Bekijk volle/desktop versie : ik heb een hele stomme rot gevoel :(



Pagina's : [1] 2 3 4

11-08-2012, 23:22
ik ga over 2 weken trouwen, maar ik heb sinds een week en hele stomme gevoel. het is alsof ik opeens niet meer wil, ik eet niets meer me s7or, en tijdens maghreb 1 glas milkshake meer gaat er niet door me keel heen.
en het liefst zit ik niet meer met me ouders en 5 broers, maar helemaal in me eentje op me kamer met niemand om me heen. het is me moeder nu ook opgevallen dat ik heel afstandelijk en kortaf doe. we zijn nu in marokko en gaan vaak met zn allen in de avond ergens heen, ik ga dan echt met moeite alleen omdat me moeder me smeekt, en dan ziet ik er helemaal niet met me gedachte erbij.
ik weet echt niet wat het is, zo stom en rot, en me moeder heeft het door en zie ik zo'n verdrietige blik in der.

11-08-2012, 23:24


Ben je uitgehuwelijkt?

11-08-2012, 23:26

Citaat door zayna:
Ben je uitgehuwelijkt?
Nee.

11-08-2012, 23:27
Ach, meid, je zal wel gewoon drempelvrees hebben, denk ik.
Cold feet.
Je bent gewoon nerveus; het is ook een grote stap!
Insha Allah komt alles goed!

11-08-2012, 23:29


Dat is redelijk normaal, er gaan een heleboel dingen veranderen in je leven, en je lichaam heeft ook de ruimte nodig om dat te verkroppen. Kan je het niet met je moeder delen? Was ook een wrak de week voor m'n trouw, heb zelfs geroepen dat ik dat hele feest niet hoefde en kon niemand zien, niks eten, niks was goed genoeg en alles liep fout. Maad achteraf was het beter als ik meer tijd in m'n familie had geïnvesteerd de laatste dagen. Erken dat je stress hebt en praat er over, komt wel goed in shaa Allaah.

11-08-2012, 23:30
denk dat je zenuwen begint te krijgen over alles wat er gaat veranderen in je leven,,, maak je niet te drukt alles komt goed inshallah

11-08-2012, 23:30
je voelt het aankomen zelfstandig worden ; je eigen leven ; familie loslaten enzovoort

laat je niet gek maken door shitan Allah yegzieh ; het is normaal dat je soms een beetje onzeker word ; zekers als het te serieus word maar als je een goede man hebt ga ervoor ; overwin je angsten ; vraag Allah soubhanahou wa taala om je by te staan

11-08-2012, 23:32

Citaat door la-mis:
Dat is redelijk normaal, er gaan een heleboel dingen veranderen in je leven, en je lichaam heeft ook de ruimte nodig om dat te verkroppen. Kan je het niet met je moeder delen? Was ook een wrak de week voor m'n trouw, heb zelfs geroepen dat ik dat hele feest niet hoefde en kon niemand zien, niks eten, niks was goed genoeg en alles liep fout. Maad achteraf was het beter als ik meer tijd in m'n familie had geïnvesteerd de laatste dagen. Erken dat je stress hebt en praat er over, komt wel goed in shaa Allaah.
ik kan hier echt met niemand over praten, ik wil gewoon hele tijd alleen zijn niemand die tegen me praat of wat dan ook, ik wil niet eens meer gezellig met me ouders en broers deze laatste 2 weken zitten

11-08-2012, 23:33
Er gaat veel veranderen in je leven en waarschijnlijk reageert hier je lijf en je verstand op door zo te reageren.
Ga alles relativeren om te zien waar je gevoel precies vandaan komt.

Komt wel goed, is doodnormaal bij vele toekomstige bruidjes, zelfs eerste jaar van de huwelijk is vaak klote omdat je aan alles moet wennen.

Anyway, succes en geniet van je bruiloft!

11-08-2012, 23:42

Citaat door porsce:
Er gaat veel veranderen in je leven en waarschijnlijk reageert hier je lijf en je verstand op door zo te reageren.
Ga alles relativeren om te zien waar je gevoel precies vandaan komt.

Komt wel goed, is doodnormaal bij vele toekomstige bruidjes, zelfs eerste jaar van de huwelijk is vaak klote omdat je aan alles moet wennen.

Anyway, succes en geniet van je bruiloft!
het is nu dat ik ook niet eens meer in de buurt van me ouders&broers wil komen

11-08-2012, 23:51
Je wilt niet in de buurt van je ouders en broers komen??... En in de buurt van je aanstaande?....

Ik had dat gevoel ook net voordat ik ging trouwen, komt goed laat je niet gek maken door shitan.

11-08-2012, 23:57

Citaat door tawaya3etch_:
Je wilt niet in de buurt van je ouders en broers komen??... En in de buurt van je aanstaande?....

Ik had dat gevoel ook net voordat ik ging trouwen, komt goed laat je niet gek maken door shitan.
ook niet, gewoon helemaal alleen.

12-08-2012, 00:49


Komt je man uit Marokko?

12-08-2012, 00:55

Citaat door Allerliefste...:
Komt je man uit Marokko?
nee, ook gewoon van hier

12-08-2012, 02:49
Wij mannen hebben dat gevoel niet, we vallen gewoon flauw op de bruiloft zelf

Pagina's : [1] 2 3 4