Bekijk volle/desktop versie : Hoe zal jouw spijt zijn wanneer jij het vuur ziet?



13-08-2012, 03:03
[video=youtube;khhO6ysJPZM]http://www.youtube.com/watch?v=khhO6ysJPZM&feature=related[/video]

Laa ilaha ila Allaah... Deze dag zal zeker plaats vinden dus wees erop voorbereid beste zusters en broeders. Toon berouw nu het nog mogelijk is! Sta op en verricht de Qiyam al Laly (vrijwillige nachtgebed) en vraag Allaah de Barmhartige en Genadevolle om vergiffenis! Allahoe akbar

De Profeet (vrede en zegeningen zij met hem) heeft gezegd hierover:

“Onze Heer daalt iedere nacht neer tot de laagste Hemel in het laatste derde deel van de nacht, zeggende: “Wie zal Mij aanroepen, zodat Ik hem kan beantwoorden? Wie zal van Mij vragen, zodat Ik hem kan geven? Wie zal Mijn vergeving zoeken, zodat Ik hem kan vergeven?” [Moeslim]

13-08-2012, 03:21


Vlucht niet voor de waarheid, want voor je het weet zal de waarheid jou tegemoet komen op een wijze waarvan je het nooit had verwacht..

13-08-2012, 03:37
En bedankt.

13-08-2012, 03:44

Citaat door Amina88:
En bedankt.
Graag gedaan sis..

13-08-2012, 12:18


Notif!



Subhana Allah, van de 1000 mensen gaan er 999 naar de hel

13-08-2012, 22:40

Citaat door RedouansBaby:
Notif!



Subhana Allah, van de 1000 mensen gaan er 999 naar de hel
Angstaanjagend vind je niet? Moge Allaah subhanahu wa ta 'ala ons tot de mensen van Jannah laten behoren, Ameen!

14-08-2012, 00:05
Subhana Allaah, dit is zo'n ontroerende lezing van onze broeder. Moge Allaah ons behoeden tegen het hellevuur. Allaahuma Ameen!

Djazaak Allaahu khayran zuster voor deze herinnering!

14-08-2012, 02:21

Citaat door Al_Hoceima_CHIK:
Subhana Allaah, dit is zo'n ontroerende lezing van onze broeder. Moge Allaah ons behoeden tegen het hellevuur. Allaahuma Ameen!

Djazaak Allaahu khayran zuster voor deze herinnering!
Zeker mijn zuster.. hartverscheurend
Allahoema ameen op je dua wa gayran Djazaaki!