Bekijk volle/desktop versie : Bestaan er (zak)doekjes met geur? (noodkreet)



Pagina's : [1] 2

11-08-2012, 22:28
Ik ben zwanger en kan geen enkele geur uitstaan en vroeg me af of er doekjes zijn met een verfrissende geur? Geen natte doekjes maar droge doekjes.

11-08-2012, 22:30


ja ja, die bestaan, Balsam Fresh-zakdoeken met menthol

11-08-2012, 22:32
ja van de ah met menthol heeeeeeeeeerlijk

11-08-2012, 22:33
Je kan zelf eau de cologne op een zakdoekje doen. Paar druppeltjes is genoeg.
Als je die geur wel kan hebben tenminste. 4711 of Boldoot.

11-08-2012, 22:40



Citaat door Torrie:
Je kan zelf eau de cologne op een zakdoekje doen. Paar druppeltjes is genoeg.
Als je die geur wel kan hebben tenminste. 4711 of Boldoot.
sinds mijn zwangerschap twee flesjes van 4711 in huis gehaald
En als ik buiten ben neem ik van die verfrissingszakdoekjes mee,heeft zeker geholpen,als je dus bijvoorbeeld in de hitte niet goed voelt of je zit op de tram in de buurt van een persoon met sterke zweetlucht:


11-08-2012, 22:45
TOKO TOLIN erg goed ook tegen verkoudheid of keelpijn 1 druppel is genoeg het is heel sterk spul


deze heb ik helpt echt goed is heel sterk

11-08-2012, 22:52

Citaat door Mariah:
sinds mijn zwangerschap twee flesjes van 4711 in huis gehaald
En als ik buiten ben neem ik van die verfrissingszakdoekjes mee,heeft zeker geholpen,als je dus bijvoorbeeld in de hitte niet goed voelt of je zit op de tram in de buurt van een persoon met sterke zweetlucht:

Is dat niet te sterk spul en is het niet schadelijk tijdens de zwangerschap? Ik wil het doekje de gehele dag (als ik thuis ben) voor mijn neus binden. Ben thuis namelijk ontzettend misselijk door de geur in huis.

11-08-2012, 22:53

Citaat door Safety:
TOKO TOLIN erg goed ook tegen verkoudheid of keelpijn 1 druppel is genoeg het is heel sterk spul


deze heb ik helpt echt goed is heel sterk
Waar kan ik dit kopen?

11-08-2012, 22:54
je kan het kopen bij de drogist. Ik heb het zelf gehaald bij Meeuwsen maar DA heeft het ook wel

11-08-2012, 23:07
bij de Jumbo hebben ze zakdoekjes met een lotion

11-08-2012, 23:12

Citaat door benverliefd:
Is dat niet te sterk spul en is het niet schadelijk tijdens de zwangerschap? Ik wil het doekje de gehele dag (als ik thuis ben) voor mijn neus binden. Ben thuis namelijk ontzettend misselijk door de geur in huis.
schadelijk? nee,helemaal niet. maar dan kan je beter van die mondmaskers kopen bij de apotheek waarop je dan druppels van die eau de cologne besprenkelt.

11-08-2012, 23:13
Adem je dan niet de hele tijd chemische stoffen in?
Wat veroorzaakt dan die geur in huis? Is die geur niet aan te pakken met lekkere geurstokjes of zoiets?

11-08-2012, 23:17



Citaat door zwanger2012:
Adem je dan niet de hele tijd chemische stoffen in?
Wat veroorzaakt dan die geur in huis? Is die geur niet aan te pakken met lekkere geurstokjes of zoiets?
Nee helaas niet. Het zijn de geuren waaraan ik gewend was die mij nu zo ziek maken. Ook al "rook" ik de geur voorheen niet. Ook de lichaamsgeur van mijn man laat mij braken.

11-08-2012, 23:18

Citaat door Mariah:
schadelijk? nee,helemaal niet. maar dan kan je beter van die mondmaskers kopen bij de apotheek waarop je dan druppels van die eau de cologne besprenkelt.
Hey thanks mondmaskers daar was ik helemaal niet op gekomen. Ik hoop alleen dat die cologne mij niet nog zieker maakt.

11-08-2012, 23:23

Citaat door benverliefd:
Nee helaas niet. Het zijn de geuren waaraan ik gewend was die mij nu zo ziek maken. Ook al "rook" ik de geur voorheen niet. Ook de lichaamsgeur van mijn man laat mij braken.
meskina, ik hoop dat het snel over gaat want dat is echt niet leuk als je zo sterk last hebt van die geuren
Je kan er ook niet aan ontsnappen want het is in je eigen huis
Ik heb juist dat ik buiten van alles ruik, zweet, urine, afval, hondepoep, slootwater,
Thuis moet nu wel steeds de vuilniszak verwisseld worden ook al zit er bijna niks in want anders ga ik hem ruiken.
En de adem van mijn man die aan het vasten is....oeff dat is ook erg (maar bij Allah beter dan musk!)

Pagina's : [1] 2