Bekijk volle/desktop versie : Gisteravond een hele discussie gehad met mn man



Pagina's : [1] 2 3

13-08-2012, 00:20
Hierover...


Citaat:
[video=youtube;zuazNLt2de4]http://www.youtube.com/watch?v=zuazNLt2de4[/video]

Citaat:
Dus, waarom we een discussie hadden, we hiernaar he, wat zei ik, ik zei luister als zij wat te zeggen heeft moet ze eerst bij drzelf beginnen, ze heeft gelijk, de wereld is klote geworden qua de wijven van tegenwoordig, maar kijk alleen al hoe zij eruitziet en dan zegt ze ster rasek a bnat.

Wat zei mn man, ja ze heeft gelijk maakt niks uit hoe ze druit ziet, mohim ze heeft gepraat, zo hoort t.

Ik zei dus weer, oke wijven zijn naar de klote tegenwoordig (niet alle) maar laat r beginnen bij drzelf, stel ze had een hoofddoek op en ik zag haar boobies niet, dan zou ik pas zeggen MashaAllah, maar nee meneertje ging maar doorzeiken dat ik onzin praat
Heb ik gelijk of hij? Want ik weet t niet meer

13-08-2012, 00:23


Als je commentaar hebt moet je het natuurlijk zelf beter doen. I'm on your side.

13-08-2012, 00:23
jouw man heeft altijd gelijk.
hoe dan ook.

13-08-2012, 00:24
Jij hebt gelijk!! Kijk hoe ze eruit ziet, ze is zich zelf vergeten ...

13-08-2012, 00:25


MM.. Ik denk dat iedereen wel het recht heeft om een ander advies te geven of om anderen aan te spreken dit is zelfs een plicht als broeder of zuster zijnde ongeacht hoe je er zelf uit ziet. Alleen is de vraag of zij door anderen serieus genomen wordt wat ik wel zou begrijpen..

13-08-2012, 00:26
Ik ben het met je eens dat je inderdaad eerst bij jezelf moet beginnen. Als zij serieus genomen wilt worden behoort ze zich fatsoenlijk te bedekken.

13-08-2012, 00:29
Zooo kinderachtig allemaal.

Ik hoop niet dat ik zulke onzin discussies ga voeren met mijn man

13-08-2012, 00:30

Citaat door Amina88:
Als je commentaar hebt moet je het natuurlijk zelf beter doen. I'm on your side.
dat bedoel ik dus

Citaat door Semaj_Ss:
jouw man heeft altijd gelijk.
hoe dan ook.
oke

Citaat door faatjeuh:
Jij hebt gelijk!! Kijk hoe ze eruit ziet, ze is zich zelf vergeten ...
Gaat er niet om dat ze zichzelf vergeten is, van mij part mag ze daar in dr blootje zitten, maar om anderen advies te geven over ster rasek en waar zijn jullie mee bezig zit mij niet zo

Citaat door gewoonmoi:
MM.. Ik denk dat iedereen wel het recht heeft om een ander advies te geven of om anderen aan te spreken dit is zelfs een plicht als broeder of zuster zijnde ongeacht hoe je er zelf uit ziet. Alleen is de vraag of zij door anderen serieus genomen wordt wat ik wel zou begrijpen..
Dit bedoelt mijn man dus

Citaat door Risala:
Ik ben het met je eens dat je inderdaad eerst bij jezelf moet beginnen. Als zij serieus genomen wilt worden behoort ze zich fatsoenlijk te bedekken.
Hier gaat t dus om

13-08-2012, 00:30
Dus als je hoofddoek op hebt dan pas heb je recht van spreken?
Ze heeft het over dames die helemaal naar de klote zijn en als ze daar advies overgeeft dan vind ik het goed van haar.
En zie geen inkijk!

13-08-2012, 00:31

Citaat door XxFaaaaatjuhxX:
Zooo kinderachtig allemaal.

Ik hoop niet dat ik zulke onzin discussies ga voeren met mijn man
InshaAllah, Ik hoop t ook niet voor je

13-08-2012, 00:32
Dan heeft jou man in dit geval gelijk meid haha.

13-08-2012, 00:33
alsof een hoofddoek tegenwoordig nog enig toegevoegde waarde heeft.


het is juist beter zo. want anders zouden ze haar helemaal scheef aankijken en voor schijnheilig uitmaken met een hoofddoek op

13-08-2012, 00:34


eerlijk is eerlijk ze heeft wel gelijk wat ze allemaal zegt maar ze had eerst bij haar zelf moeten beginnen dus ik vind dat jij gelijk hebt.

13-08-2012, 00:34

Citaat door gewoonmoi:
Dan heeft jou man in dit geval gelijk meid haha.
Nee oke, dan weet ik dat

13-08-2012, 00:36

Citaat door Semaj_Ss:
alsof een hoofddoek tegenwoordig nog enig toegevoegde waarde heeft.


het is juist beter zo. want anders zouden ze haar helemaal scheef aankijken en voor schijnheilig uitmaken met een hoofddoek op
Dit zei mn man dus ook

Citaat door Miss-Aitouzine:
eerlijk is eerlijk ze heeft wel gelijk wat ze allemaal zegt maar ze had eerst bij haar zelf moeten beginnen dus ik vind dat jij gelijk hebt.
Ze heeft absoluut gelijk, maar alleen ja, ik zei dus dat ze eerst bij dr zelf moest beginnen

Pagina's : [1] 2 3