Bekijk volle/desktop versie : Bezeten..



12-08-2012, 14:51
As-Salaam broeders en zusters..

Ik denk al een lange tijd dat mijn moeder bezeten is van een djinn.
Als mijn moeder flauw valt en word dan weer "wakker" begint zij te schreeuwen en te kreunen.
Een keer noemde mijn vader haar bij haar eigen naam toen het gebeurde en zei dat ze wakker moest worden en rustig moest doen. er werd toen geschreeuwd naar mijn vader dat "zij" Niet zo heette Maar Mimoun.
Ik zette Koran op en zij begon hierop te schreeuwen en zichzelf te bijten en slaan.
Toen ze was gestopt begon zij te huilen.
een aantal dagen later vertelde ik dit aan haar zelf. en vertelde ik de naam Mimoun. ze schrok hiervan en zei dat hij een goede moslim was en in haar zat..

Ik heb vaak geprobeerd samen met mijn Zus hulp te zoeken voor mijn moeder maar zij wilt dit zelf niet!

Een lange tijd deed mijn moeder bidden, maar toen was zij in Marokko. zij kwam terug en deed het meteen niet meer.

Iemand.. Die mij verder kan helpen? Ik wil dat mijn moeder genezen word!

12-08-2012, 15:49


Assalaamoe ´alaykoem,

Je kan roqyah doen bij je moeder:

Ruqyah - Fataawa of the Permanent Comittee (al-Ladjnah ad-Daa'imah)
http://www.alifta.com/Fatawa/FatawaChapters.aspx?View=Tree&NodeID=135&PageNo=1& BookID=7

Ruqyah – Cure for Illness – way of doing it
http://salaf-us-saalih.com/2011/01/03/ruqyah-cure-for-illness-way-of-doing-it/

Het genezen van Magie
http://ieslaam.blogspot.com/2010/09/het-genezen-van-magie.html

Islamic Ruqyah For Warding Off the Devils and the Magic of the Magicians From the Qur'an
http://www.dajjaal.com/liar/articles/gzinc-islamic-ruqyah-for-warding-off-the-devils-and-the-magic-of-the-magicians-from-the-quran.cfm

Citaat:

The first PDF file contains all of the surahs, passages and verses in the Qur'an that are specifically mentioned in the Sunnah or have been proven to be useful and effective through collective experience in combatting the devils, magic and its effects.
Download the File

This second PDF file is shorter and includes those verses that relate specifically to the magic of the magicians, its falsehood, and its invalidation, and these are very effective.
Download the File

12-08-2012, 16:10

Citaat door Lailoeshxx:
As-Salaam broeders en zusters..

Ik denk al een lange tijd dat mijn moeder bezeten is van een djinn.
Als mijn moeder flauw valt en word dan weer "wakker" begint zij te schreeuwen en te kreunen.
Een keer noemde mijn vader haar bij haar eigen naam toen het gebeurde en zei dat ze wakker moest worden en rustig moest doen. er werd toen geschreeuwd naar mijn vader dat "zij" Niet zo heette Maar Mimoun.
Ik zette Koran op en zij begon hierop te schreeuwen en zichzelf te bijten en slaan.
Toen ze was gestopt begon zij te huilen.
een aantal dagen later vertelde ik dit aan haar zelf. en vertelde ik de naam Mimoun. ze schrok hiervan en zei dat hij een goede moslim was en in haar zat..

Ik heb vaak geprobeerd samen met mijn Zus hulp te zoeken voor mijn moeder maar zij wilt dit zelf niet!

Een lange tijd deed mijn moeder bidden, maar toen was zij in Marokko. zij kwam terug en deed het meteen niet meer.

Iemand.. Die mij verder kan helpen? Ik wil dat mijn moeder genezen word!
Zuster even iets, k denk dat het ook kan zijn dat je moeder gewoon zwaar depressief is.
K zie het vaak voorkomen bij Marokkaanse vrouwen op late leeftijd.
R s een stofje in ons hersenen dat heet serotonine. Bij ouderdom kan dat op een gegeven niet worden aangemaakt.
Dan kan je heel erg depressief raken. Veel vrouwen denken dan dat ze bezeten zijn en weten niet hoe ze moeten laten zien dat r iets niet klopt bij hun.

Dit zeg ik, omdat je zei dat ze wist hoe die djin heet mimoen en dat i goed moslim is.
Een bezetenen kan nooit weten wie n hem zit. Hij/zij weet ook niet eens hoe die heeft gereageerd bij een aanval.

Ik denk echt dat het is wat ik je zeg.

Waar woon je? in Amsterdam kan ik een hele goeie psychiatrie centrum voor alachtonen, je mag me ook pm'n/mailen.
Veel sabr en moge ALLAH je moeder genezen.