Bekijk volle/desktop versie : Hoe krijg je mooie krullen zonder pluis?



12-08-2012, 12:14
Mijn krullen maken mij gek!

Paar jaar terug had ik mooie pijpkrulletjes die mooi in model bleven. Nu zijn mijn krullen verschrikkelijk geworden. Ik heb echt van alles uitgeprobeerd. Van goedkope tot dure haarproducten en CO wash heb ik ook uitgeprobeerd. Niets helpt en mijn krullen blijven pluizerig. Ik moet altijd mijn haar stylen, dan pas ziet mijn haar er goed uit. Ik weet dat continue stijlen niet goed is voor je haar. Ik kan niet anders met die krullen van mij, .

Kunnen mij misschien helpen met goede haarproducten speciaal voor krullend haar? Soms zie ik Marokkaanse meiden met zulk mooi haar zonder pluis.


12-08-2012, 12:21


Up

12-08-2012, 12:30
Ik heb zo een spray van John frieda, hij is voor te steilen maar je kunt hem evengoed op je krullen sprayen en zo laten.

Het is geen serum maar op waterbasis

12-08-2012, 12:40

Citaat door noona:
Ik heb zo een spray van John frieda, hij is voor te steilen maar je kunt hem evengoed op je krullen sprayen en zo laten.

Het is geen serum maar op waterbasis
Hmmm ik heb geen goede ervaring met John Frieda haarproducten. Ze drogen mijn haar uit. Dan heb ik het over de shampoos en conditioners. Ik weet welke je bedoeld, waarvan je haar `3 dagen` lang kaarsrecht steil blijft toch?

12-08-2012, 12:51


Perfect krul van Andrelon werkt super bij mij!

12-08-2012, 13:05
je zou cremespoeling kunnen proberen, bij de kruidvat heb je ook cremevoeding en hoef je ook niet uit te spoelen

12-08-2012, 15:01
perfecte krul van Andrelon, maar ook serums zijn goed..Zelf doe ik er niks in maar het ligt aan het soort haar dat je hebt.
cremevoeding is ook heel goed voor krullen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Beslamma