Bekijk volle/desktop versie : Jullie ervaringen met de volgende dj's..............



10-08-2012, 17:22
Dj basma, Dj Dina(schoonhoven) en Dj Nadia (adam)

10-08-2012, 17:29



Citaat door Touzine_Dame:
Dj basma, Dj Dina(schoonhoven) en Dj Nadia (adam)
Allemaal positieve ervaringen mee.

10-08-2012, 17:31

Citaat door Anesthesiste:
Allemaal positieve ervaringen mee.


serieus! maar welke is gewoon echt thaa bombb

Ik heb alleen ervaring met dj nadia ik zou haar eigenlijk nemen maar nu twijfel ik.

16-08-2012, 11:26
Salam alaykum Marokko-member,

Waar is een bruiloft? Hier is een bruiloft!

LALLA Miryam draait al van jongs af aan op de draaimolen en heeft haar talent meegebracht naar de draaitafel. Spontaan, energiek en origineel. Ze is één van de vrolijkste deejays van Nederland en rijk aan ervaring. Most wanted op Marokkaanse bruiloften, maar is ook aan het werk op Nederlandse, Turkse, Afghaanse, Tunesische, Iranese, Irakese, Algerijnse, Egyptische bruiloften en andere feesten.

Deze spontane DJ zorgt voor de juiste mix: van Chaabi tot en met Rai & B. En natuurlijk gek op de gouden dancefloor hits. Om jou te laten dansen, ontspannen en genieten vult zij de avond met muziek die perfect bij jouw feest past.

Ook heeft ze feeling voor fotografie en film, styling, special effects & wedding/eventplanner. En mag ze haar passie en vakkennis delen met andere goede diensten denk aan o.a. Dj Basma team, Amora Fotografie, Studio Insaf, Najwa Fotografie, Nora Photography, Ziana Dounia and many more.

Bel naar 06-10687619 voor leuke FEESTideeën!

Happy summer holidays & een gezegende Ramadan Kareem,

Miryam