Bekijk volle/desktop versie : Veel stof in huis



10-08-2012, 20:13
Dames bij wie in huis komt er ook ganze dag stof binnen? Ik stofzuig echt bijna dagelijks. De vloeren kan ik ook echt maar blijven vegen, vraag me niet waar die troep steeds vandaan komt. Ik irriteer me er rot aan...voelt ook blegh niet zo lekker dat stoffige kan er niet tegen..voel al meteen jeuk aan armen..denk dat ik ook allergisch ben. Hoe zorgen jullie dat het minder stoffig wordt??? Effe tips?? Schoonmaakmiddelen.

10-08-2012, 20:17


Woon je in een klein huisje?

10-08-2012, 20:20

Citaat door Kettingkje:
Woon je in een klein huisje?
Nee gewoon ruime appartement. Ze3ma nieuwbouw..zou juist luchtig moeten zijn. Ik zet regelmatig alles open. Maar we hebben balkons voor en achter en er komt veel zonlicht binnen..ik heb het idee dat hierdoor ook veel stof binnenwaait. Doe vaak ook de gordijnen dicht omdat het anders echt bloedheet is in huis.

10-08-2012, 20:28
Ligt je huis aan de grote weg?

10-08-2012, 20:30


Komt denk ik door de ramen die veel openstaan,tenminste dat heb ik nu ook gemerkt. Bij mij staan alle ramen altijd open en je wil niet weten hoeveel ik moet poetsen.elke dag 2x vegen en savonds dweilen.ik droom van een donkere vloer in het volgende huis ...succces ermee

10-08-2012, 20:31
Overal laminaat.. Zo min mogelijk gordijnen, of liefst helemaal niet.. En niet teveel prul dingetjes...

10-08-2012, 20:35

Citaat door RENTMEESTER:
Overal laminaat.. Zo min mogelijk gordijnen, of liefst helemaal niet.. En niet teveel prul dingetjes...
Klopt..pruldingen trekke veel stof aan.

10-08-2012, 20:57

Citaat door Cathaleya:
Komt denk ik door de ramen die veel openstaan,tenminste dat heb ik nu ook gemerkt. Bij mij staan alle ramen altijd open en je wil niet weten hoeveel ik moet poetsen.elke dag 2x vegen en savonds dweilen.ik droom van een donkere vloer in het volgende huis ...succces ermee
Jaaaa hahaha ik heb hetzelfde. Continu stoffen. Uff word er ook gek van.



Citaat door brittje:
Ligt je huis aan de grote weg?
Nee gewoon een wijk.

10-08-2012, 20:59

Citaat door RENTMEESTER:
Overal laminaat.. Zo min mogelijk gordijnen, of liefst helemaal niet.. En niet teveel prul dingetjes...
Laminaat hebben we al overal. Maar wat betreft die gordijnen daar zeg je me wat. Denk dat ik ze inderdaad weg ga doen. Ik hou altijd van gordijnen omdat ze dan savonds alles zo donker maken..hou er niet van als er dan nog licht binnenkomt. Maar volgens mee nemen die krengen idd veel stof mee.

Tnx!

10-08-2012, 22:23
Ik heb dat boven en ben er achter dat meer dan de helft van stof komt door de droger.

10-08-2012, 22:37
komt vooral door de buitenlucht.. als je in een wijk woont waar er veel auto`s doorheen rijden vooral.
Anders kan het ook aan het huis liggen dat het te oud is.

12-01-2014, 13:51
O hier nog 1,word er gek van

Woon aan een weg waar veel auto's rijden helaas en huisje is niet groot ligt hieraan denk ik.
Ben zo blij als ik kan verhuizen