Bekijk volle/desktop versie : Verstandig? Appartement kopen als vrouwzijnde.



Pagina's : [1] 2

12-08-2012, 11:37
Wie heeft er een Appartement?
Of wie wil er 1 kopen,,

Ik wil een klein app kopen, ik woon bii mn ouders en kan goed
Sparen, Is dat verstandig, daarbuiten heb ik de kosten voor mn auto.
Boodschapjes en doe veel buiten de deur.
Dat betekend wel veel sparen en zuiniger leven.

Wat zou jij doen als je gunstig leeft alhamdolilah en
Ergens in wil investeren!

12-08-2012, 11:41


Bedoel je in Nl kopen?Zoja dan zou ik me schamen als je in aanraking komt met rente.

16-09-2012, 10:47
nee in marokko

16-09-2012, 10:51
Mijn zus & ik zijn voor een eigen appartement in Saidia aan het sparen, zij is 19 & ik ben 16.
Het was de idee van mijn ouders voor als we in Marokko zijn & we naar de zee willen gaan zodat mijn ouders ons niet heen en weer moeten brengen en we met de meiden zijn!
Zeker doen!

16-09-2012, 11:02


netjes om te lezen dat je bezig bent met je zus?
Klasse meiden...
ik wil in oujda inchAllah een appartement kopen.Wat zijn de prijzen van de appartementen

16-09-2012, 11:05

Citaat door lientje18:
netjes om te lezen dat je bezig bent met je zus?
Klasse meiden...
ik wil in oujda inchAllah een appartement kopen.Wat zijn de prijzen van de appartementen
Insh'Allah We hebben pas een huis gekocht in Oujda, je moet bij Aswak Salam kijken de nieuwe buurt, ik ken de prijzen niet maar ik vraag het mijn ouders dadelijk wel & dan hoek ik je wel!

16-09-2012, 11:08

Citaat door Max:
Insh'Allah We hebben pas een huis gekocht in Oujda, je moet bij Aswak Salam kijken de nieuwe buurt, ik ken de prijzen niet maar ik vraag het mijn ouders dadelijk wel & dan hoek ik je wel!
Ja klopt aswak salaam heeft ind appart te koop in de buurt,
mn broertje heeft ook zo iets gekocht maar in de buurt van Marjane.
hij betaald eerst 7000 vervolgens binnen 2 jaar het resterend bedrag.
als ik me niet vergis 30000 totaal.

correct me iff I am wrong

16-09-2012, 11:13

Citaat door lientje18:
Ja klopt aswak salaam heeft ind appart te koop in de buurt,
mn broertje heeft ook zo iets gekocht maar in de buurt van Marjane.
hij betaald eerst 7000 vervolgens binnen 2 jaar het resterend bedrag.
als ik me niet vergis 30000 totaal.

correct me iff I am wrong
Ik kan je niet corrigeren als ik de prijzen zelf niet weet mop!
Waarom ga je niet lekker appartementen bekijken in December, dan is het meestal leeg in Marokko & kun je het op je gemak doen zonder gehaast!

16-09-2012, 11:17
doennnnn !!!!


ik heb ook altijd super goed gespaard.


mijn aanstaande heeft ook hamdl. goed gespaart .. we gaan dan ook twee app. aanschaffen .. nador en tanger


ik raad alle meiden te investeren .. want je moet treffen een man tegen komen die ook gespaard heeft .. xx

16-09-2012, 11:21

Citaat door amira00:
doennnnn !!!!


ik heb ook altijd super goed gespaard.


mijn aanstaande heeft ook hamdl. goed gespaart .. we gaan dan ook twee app. aanschaffen .. nador en tanger


ik raad alle meiden te investeren .. want je moet treffen een man tegen komen die ook gespaard heeft .. xx
Jullie zitten met de handen in het haar mbt jullie bruiloft en nu ineens 2 appartementen kopen in marokko?

16-09-2012, 11:32

Citaat door Ome_Hassan:
Jullie zitten met de handen in het haar mbt jullie bruiloft en nu ineens 2 appartementen kopen in marokko?
wuhahaha jou ot!

16-09-2012, 11:32

Citaat door Ome_Hassan:
Jullie zitten met de handen in het haar mbt jullie bruiloft en nu ineens 2 appartementen kopen in marokko?
echt randdebiel ben jij... als jij mn topic goed leest .. zei ik dat ik zonde vind zoveel voor bruiloft te dokken.


nergens staat dat ik het geld ervoor niet heb!!!!!!pffffffff


ps begon op mn 16 te sparen ts. je bent goed bezig!!

16-09-2012, 12:06



Citaat door amira00:
echt randdebiel ben jij... als jij mn topic goed leest .. zei ik dat ik zonde vind zoveel voor bruiloft te dokken.


nergens staat dat ik het geld ervoor niet heb!!!!!!pffffffff


ps begon op mn 16 te sparen ts. je bent goed bezig!!
op je 16de begonnen met sparen ? wel knap...aangezien je nu nog steeds overkomt als 16.

16-09-2012, 12:09

Citaat door Ome_Hassan:
op je 16de begonnen met sparen ? wel knap...aangezien je nu nog steeds overkomt als 16.

16-09-2012, 12:11

Citaat door Ome_Hassan:
op je 16de begonnen met sparen ? wel knap...aangezien je nu nog steeds overkomt als 16.
dat komt omdat ik ook gezond leef.. maakt je ook jonger van geest.


wat is mis mee met feit jong te denken en te gedragen ??? zolang je er lekker bijvoelt.


hamdl .. ik lach ik leef ik geniet .. hoef niet chaggo door leven te gaan!!7

Pagina's : [1] 2