dat met je eens

14-08-2012, 01:41
wat een terinng lijers zeg! ze zitten echt klem he die pkk joden, iedere investering die in het oosten wordt gedaan wordt ieder keer tegengehouden door die pkk honden

en dan zeggen ze dat ze ''we strijden voor de rechten'' van de koerden gtfo ofzo hoor vieze terror joden

ieder keer maar werkvoertuigen in de fik steken mensen ontvoeren die daar werken aan de bouw van bepaalde dingen gadverdamme, insallah worden ze snel uitgeroeid

14-08-2012, 01:46

Citaat door pseu:
Overigens vreemd dat je bijna nergens leest over de meer dan 120 Koerdische strijders die de afgelopen tijd zijn gedood door Turkije ..
jammer dat er alleen maar 120 zijn gedood ik had echt verwacht dat we zeker wel iets van 300 ratten zouden doden

pkk was 2 weken geleden van plan om hakkari binnen te dringen via noord irak en daar burgers te bewapenen dus burgers bij te betrekken bij hun smerige duivelse spelletje, maar dat werd net op tijd ontdekt en tegengehouden door onze leger THANK ALLAH en sinds 2 weken is onze leger in Hakkari(grenst aan irak) zwaar aan het schoonmaken wel jammer dat er alleen maar 120 zijn gedood


ze zitten zoooo klem, ze zijn zooo in een hoekje gedreven dat ze een Turkse parlementair hebben ontvoerd in Tunceli( en nog 14 andere mensen ontvoerd in hakkari) en ze willen hem op 1 voorwaarde vrijlaten en dat is; als Turkije stopt met de operatie in hakkari zo zie je maar hoe kansloos en zielig ze zijn hahahah wat een helden zeg tering honden

14-08-2012, 01:50
Wens voor een ander niet wat je voor jezelf niet zou wensen. Kijken hoe Turkije zou reageren als er gewapende milities je land aanvallen, zoals in Syrië gebeurd. Nu al 120 Kurdische doden straks nog meer? Hoe
e gaat de UN en co dán reageren?

14-08-2012, 01:56



Citaat door White_Room:
heb geen respect voor de pkk, omdat ze atheist zijn, maar wel zeer veel respect voor mijn sunni koerdische broeders die ook vechten voor hun onafhankelijkheid.

het is wachten tot de syrische koerden en iraakse koerden zich gaan aansluiten bij de turkse koerden, dan krijgen die turken, de hielenlikkers van de mossad en israel, een flink pak slaag.
kan je nog lang dromen teringlijer Turkije moet je niet vergelijken met die laffe arabische landen

14-08-2012, 01:57

Citaat door STRANGERRR:
Ik had ook gehoopt op meer. maar komt goed, die landloze joodse honden gaan er sowieso voor boeten.
sowiesoo

14-08-2012, 02:06

Citaat door RaMBaN:
Jullie hebben eigenlijk geen recht op dat stuk land.
en wie mag jij zijn om dit te zeggen stinkerd ;D, onze voorouders hebben hun eigen bloed vergoten op dat stuk land, en dat geven we niet weg ookal worden er 83754875 soldaten gedood door de pkk gtfo nu

Pagina's : [1] 2