Bekijk volle/desktop versie : negeer klonbyz' nieuwste 'typisch hollands'



12-12-2004, 17:49
de kleine klonbyz heeft weer een nieuw grapje onder het kopje: typisch hollands.

het is zo geestig, dat elk commentaar of toevoeging er afbreuk aan zou doen...
het lijkt mij dan ook het beste klonbyzje er in z'n eentje van te laten genieten en er NIET op te reageren.

typisch hollandse groet voor allen.

12-12-2004, 17:50



Citaat door atropos:
de kleine klonbyz heeft weer een nieuw grapje onder het kopje: typisch hollands.

het is zo geestig, dat elk commentaar of toevoeging er afbreuk aan zou doen...
het lijkt mij dan ook het beste klonbyzje er in z'n eentje van te laten genieten en er NIET op te reageren.

typisch hollandse groet voor allen.
Mag ik zelf uitmaken of ik reageer?

12-12-2004, 17:53

Citaat door Rebel_1963:
Mag ik zelf uitmaken of ik reageer?

Citaat:
het lijkt mij dan ook het beste klonbyzje er in z'n eentje van te laten genieten en er NIET op te reageren.
lijkt mij dat hij zijn eigen mening geeft!
niet dat jij niet mag reageren

12-12-2004, 17:56

Citaat door Rebel_1963:
Mag ik zelf uitmaken of ik reageer?
zeker...is maar een tip, geen opdracht.

groet!

12-12-2004, 17:57



Citaat door Bongo:
lijkt mij dat hij zijn eigen mening geeft!
niet dat jij niet mag reageren
Gut, Rebel heeft het allemaal iets te snel gelezen, inderdaad ik mag reageren, ik moet niets.

12-12-2004, 17:58

Citaat door Dorian:
Wat een vagina-draad zeg, dat we andere leden moeten negeren. Ik negeer liever leden zoals Scottie, Andries, Antropos, Henoch en Lihood dan Klonbyz. Dit omdat Klonbyz nog discussies voert en ingaat op de inhoud van berichten met argumenten. De anderen die ik genoemd heb zijn hier slechts om te provoceren en hebben werkelijk geen kaas gegeten van het debat.
Eh, vagina-draad?

Maar ik geef je gelijk.

12-12-2004, 18:13
heeft aan publiek geen gebrek

12-12-2004, 18:35

Citaat door atropos:
de kleine klonbyz heeft weer een nieuw grapje onder het kopje: typisch hollands.

het is zo geestig, dat elk commentaar of toevoeging er afbreuk aan zou doen...
het lijkt mij dan ook het beste klonbyzje er in z'n eentje van te laten genieten en er NIET op te reageren.

typisch hollandse groet voor allen.
Goh, wat aardig van jou.Een topic over mij.
Die topic moet wel iets speciaals hebben als jij menig kindergeest hiervoor wil behoeden

12-12-2004, 18:47

Citaat door atropos:
de kleine klonbyz heeft weer een nieuw grapje onder het kopje: typisch hollands.

het is zo geestig, dat elk commentaar of toevoeging er afbreuk aan zou doen...
het lijkt mij dan ook het beste klonbyzje er in z'n eentje van te laten genieten en er NIET op te reageren.

typisch hollandse groet voor allen.
Wat !!!! Heeft Klonbyz weer een nieuw topic geopend ?

Tja....zonder jouw topic had ik het niet geweten...toch bewust reclame gemaakt voor het onderwerp ?....of heb je er niet over nagedacht ?

Ps: See you at Klonbyz's topic.------> Typisch Hollands

( 11 )