Bekijk volle/desktop versie : Cyberstalking



Pagina's : [1] 2

12-08-2012, 13:51
Hoi, ik zit ergens mee, ik heb een halfjaar relatie gehad met een Marokkaanse jongen we hadden trouwplannen we waren erg verliefd alleen was hij een dealer en had hijalles opzij gezet voor mij om met mij een normaal leven te kunnen lijden, maar de straat bleef hem achtervolgen dus was hij bang voor mijn veiligheid dat er iets ergs met me zou gebeuren..dus hij besloot er een einde aan te maken met pijn in z'n hart.. Ik was er kapot van hij kwam steeds weer bij me terug dat hij ervoor zou vechten en dan was het weer het gaat niet lukken.. Na alles kregen we ruzie wel de grootste ruzie waarin ik heb gezegd dat ik een ander heb dus heeft hij me sinds toen lopen stalken na een week had hij wen hele lelijke nlse vriendin en foto's met haar zodat hij mij kon jaloers maken en ondertussen stalkte hij mij met neppe Facebook accounts waarin hij mij en mijn naasten lastig viel over mij en onze relatie ik kon er in het begin om lachen maar daarna werd ik er bang van want het bleef maar doorgaan als ik de ene Facebook blokkeerde kwam de andere en zo bleef het doorgaan hij heeft ook een jongen lopen lastig te vallen op Fb waarvan hij dacht dat het mijn nieuwe vriend was!! Dus heeft hij me lopen zwart maken bij hem!! En op ping ging het verder z'n vrienden voegde me toe op de ping en zeiden ik vind je leuk? Heb je een vriend? Waarop ik altijd ja antwoorden en dan vroegen ze me is het serieus?? En stomme vragen ze dachten dat ik niks wist of in de gaten had.. En waarbij eentje me toevoegde en ik vroeg wie hij was waarop hij antw je toekomstige ex en al die irritante dingen ook via whatsap ben ik lastig gevallen waarbij iemand aansprook dat hij me leuk vind terwijl ik hem niet kende en dan zei hij ik kom naar je school toe met een zwarte Audi zonder dak en me ex had die auto en dan zei ik :ik hebje door!! Ik weet wie je bent dan antwoorden hij jaa dn weet jedat maar ik ben het je ex Ikga een video naatje vader sturen.. Waarvan zou ik niet weten hij doet alsof we iets hebben gedaan terwijl dat niet zo is hij zegt tegen iedereen dat hij me Gé.... Heeft en dat is pure ozin!! Ik snap niet wat deze jongen wil bereiken hij stopt niettttttt!!! Het is nu al een half jaar uit!!!!!!! Wat zoekt hij dan nu nog bij mij!!!?? Hij heeft me een maand geleden gestuurd dat het hem spijt en hoop dat ik hem vergeef maar hij blijft ontkennen dat hij me niet heeft gestalkt!! We waren een beetj terug bij elkaar maar ikvoelde me niet echt gelukkig! Hij zou een ander hebben maar nu kom ik er achter dat dat meisje ook niet bestaat ze was volkomen verzonnen! Hij zette op Fb dat hij een relatie met haar had ik wenste hè
Diep in mijn hart geluk met haar maar ze bestaat volgens mij niet eens!! Hij zit nu in de nesten met zijn fakeproffielen gebeuren! Iemand van zn vrienden heeft hem verraden Hij heeft veel mensen op een nare manier lastig gevallen! Dus mensen zijn woedend hij denkt dat ik hierachter zit dat ik hem heb verraden maar wrm zou ik zoiets doen! Hij stalkt me nu weer op ping hij doet alsof hij dat meisje is met wie hij gaat hij had op Fb staan dat hij een relatie zou hebben met haar Fb account toen ik met haar praatte via Fb begon ze te Eggen ik wijle wat vragen mag ik je ping dus ik d8vraag maar ze was me niks aan het vragen ze was me meer bij hem terug aan het brengen ik bedoel welke meid doet nou zoiets?? Ze zei hij hield van je hij was en is gek op jou!! Je moet hem terug nemen geef hem nog een aller laatste kansss en zo'n dingen en ze zegt ik heb met gem gepraat hij wilde jou! Ikheb niks met hem gehad en zo ze zij het was niks serieus! Ze zij stel hij komt jou in de stad tegen en zou zeggen ik houvnje neem me terug ikwilje hand komen vragen wat zouje dan doen?? Ik zei nee nikss ik wil hem niet en ze blijft doorgaan en doorgaan hij maakt me gekkkkkk wat moet ik met zon iemanddddd wat Wilt hijvan mee??????

12-08-2012, 15:17


Weet je, ik was je verhaal aan het lezen, probeerde het te begrijpen serieus meid je moet echt leren op de juiste plaatsen punten, komma's, hoofdletters en alinea's te gebruiken duurde een eeuw voordat ik klaar was.. Mohim toe ik klaar was rolde mijn ogen automatisch naar rechts, waar ik lees dat onze Moslims worden gedood. Ik snap werkelijk niet hoe onze westerse Moslims zich bezig kunnen houden met relatie's terwijl onze Moslims aan de andere kant van de wereld worden vermoord. La hawla walla quwata illa billah. Je hebt zelf gekozen om een relatie aan te gaan en ook nog eens met een dealer stagfirollah. Ga berouw tonen en sluit je facebook/whatsapp/ping af. Moge Allah ons leiden.

12-08-2012, 19:18
een relatie hebben is menselijk, echter er zitten zoveel nadelen aan verbonden. Er is o.a. geen zekerheid in het hebben van een relatie. Voor de heren: wie zegt dat je vriendin ook daadwerkelijk je vrouw wordt? voor de dames: wie zegt dat je vriend je echtgenoot wordt?

Riri ik zou gewoon met die hele sociale media stoppen en misschien zelfs een andere identiteit aannemen. Ik weet niet in wat voor omstandigheden je leeft, maar het is misschien zelfs beter om weg te gaan uit de plek waar je woont. Ergens anders een rustig, nieuw leven beginnen en al deze narigheid achter je laten??? hoe allahoe a3lam

12-08-2012, 19:23

Citaat door abdellah1988:
een relatie hebben is menselijk, echter er zitten zoveel nadelen aan verbonden. Er is o.a. geen zekerheid in het hebben van een relatie. Voor de heren: wie zegt dat je vriendin ook daadwerkelijk je vrouw wordt? voor de dames: wie zegt dat je vriend je echtgenoot wordt?

Riri ik zou gewoon met die hele sociale media stoppen en misschien zelfs een andere identiteit aannemen. Ik weet niet in wat voor omstandigheden je leeft, maar het is misschien zelfs beter om weg te gaan uit de plek waar je woont. Ergens anders een rustig, nieuw leven beginnen en al deze narigheid achter je laten??? hoe allahoe a3lam
Een relatie is menselijk? Zeg je dat ook zo wanneer je tegenover Allah subhana wa ta3ala staat als je tenminste de eer krijgt om voor Hem te mogen staan.
En dan nog Allah w a3lem zeggen, la hawla walla quwata illa billah.

13-08-2012, 00:06



Citaat door abdellah1988:
een relatie hebben is menselijk, echter er zitten zoveel nadelen aan verbonden. Er is o.a. geen zekerheid in het hebben van een relatie. Voor de heren: wie zegt dat je vriendin ook daadwerkelijk je vrouw wordt? voor de dames: wie zegt dat je vriend je echtgenoot wordt?

Riri ik zou gewoon met die hele sociale media stoppen en misschien zelfs een andere identiteit aannemen. Ik weet niet in wat voor omstandigheden je leeft, maar het is misschien zelfs beter om weg te gaan uit de plek waar je woont. Ergens anders een rustig, nieuw leven beginnen en al deze narigheid achter je laten??? hoe allahoe a3lam
Een relatie is Haram.. Dit had helemaal voorkomen kunnen worden..
En jij denkt dat je zomaar als moslims meisje zijnde van woonplaats kan veranderen? Het word steeds gekker hier..
Waar is de vrees voor Allah swt gebleven..!

13-08-2012, 00:07

Citaat door Pray.:
Een relatie is menselijk? Zeg je dat ook zo wanneer je tegenover Allah subhana wa ta3ala staat als je tenminste de eer krijgt om voor Hem te mogen staan.
En dan nog Allah w a3lem zeggen, la hawla walla quwata illa billah.
Wollahila..

13-08-2012, 01:40
een relatie is haram id...
Maar ik bedoel het is van nature zo dat mensen de neiging hebben om zich te binden aan iemand..

Dames begrijp me niet verkeerd. Natuurllijk is een relatie haram

14-08-2012, 00:14
@pray We leven in 2012 je gaat me toch niet vertellen dat jij nooit een relatie hebt gehad ? Wie niet in deze tijd? Dit is een serieuze gebeurtenis wat ik hier plaats en geen onzin dus aub serieuze reactie's en als je het hier over islam gaat hebben , dit is mijn ziel ik ga hiervoor gestraft worden niet jij!! Dus aub bemoei je met je eigen leven.. Ik word serieus gek van deze jongen ik durf het huis niet meer uit ik wil alle socialenetwerk Fb ping alles wegdoen om zijn gestalk en jij maakt het erger!! @ abdellah shokrannn voor je tip daar d8 ik ook al aan allen het is moeilijk

14-08-2012, 10:35
Stuur groepje Polen ok hem af


Sent from my iPhone using Tapatalk

14-08-2012, 22:08

Citaat door Riri-2012:
@pray We leven in 2012 je gaat me toch niet vertellen dat jij nooit een relatie hebt gehad ? Wie niet in deze tijd? Dit is een serieuze gebeurtenis wat ik hier plaats en geen onzin dus aub serieuze reactie's en als je het hier over islam gaat hebben , dit is mijn ziel ik ga hiervoor gestraft worden niet jij!! Dus aub bemoei je met je eigen leven.. Ik word serieus gek van deze jongen ik durf het huis niet meer uit ik wil alle socialenetwerk Fb ping alles wegdoen om zijn gestalk en jij maakt het erger!! @ abdellah shokrannn voor je tip daar d8 ik ook al aan allen het is moeilijk
Wat een reactie, bemoei je met je eigen leven zegt ze. Boeit mij wat hoe jouw leven in elkaar zit jij dwaas, ik zal nooit stoppen met de Islam erbij te betrekken al boeit jou de Islam niet. En als je niet wilt dat ik reageer moet je jouw zielige levensverhaal niet op een forum plaatsen.

15-08-2012, 19:39
Wat een pschyopaat.

16-08-2012, 11:27
Wat een verhaal. Misschien moet een ander nr nemen, niet meer op uitnodigingen voor ping, whatsapp of FB ingaan. Je naaste omgeving inlichten over de situatie.

20-08-2012, 11:26


Jaa dat heb ik nu ook gedaan alleen een ander nr nemen gaat niet het is een vaste nr die iedereen heeft werk familie school etc. + het is een abbo nr. Maar whatsap fb ping en alle socialenetwerken heb ik weggedaan dus ben momenteel alleen bereikbaar op mobiel en dat allemaal door hem..

20-08-2012, 11:28
Me familie en vrienden weten ervan dus me naasten omgeving is ook ingelicht

20-08-2012, 11:30
Hahahah indd!! Daar zal ik eens wat mee doen, een groepje polen op hem af sturen

Pagina's : [1] 2